U presidente Soyer hà visitatu a tomba di Izetbegovic di u "Re sàviu".

U presidente Soyer hà visitatu a tomba di u sàviu rè Izetbegovic
U presidente Soyer hà visitatu a tomba di Izetbegovic di u "Re sàviu".

Sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì si n'andò in Bosnia-Erzegovina per u 8 anniversariu di u massacru di più di 27 mila persone in Srebrenica Tunç Soyer è a delegazione Izmir era in a capitale Sarajevo u primu ghjornu di a visita. Visità a tomba di Aliya İzzetbegovic, chì hè cunnisciuta cum'è u "Re sàviu", u presidente Soyer hà attiratu l'attenzione à e cicatrici di a guerra è hà dettu: "Semu quì per rapprisintà a cuscenza di İzmir". Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerandò à Sarajevo, a capitale di Bosnia-Erzegovina, per u prugramma di cummemorazione urganizatu per l'anniversariu di u genocidiu di Srebrenica è per una seria di visite.

Presidente Tunç SoyerA visita di Sarajevo hè stata accumpagnata da i membri di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir Nilay Kökkılınç da u Partitu Populare Republicanu, Atilla Baysak, Taner Kazanoğlu, Sedat Sarı da u Partitu IYI, Ertuğrul Akgün da u Partitu AK, Fikret Mısırlı, Nezih Övay, u Partitu Dezuy. rapprisentanti di l'associazioni balcaniche è a stampa İzmir.

"Un grande capu chì hà cura di a so nazione"

Arrivatu in Sarajevo dopu meziornu, a delegazione Izmir hà visitatu prima u Cimiteru di Kovaci, induve si trova a tomba di Aliya Izetbegovic, u primu presidente di Bosnia è Herzegovina. U presidente, chì hà ancu visitatu i tombi in u martiriu storicu Tunç Soyer, prighendu à a tomba di İzzetbegovic è depone una ghirlanda.

Parlendu dopu à a tomba visita di Izetbegovic, u presidente Tunç Soyer"Aliya Izetbegovic hè un filòsufu piuttostu chè un cumandante, è un grande capu chì hè statu vittima di unu di i più grandi massacri in a storia di l'Europa è hà cura di a so nazione. Esse in u core di l'Auropa in u XXu seculu mostra quantu grande era a tragedia. Hè per quessa chì tutti dui sentimu un grande dulore di ricurdà di ellu quì oghje, è simu cumpiendu u nostru duvere di ricurdà. Mentre venemu quì da Izmir oghje, simu in realtà quì rapprisentanu a cuscenza di Izmir. Cerchemu di mantene viva a cuscenza di Izmir ".

Cità ​​storica chì porta tracce di guerra

U presidente Soyer è a delegazione chì l'accompagna anu visitatu Başçarşı, chì porta tracce ottomane, dopu à u martiriu di Kovaçi. Face à l'interessu di u populu di Sarajevo è di i Turchi in Bosnia, u presidente Soyer hà scontru cù i cummercianti di u bazar. sohbet hà fattu. Visità i lochi storichi chì portanu e tracce di a guerra, cum'è a strada Ferhadiye, a cattedrale, u Mercatu Markale è a Biblioteca Naziunale in a capitale Sarajevo, u presidente Soyer si n'andò à u Monumentu di u focu eternu, custruitu in memoria di i civili è i suldati chì anu persu a so vita Siconda Guerra Munniali.

U presidente Soyer è a delegazione Izmir assisteranu à u 27u ghjornu di commemorazione di u Genocidiu di Srebrenica in u sicondu ghjornu di a so visita in Bosnia-Erzegovina.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*