U turismu in ballò riavviatu in Soğanlı

U turisimu in ballò hè ricuminciatu in Soganli
U turismu in ballò riavviatu in Soğanlı

I turisti naziunali è stranieri puderanu fighjulà a bellezza unica di a valle di Soğanlı, chì hè descritta cum'è a porta d'entrata di Cappadocia, da l'aria grazia à u turismu in pallone implementatu cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà annunziatu chì u turisimu in pallone hà iniziatu in Kayseri, chì hè diventata una di e cità più impurtanti di Turchia in l'ultimi anni, è chì i voli sò ripresu in u celu di Soğanlı.

Sindaco Metropolitanu Dr. U turismu in pallone, chì hà iniziatu in Kayseri in 2019 per via di l'intensi sforzi è u travagliu di Memduh Büyükkılıç, hà cuminciatu à serve di novu dopu à l'epidemie pandemica.

U presidente Büyükkılıç, mentre aghjunghjendu un serviziu impurtante à i sforzi per fà di Kayseri una cità turistica in tutti l'aspetti, hà implementatu u turismu di palloncini in a regione Soğanlı di u distrittu di Yeşilhisar.

Enfatizendu chì anu implementatu u turismu di palloncini in a Regione Soğanlı, induve vivenu parechje civilisazioni è induve si trovanu parechje chjese è camini di fata, u sindaco Büyükkılıç hà dichjaratu chì anu aghjustatu u turismu in pallone à i valori di a cità cum'è u cummerciu, l'industria, a salute, a gastronomia. è a natura.

In a so dichjarazione annantu à u sughjettu, Büyükkılıç hà dichjaratu chì cuntinueghjanu à diversificà u turismu di Kayseri è hà dettu: "U nostru scopu principale hè di fà di Kayseri una cità turistica in tutti l'aspetti. Avemu una cità cù valori turistici assai impurtanti. A valle di Soganli, chì hè a porta d'entrata di a nostra Cappadocia, attrae l'attenzione cù i so camini di fata, e chjese scolpite in roccia, i monasteri è e bellezze naturali, torna avà à i so vechji tempi. Avemu visitatu a regione Soğanlı di u distrittu di Yeşilhisar cù u nostru guvernatore, u sgiò Gökmen Çiçek, recentemente. Emu subitu agitu per fà di sta regione u più bellu attore è destinazione di u turisimu da u so bar di tesoru in u so pettu. U turisimu di u ballò hè ricuminciatu à a porta d'entrata di Cappadocia.

U presidente Büyükkılıç hà dichjaratu chì u turisimu in pallone ferà una seria cuntribuzione à u turismu Kayseri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*