Gruppu di Travagliu di Trasportu Ferroviariu Stabbilitatu da a Decisione di u Cunsigliu di i Ministri Quadrilateru

Gruppu di Travagliu di Trasportu Ferroviariu Stabbilitatu da a Decisione di u Cunsigliu di i Ministri Quadrilateru
Gruppu di Travagliu di Trasportu Ferroviariu Stabbilitatu da a Decisione di u Cunsigliu di i Ministri Quadrilateru

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà annunziatu chì u Gruppu di Travagliu di Trasportu Ferroviariu hè statu stabilitu cù a decisione di u Cunsigliu di Coordinazione Ministeriale Quadrilatero Bulgaria-Ungheria-Serbia-Turchia, è chì u gruppu di travagliu si concentrerà nantu à affruntà l'infrastruttura ferroviaria, soprattuttu sustinibili è verde. U trasportu in linea cù u Green Deal Europeu in u campu di a ferrovia, hà nutatu chì ellu hà da principià immediatamente à travaglià in parechje tematiche, cumprese:

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a riunione di u Cunsigliu di Coordinazione Ministeriale Quadrilatero Bulgaria-Ungheria-Serbia-Turchia. Facendu una dichjarazione dopu à a riunione, Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru scopu hè di valutà i nostri piani per u "trasportu verde" chì affettaranu u futuru micca solu di i nostri paesi, ma ancu di u nostru mondu, per caccià l'ostaculi in u trasportu è l'accessibilità è di stabilisce un più grande. rete di trasportu efficace è efficiente ".

SIAMU À UN PUNTU STRATEGIU IN TERMI DI TRASPORTU Trà ASIA È EUROPA

Dichjarà chì e riunioni eranu assai pruduttivi in ​​quantu à cresce a cooperazione, Karaismailoğlu cuntinuò u so discorsu cusì;

"U risultatu più impurtante di a nostra riunione hè a furmazione di u Cunsigliu di Coordinazione Ministeriale Quadrilatero Bulgaria-Ungheria-Serbia-Turchia cum'è i Ministri rispunsevuli di u trasportu è a tenuta di a so prima riunione. Cum'è quattru paesi membri di u Cunsigliu, attachemu una grande impurtanza à u sviluppu di e nostre relazioni in tutti i campi di trasportu. U Cunsigliu compie una funzione impurtante in cunsulidà a nostra cuuperazione per u benefiziu di a regione sana. Turchia hè in un puntu strategicu in quantu à u trasportu trà l'Asia è l'Europa. Solu l'aumentu di u voluminu cummerciale trà a Cina è l'Europa attira l'attenzione à l'impurtanza di a pusizione chì i nostri paesi anu. Comu sapete, quandu i corridori di trasportu internaziunale sò cunsiderati, u Corridor Mediu hè diventatu una alternativa forte in quantu à a distanza è a durata. Se un trenu di merchenzie da a Cina à l'Europa sceglie a Ruta di u Cummerciu Nordu Russu; Copre 10 mila chilometri in almenu 20 ghjorni. S'ellu sceglie u Corridor Meridionale via u Canale di Suez in nave, pò viaghjà 20 mila chilometri è ghjunghje in l'Europa in solu 45 à 60 ghjorni. Tuttavia, u listessu trenu copre 7 mila chilometri attraversu u Corridor Centrale è Turchia in 12 ghjorni. Queste cifre solu revelanu quantu vantaghju è sicuru hè u Corridor Centrale in u cummerciu mundiale trà l'Asia è l'Europa ".

VOMU ESSERE UNA BASE REGIONALE È GLOBAL IN LOGISTICA

Indittendu chì a Guerra Russia-Ucraina chì hè in corso da u ferraghju hà messu u Corridor Nordu in prublemi, Karaismailoğlu hà dettu: "A strada di u Corridor Sud resta svantaghjusa in termini di costu è tempu cumparatu cù a so strada. Inoltre, ricurdamu sempre a nave chjamata Ever Given, chì andava da Malasia à Rotterdam, Paesi Bassi, per sfondà è bluccà u Canale di Suez in marzu 2021. Avemu u scopu di esse à tempu una basa regiunale è glubale in a logistica, tenendu in contu u fattu chì simu in u centru di e rete di cummerciu esteru Asia-Europa in a nostra regione. U nostru guvernu attribuisce ancu una impurtanza particulari à u sviluppu di l'infrastrutture di trasportu è di cumunicazione, chì sò a vita di e economie maiò. Avemu rispunsabilità seria per sviluppà u cummerciu in u Corridor Mediu è aumentà l'efficienza di a linea. Prima di tuttu, unu di i nostri scopi hè di aumentà a cumpetitività riducendu i costi per migliurà u voluminu di merchenzie trasportate per ferrovia. U nostru scopu per u 2053 hè di aumentà a quantità di merchenzie trasportata da a ferrovia; "Aumenteremu da 38 milioni di tunnellate à 440 milioni di tunnellate annu", disse.

FAREmu DECISIONI RAPIDE È AVANZAREmu RAPIDE VERSà I NOSTRI OBIETTIVI

Ricordendu chì si sò riuniti cum'è Ministri di l'Affari Esteri è di i Trasporti di l'Azerbaijan, u Kazakistan è a Turchia a semana passata, Karaismailoğlu hà dettu chì cù u suggerimentu di Turchia, un gruppu di travagliu hè statu furmatu trà i trè paesi per sviluppà a cooperazione in u campu di u trasportu è cresce. trasportu.

Nutendu chì i temi di travagliu concreti chì affettanu u risultatu sò stati determinati, Karaismailoğlu hà dettu: "U risultatu più evidente di a cooperazione trà Azerbaijan, Georgia è Turchia in u campu di u trasportu era l'implementazione di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars. Comu pudete vede, cuntinuemu à sviluppà a nostra cuuperazione cù l'est di u nostru paese è stabilisce novi miccanismi orientati à suluzione à una scala internaziunale. Facemu un novu passu ogni ghjornu in u sviluppu di u Corridor Mediu, chì hè diventatu un centru di attrazione per l'accolta di a creazione di un Cunsigliu chì hà da realizà attività impurtanti è efficaci in a direzzione uccidintali. Avemu stabilitu u Gruppu di Travagliu di u Trasportu Ferroviariu cum'è a prima azzione di u Cunsigliu di Coordinazione Ministeriale Quadrilatero Bulgaria-Ungheria-Serbia-Turchia, chì a prima riunione avemu tenutu oghje. Stu gruppu di travagliu principià immediatamente u so travagliu nantu à parechje tematiche, cumpresu l'indirizzu di l'infrastruttura ferroviaria, in particulare u trasportu sustenibile è verde, in linea cù u Green Deal Europeu in u campu di a ferrovia, è presenta i so risultati à u Cunsigliu. Cusì, cum'è i Ministri di i quattru paesi, andemu subitu versu i nostri scopi pigliendu decisioni veloci basate nantu à i risultati di i prublemi discututi à u livellu tecnicu. "Evaluemu l'investimenti chì facemu in u nostru paese da parechje dimensioni è pianificemu a so integrazione à una scala internaziunale", disse.

DOPO KAPIKULE, A COORDINAZIONE SERA STABILIATA CU L'ALTRI PAESI IN I FLUSSI DI MERCI E PASSAGGERI

Cù u travagliu da esse realizatu in u quadru di stu Cunsigliu, HalkalıU Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà enfatizatu chì una volta chì a linea di treni d'alta velocità trà Kapıkule è Kapıkule hè finita, a coordinazione serà assicurata in u flussu di merci è di passageri cù altri paesi dopu Kapıkule, è hà dettu: "Credemu chì se ci hè intenzione è credenza in qualchì locu. , l'oppurtunità serà sicuramente truvata. Mentre ci hè perseveranza è determinazione, nisun ostaculu hè troppu grande per superà. Finu a data, avemu messu i nostri investimenti internaziunali orientati à l'integrazione à u serviziu di a nostra nazione è di u mondu sanu. Cuntinueremu cù a listessa determinazione da avà. "Struvemu per assicurà chì ogni centesimu chì spendemu cuntribuisce à l'interessi di a nostra nazione", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*