Tunç Soyer: Una tappa impurtante hè stata passata per l'EXPO 2026

Tunç Soyer: Una tappa impurtante hè stata passata per l'EXPO 2026
Tunç Soyer: Una tappa impurtante hè stata passata per l'EXPO 2026

I preparativi cuntinueghjanu per l'EXPO Botanica, chì serà ospitata da İzmir in 2026. Parlendu di l'appruvazioni è a sospensjoni di i cambiamenti di u pianu di zoning preparatu per l'area EXPO Yeşildere, u sindaco Soyer hà dettu: "Cusì, una tappa impurtante hè stata passata per u prughjettu EXPO 2026, chì purterà una zona verde più grande di Kültürpark à a cità". .

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn u risultatu di i sforzi di . Serà dispostu nantu à una zona di circa 2026 ettari cù piani chì riorganizzanu e decisioni d'usu nantu à una zona di 35 ettari, è dopu serà purtatu à a cità cum'è u "Corridor Verde".

Cù EXPO 2026, una grande zona verde da Kültürpark serà purtata à a cità.

Presidente Tunç SoyerHà enfatizatu chì hè un passu impurtante per appruvà è sospende e decisioni di cambiamentu di u pianu di zoning preparate per Yeşildere. Esprimendu chì EXPO serà una leva per u sviluppu di İzmir, u presidente Soyer hà dettu: "U primu prughjettu di trasfurmazioni verdi in Turchia principiarà in Yeşildere. Yeşildere, una di l'arterie più impurtanti di a cità, averà un aspettu degne di a cità. Hè cusì chì finiscemu unu di i prublemi di longu tempu senza risolve di Izmir. Lasciatu à i so propiu dispositi, Yeşildere servirà cum'è a nostra nova zona verde, chì hè più grande di Kültürpark ". Enfatizendu chì l'Expo 2026 serà un prughjettu assai speciale chì metterà İzmir è Turchia à l'agenda di u mondu, u presidente Soyer hà dettu: Semu assai entusiasmati. Qualunque cosa facemu, facemu per Izmir. Qualunque cosa facemu, facemu cun amore. A chjamemu İzmir cun amore ".

Nantu à l'assi principali di trasportu

L'area induve l'EXPO 2026 si terrà principia sottu a maschera di Atatürk, integrandu cù u Martyrs' Grove è l'area à u sudu di Kadifekale, induve i frani sò stati evacuati per via di i frane, è copre a distanza trà a linea İZBAN è Meles Creek è Yeşildere Street. A situazione di l'area nantu à l'asse di trasportu principale chì furnisce l'accessu à a cità da l'aeroportu è a so vicinanza à u centru di a cità facenu a zona attraente per una urganizazione di classe mundiale.

5 milioni di visitatori previsti

L'EXPO 2026 d'Izmir hè stata accettata à l'unanimità à l'Assemblea Generale di l'Associazione Internaziunale di Pruduttori Horticulturali (AIPH) per via di cuntatti longu. Da u 1 di maghju à u 31 d'ottobre 2026 Vive in armunia Hè previstu chì circa 5 milioni di persone visitanu l'EXPO Internaziunale di l'Orticultura, chì si terrà cù u tema principale.

L'EXPO 2026, chì aprirà a porta di u cummerciu internaziunale per tutti i pruduttori in u settore da a sumente à l'arbre, aumenterà ancu a cuscenza di İzmir in u mondu. A fiera da esse stabilita in Yeşildere serà un centru di attrazione impurtante induve esibizioni tematiche, giardini mundiali, arte, cultura, alimentazione è altre attività si svolgeranu. Mentre l'area accoglierà i so invitati cù i so giardini è attività durante l'EXPO di 6 mesi, serà purtatu in İzmir cum'è u Corridor Verde vivu dopu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*