Record rinfriscatu cù 1034 aerei à l'aeroportu di Antalya

Record rinfriscatu da u volu à l'aeroportu di Antalya
Record rinfriscatu cù 1034 aerei à l'aeroportu di Antalya

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà annunziatu chì u record hè statu rinnuvatu cù 1034 trafficu aereu in u primu ghjornu di Eid al-Adha in l'aeroportu di Antalya, chì si trova in a regione turistica.

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu in a so dichjarazione scritta chì cù a festa di l'Eid al-Adha di 9 ghjorni, a mobilità in l'aeroporti hè aumentata. Indittendu chì l'Aeroportu di Antalya, chì si trova in u centru di u turismu, hà ancu sperimentatu una densità turistica, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu battutu un record cù 2 trafficu aereu in l'aeroportu di Antalya u 1026 di lugliu. Avemu rinnuvatu stu record u primu ghjornu di Eid al-Adha. U 9 ​​di lugliu, un totale di 121 trafficu di l'aviò hè statu servutu, 913 nantu à a linea domestica è 1034 in a linea internaziunale. Cusì, u record hè statu battutu ghjunghjendu à a più alta figura dopu a pandemia. In u stessu ghjornu, u trafficu di passageri hà righjuntu un totale di 19 mila 66, 163 mila 84 nantu à a linea domestica è 182 mila 150 in a linea internaziunale.

L'INDICATORE DI QUANTU CORRETTA A DECISIONE DI AUMENTA A CAPACITÀ RECORD hè

Ricordendu chì l'aeroportu di Antalya hà rializatu a so capacità è anu fattu l'offerta per l'aumentu di a capacità in 2021 per risponde à a crescente dumanda di passageri, Karaismailoğlu hà cuntinuatu a so dichjarazione cum'è seguita;

"I registri mostranu quantu era ghjustu l'aumentu di a capacità. Hè assai impurtante per furnisce un serviziu megliu è creà una prima impressione pusitiva in l'Aeroportu di Antalya, chì hè unu di i primi posti per passà in u centru turisticu. Inoltre, sta offerta dimustrava ancu a fiducia in l'ecunumia. U prughjettu include l'espansione di u terminal domesticu è u 2u internaziunale, a custruzzione di u 3rd terminal internaziunale è u terminal di l'aviazione generale, u terminal VIP è u Statu Guesthouse, l'investimenti per aumentà a capacità di l'apron, a custruzzione di un novu bloccu tecnicu, a torre è a stazione di trasmettitore, u almacenamentu di carburante è a facilità di distribuzione. include investimenti cum'è a custruzzione. U periodu di custruzzione di e facilità serà di 36 mesi è u periodu di operazione serà di 25 anni.

I prughjetti di rinnuvamentu sò vitali

Ricordendu chì l'imprenditore chì hà pigliatu u travagliu cum'è u risultatu di l'offerta hà garantitu un pagamentu di affittu di 8 miliardi 55 milioni d'euros, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a cumpagnia hà iniziatu un investimentu di 765 milioni d'euros è a compie da u 2025. Karaismailoğlu hà dettu chì i 2 miliardi di 138 milioni di euro di pagamentu in affittu sò stati ancu pagati, Karaismailoğlu hà dettu: "Hè vitale per sviluppà prughjetti per rinnuvà l'infrastruttura di l'aeroporti in i centri turistici in Turchia di u futuru. Antalya, chì hà una grande parte di fà u nostru paese una marca glubale in u turismu, mantene sta rivendicazione solu s'ellu si rivolge à prughjetti basati nantu à l'approcciu di sviluppu orientatu à u turismu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*