Una nutrizione curretta è equilibrata riduce u risicu di depressione

Una nutrizione curretta è equilibrata riduce u risicu di depressione
Una nutrizione curretta è equilibrata riduce u risicu di depressione

Üsküdar University NPİSTANBUL Brain Hospital Dietistian Özden Örkcü hà attiratu l'attenzione à a relazione trà a salute di u cervellu è una dieta curretta è equilibrata è hà fattu una valutazione nantu à una nutrizione amichevule per u cervellu.

Örkcu hà dettu:

"L'alimenti cum'è snacks, dolci, cheeseburger, patatine aromatizzate è bevande analcoliche causanu una rapida crescita di dopamina. Perchè queste scelte affettanu negativamente a nostra dieta è a salute intestinali, anu un impattu negativu nantu à a nostra funzione cerebrale è a salute mentale. A dieta occidentale muderna hè in u fondu di a lista per sustene a funzione cerebrale, riducendu a depressione è migliurà l'umore. Una dieta mediterranea basata in a pianta hè ligata à grassi sani, pesci grassi, alivi, noci è funzioni cerebrali pusitive. A dieta mediterranea si focalizeghja nantu à l'altri alimenti chì reducenu u risicu di demenza è a malatia d'Alzheimer. Per sustene un microbiomu sanu, una dieta ùn deve equilibrà micca solu frutti è ligumi, ma ancu grani senza prucessa, frutti di mare, culturi probiotichi è primers prebiotichi.

À u cuntrariu, una dieta chì includeva una alta ingesta di carni rosse è processate, cereali raffinati, dolci, latticini grassi, burro è patate, è ancu una bassa ingesta di frutti è ligumi hè stata ligata à una dieta di stile occidentale cun una crescita significativamente aumentata. risicu di depressione. Più ricenti, un studiu di l'adulti più di 50 hà truvatu un ligame trà alti livelli d'ansietà è dieti ricchi di grassu saturatu è zuccheri aghjuntu. Curiosamente, i circadori anu nutatu risultati simili in i zitelli è l'adulescenti. Per esempiu, 56 studii anu truvatu una associazione trà l'alta ingesta di cibi sani cum'è l'oliu d'oliva, pesci, noci, legumi, latticini, frutti è ligumi, è un risicu ridutta di depressione durante l'adolescenza.

Enfatizendu chì una di e vitamini antioxidanti chì ghjucanu un rolu impurtante in u mantenimentu di a salute di u sistema nervu cintrali hè a vitamina A, Özden Örkcü hà cuntinuatu cusì:

"A concentrazione di serum è plasma di vitamina A è beta-carotene sò state trovate bassu in individui cù a malatia d'Alzheimer. In un studiu realizatu in Svizzera cù a participazione di 65 malati di Alzheimer di età trà 94 è 442 anni, hè statu trovu chì u funziunamentu di a memoria hà migliuratu cù l'aumentu di a concentrazione plasmatica di beta-carotene.

Hè statu infurmatu chì u bassu cunsumu di l'oliu idrogenatu è di grassu saturatu in a dieta di ogni ghjornu è mantene l'acidi grassi poliinsaturati da fonti vegetali è l'acidi grassi poliinsatuati omega-3 da u pesciu à alti livelli riduce u risicu di demenza. Quandu u fruttu, carbuidrati, tiamina, folate è vitamina C di sti pazienti sò stati esaminati, hè statu determinatu chì i punteggi di teste mini-mentali anu aumentatu in alta ingesta di questi.

U dietista Özden Örkcü hà listatu i cunsiglii nutrizionali chì sò efficaci in a prutezzione di a salute di u cervellu cum'è seguente:

I verdi ùn deve esse trascurati: a col, l'espinaci, u bròcoli è l'altri alimenti foglia sò ricchi di nutrienti chì sustenenu a funzione cerebrale, cumpresa a vitamina K è u beta carotene. Manghjendu greens pò ancu aiutà à rallentà u decadimentu cognitivu chì vene cù l'età. Se sceglite di manghjà insalate, aromatizzate cù condimenti alternativi invece di edulcoranti zuccherati, cum'è u sciroppu di grana chì cuntene u sciroppu di glucose.

Pesci oleosi: Certi pesci sò ricchi di acidi grassi omega-3, chì, quandu sò processati da u corpu, aumentanu a memoria, migliurà l'umore è prutegge contra una diminuzione di a funziunalità di u cervellu. Sceglite pesci grassi cum'è salmone, truita è sardine per maximizà stu benefiziu. Sceglite u pesciu grassu chì ùn hè micca statu trattatu cù cunservatori o hormone di crescita.

Olii d'alta qualità: Olii di qualità superiore cum'è l'avocado, u girasole è l'oliu d'aliva sustene u sistema digestivu è ponu aiutà à rinfurzà a memoria cognitiva. Facenu ancu i vostri pranzi deliziosi. L'olii vegetali è canola trasfurmati deve esse cunsumati cun prudenza. Questi olii, chì sò abbundanti in a cultura occidentali, sò menu caru. Sfurtunatamente, l'usu di l'olii più boni è assai trasfurmati pò esse dannusu à u corpu per via di i radicali liberi creati durante u prucessu di oxidazione.

Fragola: Contene flavonoidi, pigmenti naturali chì dà frutti i so culori brillanti. A ricerca mostra chì stu gruppu di fitonutrienti, chjamatu ancu "alimenti vegetali", pò aiutà à cumbatte i radicali liberi è riduce l'estressi oxidativu in u vostru corpu. I frutti chì cuntenenu antioxidanti sò stati dimustrati per migliurà a memoria, in particulare.

Noci: Noci cum'è noci, noci, amanduli è pistacchi sò ricchi in l'acidu alfa-linoleicu, un acidu grassu omega-3 essenziale assuciatu à migliurà a memoria. Snack nuts sò ancu una alternativa sana à i dessert, postu chì sò ricchi di proteine ​​​​è di riempimentu. Noci cum'è castagne è amanduli ponu ancu aiutà à sustene un microbioma sanu, postu chì sò naturalmente alkalini.

Cioccolata scura: U cioccolatu scuru, u cacao è u cacao in polvere sò strumenti putenti per migliurà u nostru umore cù pocu dannu à a nostra salute. U cioccolatu scuru hè riccu in flavonoidi, cafeina, è numerosi antioxidanti chì ponu avè effetti pusitivi nantu à a nostra funzione hormonale è riduce a inflamazioni. A più impurtante, u cioccolatu scuru pò dà à u nostru umore un forte impulsu attraversu a liberazione di dopamina. Evite u latti trasfurmatu è u cioccolatu biancu, è ancu u cioccolatu cù zuccaru aghjuntu. Manghjà più di uni pochi di pezzi di cioccolatu scuru à u mumentu deve esse evitata per evità di inundà u vostru sistema cù dopamina o di causà un mal di testa ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*