Bademler's Flower Producer hè nantu à a Borsa Olandese

Pruduttore di Fiori di Amanduli nantu à a Borsa Olandese
Bademler's Flower Producer hè nantu à a Borsa Olandese

Bademler, chì hè diventata a "capitale di i fiori" in Turchia cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà u so nome scrittu annantu à u scambiu di fiori di l'Olanda, chì hà una parte di 49 per centu in l'esportazioni mundiali di fiori. A Cooperativa di Sviluppu Agriculu di Bademler Village, fundata da i pruduttori di fiori, exhibirà cinque diverse tippi di fiori tagliati chì pruduce in l'Olanda stu mese.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA strategia İzmir Agriculture, chì hè stata creata in cunfurmità cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", hà apertu a porta à i picculi pruduttori per diventà un esportatore. A Municipalità Metropolitana di İzmir, chì sustene e cooperative è guarantisci a compra è a vendita à i pruduttori lucali, hà ancu purtatu i pruduttori di fiori in Urla Bademler à novi orizzonti cù u so mudellu di pruduzzione cuntrattu. I pruduttori di Bademler intrinu in u più grande scambiu di fiori in u mondu. A Cooperativa di Sviluppu Agriculu di Bademler Village, sustinuta da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà pruduttu 49 tipi di fiori tagliati per u scambiu di fiori di l'Olanda, chì hà una parte di 5 per centu in l'esportazioni mundiali di fiori.

"Seguemu attentamente l'Olanda"

U presidente di a Cooperativa di Sviluppu Agriculu di Bademler Village, Murat Kulaç, hà dettu chì a cooperativa, chì hà travagliatu attivamente dapoi 60 anni, s'arrizzò cù u sustegnu di pruduzzione cuntrattuale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, "U mudellu cooperativu in Izmir hà datu un esempiu per a Turchia. A municipalità metropolitana di Izmir hà sustinutu e cooperative dendu "acqua di vita" in i tempi più difficili. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU sustegnu hè cresciutu da quandu hà pigliatu u postu. Avà, a nostra cooperativa s'hè apertu à u mondu è hà fattu un novu terrenu in Turchia. I giganti di fiori di u mondu anu intesu parlà di a nostra reputazione è cuminciaru à cooperà cun noi. Avà seguimu da vicinu l'Olanda ", disse.

A capacità di produzzione è d'esportazione aumenterà

Murat Kulaç hà dettu chì u so travagliu hè diventatu più faciule grazia à l'Associazione World City İzmir (DİDER), chì hè stata creata per prumove İzmir megliu à l'esteru, è hà dettu: "In u ferraghju, avemu piantatu e sementi di 5 spezie di fiori tagliati dumandati da noi Paesi Bassi in a nostra serra in Bademler. Lisianthus, Tagetes Erekla, Ammi Visnaga. Ogni ghjornu travagliammu diligentemente per pruduce spezie di fiori Anrgozinthis è Hypericam di qualità più alta. Avemu digià diventatu una marca. U scambiu di fiori Olandese serà ancu maravigliatu da a qualità di i prudutti. In u lugliu, i nostri primi prudutti seranu exhibiti nantu à a borsa olandese. In questu modu, aumenteremu a nostra capacità di produzzione è d'esportazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*