U Secondu Avvenimentu di Osservazione di u Cielo di u 2022 hà iniziatu in Van

U Siconu di l'Eventu di Osservazione di u Celu di l'annu hà iniziatu in Van
U Secondu Avvenimentu di Osservazione di u Cielo di u 2022 hà iniziatu in Van

L'Evenimentu Van Sky Observation, induve l'astronomia, a storia è a scienza si scontranu, hà iniziatu. U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà inauguratu l'avvenimentu, induve l'amatori di u celu si riuniscenu in u Parcu Fidanlık u 3-5 di lugliu. Ricordendu chì l'avvenimentu di l'osservazione di u celu duverà per dui ghjorni più, u Ministru Varank hà dumandatu à i citadini di Van è e pruvince circundante à participà à l'attività.

Van Sky, chì si terrà sottu l'auspici di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, u Ministeru di a Ghjuventù è Sport è u Ministeru di a Cultura è u Turismu, cù u sustegnu è i cuntributi di Van Governorship, Van Metropolitan Municipality, Yüzüncü Yıl University, Eastern L'Agenzia di Sviluppu di l'Anatolia è l'Agenzia di Promozione è Sviluppu Turisticu di Turchia (TGA), sottu a coordinazione di TÜBİTAK. L'Avvenimentu di Osservazione hè iniziatu.

7 à 77

U Ministru Varank, in u so discorsu quì, hà ricurdatu chì anu decisu di espansione l'attività di osservazione tenuta in Antalya à e diverse cità di l'Anatolia per anni. Enfatizendu chì appellu à tutti l'amatori di u celu da 7 à 77 à l'avvenimenti, u Ministru Varank hà dettu: "U nostru scopu più grande hè di attivà a curiosità di a scienza, a tecnulugia, u spaziu è l'astronomia in i nostri figlioli. Cridemu chì i nostri figlioli chì anu sta sperienza quì oghje è fighjenu e stelle, a luna è i pianeti seranu i scientisti più impurtanti di dumane ". hà fattu dichjarazioni.

GRANDE INTERESSE

Nutendu chì a ghjente di Van hà dimustratu ancu un grande interessu in l'avvenimentu, Varank hà dettu chì millaie di invitati sò stati ospitati in l'avvenimenti chì avianu 300-400 participanti in l'anni precedenti, è chì circa 73 mila persone da 2 pruvince applicà à participà. Varank hà datu infurmazioni nantu à l'avvenimentu, enfatizendu chì l'esplorazione di u celu per stà in tende hè una sperienza speciale.

PROGRAMA SPAZU NAZIUNALE

Rimarchendu chì i studii spaziali sò a forza motrice di a R&D, a cunniscenza scientifica, l'innuvazione è a tecnulugia, Varank hà dettu: "Avemu stabilitu l'Agenzia Spaziale Turca per assicurà a coordinazione in u campu di u spaziu, induve avemu ottinutu guadagnà significativu attraversu TÜBİTAK Space. Avemu acceleratu u nostru travagliu annunziendu u prugramma Spaziale Naziunale è i nostri scopi. Lanceremu İMECE, u nostru primu satellitu d'osservazione naziunale è naziunale, in orbita in ghjennaghju. Avemu finitu cù successu e teste di u sistema di mischia di tecnulugia hibrida chì avemu pensatu à aduprà in a nave spaziale senza pilotu chì manderemu à a Luna ". usatu e frasi.

ERZURUM hè NEXT

Nutendu chì un altru scopu di u Programma Spaziale Naziunale hè di fà a Turchia unu di i paesi competenti in l'osservazione astronomica è u seguimentu di l'uggetti spaziali da a terra, Varank hà dettu: "Custruemu l'Osservatoriu di l'Anatolia Orientale à una altitudine di 3 mila 170 metri annantu e colline Karakaya in Erzurum. . Custruemu u più grande telescopiu da esse stallatu in u cuntinente europeu in Erzurum. Cù u nostru telescopiu, puderemu piglià l'imaghjini cù una risuluzione assai più altu ch'è u Telescopiu Spaziale Hubble. Quandu l'Osservatoriu di l'Anatolia Orientale hè cumpletu, unu di i centri di osservazione più impurtanti in u mondu cù a so situazione è e caratteristiche ottiche serà in Erzurum. Averemu u nostru prossimu avvenimentu di osservazione intornu à u nostru Osservatoriu di l'Anatolia Orientale u 22-24 di lugliu ". disse.

U PROGETTU DI MISSIONE DI SCIENZA E VIAGGIU SPAZIALE TURQUA

Varank hà dichjaratu chì anu iniziatu u prucessu ufficiale per u "prughjettu di u viaghju di u spaziu turcu è a missione scientifica", chì custituisce una tappa impurtante di u prugramma Spaziale Naziunale, è hà dettu: "Manderemu un citatinu turcu sceltu à a stazione spaziale internaziunale per 2023 ghjorni. per realizà attività scientifiche in 10. Avemu annunziatu a nostra missione di a scienza per i nostri scientisti è circadori. U nostru passageru spaziale farà e teste è esperimenti di i prughjetti di ricerca per esse selezziunati in u scopu di a chjama à a Stazione Spaziale Internaziunale. Invitu i nostri circadori è scientisti di Van in tutta a Turchia à candidà à sta chjama ". usatu e frasi.

INVITAZIONE À L'EVENTU

Enfatizendu l'impurtanza di crià e risorse umane in u campu di u spaziu, Varank hà parlatu di studii cum'è Experiment Technology Workshops è TEKNOFEST, chì anu tenutu in questu cuntestu. Varank hà invitatu i ghjovani à participà à TEKNOFEST, chì si terrà in Samsun questu annu. Ricordendu chì l'avvenimentu di l'osservazione di u celu duverà per dui ghjorni più, Varank hà chjamatu i citadini di Van è e pruvince circundanti à participà à l'attività.

PRESENTAZIONI È ATELIERI

U presidente TUBITAK Prof. Dr. Hasan Mandal hà ancu ricurdatu chì i scientisti in u campu di u spaziu è l'astronumia sò vinuti da queste geografie in u passatu è spressione chì vulianu sensibilizà in questu cuntestu. Mandal spiegò chì durante l'Evenimentu di Osservazione di Van Sky, ci saranu osservazioni di notte è presentazioni è attelli durante u ghjornu à i stands di stakeholder cum'è u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, TUBITAK è Agenzie di Sviluppu.

À a cerimonia di apertura, u guvernatore di Van Ozan Balcı, u deputatu di AK Party Van İrfan Kartal, u presidente di KOSGEB Hasan Basri Kurt è u presidente provinciale di AK Party Van Kayhan Türkmenoğlu, è ancu Kadriye Diken, di 55 anni, chì hà participatu à l'avvenimentu d'osservazione tenutu in U storicu Castellu Zerzevan di Diyarbakır era presente.

U video di l'avvenimentu d'osservazione tenutu in Diyarbakır è u video di l'intervista annantu à l'interessu di Kadriye Diken in u spaziu sò stati ancu mostrati in a ceremonia.

Dopu à a ceremonia di apertura, sottu a moderazione di Pelin Çift, Assoc. Dr. Selçuk Topal hà parlatu di l'interessu in u spaziu in tutta a storia in l'entrevista intitulata "Space from the Past to the Future".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*