U Ministru Varank hà assistitu à a Cerimonia di Certificatu di Prughjettu Cyber ​​​​Vatan

U Ministru Varank hà assistitu à a Cerimonia di Certificatu di Prughjettu Cyber ​​​​Vatan
U Ministru Varank hà assistitu à a Cerimonia di Certificatu di Prughjettu Cyber ​​​​Vatan

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà cunsigliatu à i ghjovani à esaminà u sustegnu di u statu è u nostru ministeru, è spergu chì avemu da cuntinuà à esse i cumpagni di i nostri ghjovani cun elli.

Varank hà scontru cù i studienti in a cerimonia di certificazione di u Prughjettu Cyber ​​​​Homeland di l'Agenzie di Sviluppu tenuta à l'Università Akdeniz in Antalya.

Dumandendu à i studienti cumu anu participatu à i prugrammi, i so scopi, è cumu anu benefiziu di u sustegnu di u guvernu, Varank li hà ancu datu cunsiglii per inizià a so propria attività.

Prughjettu CYBER PATRIA

Spieghendu chì u Prughjettu Cyber ​​​​Homeland hè un prughjettu chì hè statu sviluppatu è messu in pratica cù l'Agenzie di Sviluppu, una filiale di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, Varank hà dettu chì cù u prugettu, volenu chì i ghjovani à specializà dopu avè ricevutu educazione basica. è migliurà si in l'informatica è soprattuttu ciber security in i zoni chì Turchia hà bisognu.

Dichjarà chì anu creatu una sinergia cù a Presidenza di l'Industrie di Difesa è l'Uffiziu di Trasformazione Digitale cù u Prughjettu Cyber ​​​​Homeland, Varank hà nutatu chì a Presidenza di l'Industrie di Difesa hè un cluster di cibersecurità è chì anu riunitu cumpagnie chì operanu in questu campu è purtatu. fora opere assai preziose per u futuru di Turchia.

Dichjarà chì dirigenu i studii realizati in questu campu à tutta a Turchia cù l'Agenzie di Sviluppu, Varank hà dettu:

"Includeremu i nostri ghjovani in stu prugramma da u principiu di a so vita universitaria, è prima di graduate, sti amichi seranu specializati in qualunque campu chì volenu fucalizza. Cum'è u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, simu unu di i ministeri chì invistisce è sustene i nostri ghjovani è studienti u più, cù KOSGEB, TUBITAK, Agenzie di Sviluppu è l'urganizazione cintrali di u nostru Ministeru. "Avemu parechji supporti diffirenti, partendu da a scola primaria, à l'educazione universitaria, è à i nostri scientisti chì facenu scienza dopu università".

Sottulineendu chì ùn ci hè nunda chì i ghjovani ùn ponu micca ottenevule s'ellu ci hè datu l'uppurtunità è a strada hè aperta, Varank hà dichjaratu chì l'età media di quelli chì pruducianu i veiculi aerei senza pilotu chì u mondu parla oghje hè sottu à 30 anni è chì parechji ghjovani. sviluppatori di software è imprenditori anu implementatu prughjetti assai impurtanti.

INDUSTRIA GAMING

Dichjarà chì Turchia hà scrittu una legenda in l'imprenditorialità basatu in tecnulugia, Varank hà dichjaratu chì Istanbul era a cità chì hà ricevutu u più investimentu in u mondu in i primi dui quarti di l'industria di u ghjocu.

U NOSTRE NUMRU TECHNOPARK SUPERA 90

Dichjarà chì vedenu grandi talenti in i ghjovani, Varank cuntinuò e so parolle cusì:

"Oghji pudemu vede i frutti di i nostri investimenti in Turchia in l'ultimi 20 anni. Quandu avemu ghjuntu à u putere in Turchia, ci era solu 76 università, è andà à l'università era qualcosa chì solu alcuni, solu i privilegiati puderanu fà. Avemu attualmente 208 università. Facemu questi investimenti per chì i nostri studienti in tutta a Turchia ponu assistisce à l'università è riceve a so educazione. Quandu avemu ghjuntu à u putere, ci era 5 technoparks nantu à carta in Turchia, solu unu d'elli avianu 3 cumpagnie è era lentamente in a so infanzia. "Attualmente avemu più di 90 technoparks".

Dichjarà chì u technopark in Antalya hà righjuntu a so piena capacità, Varank hà dichjaratu chì l'investituri micca solu da Turchia, ma ancu da i paesi stranieri anu dumandatu à spustà e so cumpagnie in i technoparks quì.

TÜBİTAK SUPPORTA

Dichjarà chì un grande ecosistema hè statu creatu in Turchia cù l'infrastrutture di ricerca è u sustegnu datu à i studienti è i scientisti da TÜBİTAK, Varank hà dettu chì cù questi investimenti, i studienti ponu tracciate i so propri percorsi è diventà imprenditori.

Varank, chì hà datu suggerimenti à i studienti per inizià a so propria attività, hà dettu:

"Se principiate l'università, u vostru primu pensamentu in u fondu di a vostra mente hè "E se mi graduate da questa scola, unisce à una cumpagnia quì, uttene u mo salariu, è ùn avè micca mal di testa?" Ùn lasciate micca accade. Sè avete principiatu l'università, u nostru statu, in particulare u nostru Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, hà supporti serii, borse di studiu è guida in u campu di l'imprenditorialità. "Mi dumandu cumu possu inizià a mo propria impresa, cumu possu esse un patronu, micca un cercatore di travagliu?" Pensu chì i mo ghjovani amichi duveranu principià a so vita educativa pensendu à questu prima. Ch'elli pruvate à prufittà di l'opportunità chì furnimu. Ch'elli stabiliscenu e so imprese è traccianu e so carte di strada. Lasciali stà nantu à i so pedi. Cusì, ponu intraprende opere di più successu, più di valore aghjuntu. I risichi chì pigliate à l'iniziu di a vostra vita darà un rendimentu assai più grande. Pensu chì probabilmente ùn avete micca amici quì chì mi cunnoscenu. Ùn aghju mai pusatu cun voi prima sohbet Ùn sò micca s'ellu l'avemu fattu o micca. Ma ùn avete micca bisognu di alcun intermediariu per ghjunghje quì. "I prucessi sò assai chjaru è obiettivi".

Dopu à u prugramma, u Ministru Varank hà scontru cù Sadican Üstün, un studiente in u Dipartimentu di u Cummerciu Internaziunale, chì hà unitu à u Prughjettu Cyber ​​​​Homeland in 2019 è hà iniziatu a so propria attività cù i so amichi 10 3 mesi fà cù u sustegnu di KOSGEB. sohbet hà fattu.

Varank, chì hà amparatu chì Üstün hà participatu à u Prughjettu Cyber ​​​​Homeland cù a guida di i so prufessori universitarii mentre cuntinueghja a so educazione è travagliendu cum'è camionista, hà dumandatu à Üstün s'ellu hà utilizatu un veiculu durante u prucessu di stabilisce a so propria cumpagnia è s'ellu avia un "ziu" in qualchì locu.

Quandu Üstün hà dichjaratu ch'ellu hè diventatu un entrepreneur cù i so sforzi è u sustegnu di KOSGEB, Varank hà dettu:

Ùn importa micca u travagliu chì i nostri ghjovani facenu, ùn importa in quale campu volenu studià, duveranu cuntinuà in quellu campu, ma prima, in u spinu di a so mente, "Cumu possu fà u mo propiu affari, cumu possu stà nantu i mo pedi, cumu possu esse un patronu piuttostu chè un cercatore di travagliu, cumu possu stabilisce a mo propria impresa ?' Chì sia sempre questu. Purtendu questu in mente, anu da esaminà definitivamente i supporti di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia è altre istituzioni è urganisazioni di u nostru statu. U nostru statu furnisce un sustegnu seriu è investimenti in questi spazii.

Spieghendu chì u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, cù u sustegnu di TÜBİTAK è KOSGEB, furnisce un sustegnu seriu à i ghjovani chì volenu avanzà in u settore, stabiliscenu e so imprese è travaglià in diversi campi, Varank hà dichjaratu chì Sadican Üstün era unu di studienti chì anu beneficiatu di stu sustegnu.

I studienti spiegà cumu anu participatu à u prugramma.

In u prugramma, u Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank sohbet Selim Sürmelihindi, unu di i studienti chì anu applicatu, hà dettu chì ùn hà micca bisognu di alcun intermediariu per participà à u prugramma è chì hà dumandatu dopu avè infurmatu da i so prufessori à l'università.

Baturalp Güvenç, chì hà assistitu à a furmazione da Konya, hà nutatu chì tutti i studienti sò stati offerti i stessi opportunità è chì quelli chì vulianu migliurà in questu campu puderanu prufittà di tali opportunità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*