U Countdown hà iniziatu per a Festa di Circuncisione di Massa di Ankara Metropolitana

A cunti à a rovescia hè principiata per a massa Sunnet Soledan di Ankara Metropolitan
U Countdown hà iniziatu per a Festa di Circuncisione di Massa di Ankara Metropolitana

I preparativi cuntinueghjanu prima di a "Festa di Circuncisione Comunale" tradiziunale organizata da a Municipalità Metropolitana di Ankara.

A ghjente di Başkent mostra un grande interessu in a prucedura di circuncisione, chì hè realizata da medichi specialisti in un ambiente igienicu è còmode in l'Hospital Acropolis. E famiglie chì u trasportu à l'uspidale hè furnitu da i veiculi navetta beneficianu di u serviziu di circuncisione per i so figlioli gratuitamente. Quist'annu, una festa di circuncisione hè prevista per mille zitelli in u gruppu d'età 6-12 à a fini d'aostu.

I preparativi cuntinueghjanu prima di a "Festa di Circuncisione Comunale" tradiziunale organizata da a Municipalità Metropolitana di Ankara.

E famiglie di Başkent mostranu un grande interessu in a prucedura di circuncisione, chì hè realizata da medichi specialisti in un ambiente igienicu è còmode in l'Hospital Acropolis.

MILLA CIRCOSTANZE DI FIGLIA GRATIS DA ABB

ABB, chì urganizerà una festa di circuncisione per mille zitelli in u gruppu d'età 6-12 quist'annu, in cunfurmità cù l'intelligenza di a municipalità suciale, cumincià à riceve applicazioni di circuncisione da u 1 di lugliu di u 2022, è furnisce ancu trasportu gratuitu per a circuncisione. prucedure realizate in l'uspidale.

Fatih Karaşahin, Direttore di l'Affari Suciali è Amministrativi di u Dipartimentu di i Servizii Sociali, hà datu e seguenti informazioni nantu à a festa di a circuncisione:

"Cum'è Municipalità Metropolitana di Ankara, offremu a nostra urganizazione di circuncisione, chì avemu urganizatu quist'annu, à u serviziu di i nostri citadini cun un cunfortu unicu. Separemu i nostri figlioli in l'ambienti di l'uspidale è li portamu per una porta chì li serve solu, è l'accoltamu in e so stanze accumpagnati da i so genitori. Quandu l'operazione di circuncisione hè finita, furnimu i nostri citadini per ghjunghje à e so regioni cù i nostri servizii, cum'è li pigliamu da i so indirizzi cù i nostri servizii. Cù a festa di a circuncisione chì pensamu d'urganizà versu a fini d'aostu, presenteremu i rigali di i nostri figlioli è pruvà à dà sensu à sti ghjorni spiciali di e nostre famiglie.

E FAMIGLIE SONT SATISFATTE CU ISSU SERVIZU

E famiglie chì anu ghjuntu à avè i so figlioli circuncisi anu manifestatu a so eccitazione prima di a festa di a circoncisione chì serà ospitata da ABB cù e seguenti parolle:

-Dursun Karaoğlu: "Avemu digià aspittendu l'urganizazione di circuncisione. U prugramma di circuncisione gratuitu di u Metropolitanu hà allivatu assai u nostru budgetu. Aghju avutu u mo figliolu circuncisu in mani sicure, sò felice ".

-Şükrü Akbayır: "Se mi fossi circuncisu fora, saria statu un gran fardelu per mè. Anu ancu furnitu u nostru trasportu. Avemu avutu u nostru zitellu circuncisu in un ambiente igienicu. Ringraziu u Metropolitanu per questa opportunità ".

-Ebru Devrez : « Ùn sò micca lassatu in u sensu di interessu. Eramu assai soddisfatti di l'ambiente igienicu è còmode. Ognunu hà fattu u so megliu. Era ancu vantaghju per noi chì era liberu ".

-Besınur Sütçüoğlu: "Aghju purtatu u mo fratellu per esse circuncisu. Avemu registratu è andemu à a sala di circuncisione. Avemu avutu un prucessu assai còmode. Eramu ancu cunfortu à purtà u mo fratellu à i medichi specialisti ".

-Yusuf Uygurlu: "Ci anu purtatu à l'uspidale in autobus. U prucessu di circuncisione hè andatu assai bè. U nostru zitellu hè statu circuncisu in cundizioni di qualità è u zitellu hà passatu stu stadiu senza teme.

-Berat Uygurlu : « Avia paura prima. Quandu aghju vistu questu locu è queste cundizioni, aghju vintu a mo paura è a mo eccitazione era andata ".

-Metehan Tartan: "I medichi m'hà trattatu bè. Eru eccitatu prima di a circuncisione. Eru circuncisu è avà sò bè. I medichi m'anu trattatu assai bè ".

-Yasin Kaan Göçmen: "Ùn hà micca fattu male. Sò un omu avà. Mi piacevanu i medichi. Micca quant'è aghju paura ".

-Yiğit Burak Sütçüoğlu: "Eru assai paura quandu sò ghjuntu prima in l'uspidale. Aghju andatu à u situ di circuncisione, eru assai entusiasmatu, tutti pienghjenu, è eru nervu. Quandu i medichi si cumpurtavanu bè, u mo timore calò un pocu. Sò felice chì hè finitu avà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*