Un Prughjettu "Applausi" da a Ghjuventù Viva Cuntempuranea

Prughjettu chì hà ricevutu "Applausi da i ghjovani cuntempuranei"
Un Prughjettu "Applausi" da a Ghjuventù Viva Cuntempuranea

Associazione Contemporanea di Supportu à a Vita (ÇYDD) L'Unità di Ghjuventù di a filiera d'Izmir di a Ghjuventù Cuntempuranea hà realizatu u prughjettu "Ci hè un Festival in u Village" in u paese Çamavlu di Bergama, in partenariatu cù a Municipalità Metropolitana di İzmir è u prughjettu Köyde-İz.

Ghjuventù cù a Vita Cuntempuranea hà realizatu attività per 118 zitelli in u Village Çamavlu di Bergama, in una varietà di spazii da codificazione à ballu di valzer, pupi è dramma creativa. I ghjovani chì anu rinnuvatu a scola è u circondu ùn si sò scurdati di i paisani. I ghjovani vuluntarii di l'Unità di Ghjuventù di ÇYDD İzmir Branch anu datu una serie di seminarii informativi à e persone chì vivenu in u paese, da l'agricultura, u dirittu, a salute di e donne à u feltru è a fabricazione di sapone. Dopu tuttu stu prucessu stancu, e pruduzzione sò state esposte à l'avvenimentu entusiasmu chjamatu Ci hè un Festival in u Village. E tracce di a solitude profonda sperimentata durante a pandemia sò state sguassate in u festival.

L'Associazione di Supportu à a Vita Contemporanea (ÇYDD) İzmir Branch hà implementatu u prughjettu "Ci hè un Festival in u Village" cù a Municipalità Metropolitana di İzmir è a squadra di prughjettu Köyde-İz.

I ghjovani vuluntarii di ÇYDD İzmir Branch Youth Unit anu rinnuvatu prima a scola è altre spazii cumuni in u Village Çamavlu di Bergama in u scopu di u prugettu. A scola di u paese hè stata rinnuvata cumplettamente cù i zitelli è i paisani.

FORMAZIONE PORTAFOGLIA PER I FIGLI SENZA CODIFICAZIONE

In u scopu di u prugettu, i ghjovani vuluntarii ÇYDD anu urganizatu codificazione, valse, introduzione di professione, pittura, artisgianatu, pupi è attelli di dramma creativa per i zitelli 118 in u Village Çamavlu.

I RESIDENTI DI VILLAGES ùn sò micca scurdati ancu

I ghjovani detti seminarii à i residenti di u paese è à i zitelli nantu à l'agricultura, a lege, a salute di e donne, a salute orale è dentale. I ghjovani vuluntarii di l'Unità di Ghjuventù di ÇYDD İzmir Branch chì travaglianu in u prugettu anu ancu insignatu di fà feltro è sapone à l'adulti in gran parte femine chì vivenu in u paese.

MARCHE PIENA PER OGNI EVENTI DA PORTAFOGLI A DANSI FOLK

A fine di u prugettu hè stata celebrata una festa di chiusura, in quale un totale di 895 persone, cumprese i zitelli, sò stati ghjunti. I travaglii fatti in tuttu u prugettu sò stati esposti in piazza di u paese. U spettaculu di i zitelli chì amparà u valse cù i ghjovani hè statu assai apprezzatu. A notte cuntinueghja cù un cuncertu musicale è balli folklori da i ghjovani vuluntarii. I residenti di u paese è i ghjovani ballavanu inseme.

EMFASIS À L'ASSISTENZA DI SOLIDARIETÀ DA ÇYDD İZMİR PRESIDENTE ERTÜRKAN

U presidente di a filiale di ÇYDD İzmir Onur Ertürkan, chì hà assistitu à l'avvenimentu "Ci hè un Festival in u Village", hà dichjaratu chì vulianu chì stu prughjettu cuntribuisci à superà a solitudine chì cresce durante u prucessu pandemicu.

U NOSTRE ERTURKAN : Rinnovamu a nostra speranza

Indittendu l'impurtanza di mantene i valori basati nantu à a sulidarità, a cooperazione è a coproduzzione, u presidente di a filiale di ÇYDD İzmir Onur Ertürkan hà dettu: "Dopu à l'approfondimentu di a solitudine in a sucità durante a pandemia di Covid19, avemu ricurdatu i nostri valori di sulidarità, cooperazione è cuproduzzione cù stu prughjettu. Avemu avutu u piacè di riunisce i nostri ghjovani cù questi valori chì sò un requisitu di a Vita Cuntempuranea, è avemu rinnuvatu e nostre speranze. Prima di tuttu, i nostri stakeholder di u prughjettu, a municipalità metropolitana di Izmir è a squadra di u prughjettu di Köyde-İz, chì sò strumentali per sperimentà sti sentimenti, i nostri ghjovani vuluntarii chì anu travagliatu duru per u prugettu per 4-5 mesi malgradu i periodi d'esame intensi, a nostra speranza. per l'avvene, i nostri vuluntarii chì ùn risparmianu micca u so sustegnu materiale è murali, i nostri ghjovani chì participanu attivamente à u prugettu, vulemu sprimà a nostra gratitudine sincera à tutti i nostri paisani chì ci furniscenu u calore di a famiglia. E mo parolle; "Vogliu cumplettà l'impurtanza di i nostri paesi è di i paisani in u sviluppu per mezu di a produzzione, ricurdendu una volta di più cù e parolle di u nostru Gran Capu Mustafa Kemal Atatürk: "U veru pruprietariu è maestru di Turchia sò i paisani chì sò i veri pruduttori". ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*