U presidente Soyer hà esaminatu i travaglii di a stazione di trasferimentu di rifiuti solidi Bornova

U presidente Soyer hà esaminatu i travaglii di a stazione di trasferimentu di rifiuti solidi Bornova
U presidente Soyer hà esaminatu i travaglii di a stazione di trasferimentu di rifiuti solidi Bornova

U sindaco di Bornova Mustafa İduğ è u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç SoyerInseme, anu esaminatu u travagliu in a Stazione di Trasferimentu di Rifiuti Solidi di Bornova, chì hè stata stabilita in u situ di l'Opere di Pulizia di a Municipalità di Bornova è hà acceleratu l'attività di raccolta di basura. U sindaco İduğ hà ringraziatu u sindaco Soyer per a creazione di a Stazione, chì opera da circa un annu, è hà dettu chì anu acceleratu a pulizia di Bornova.

Cù l'istituzione di a Stazione di Trasferimentu di Rifiuti Solidi Bornova da a Municipalità Metropolitana di Izmir, i camioni di basura di a Municipalità di Bornova ùn anu più bisognu di andà in l'Area di Stoccaggio di Rifiuti Solidi Harmandalı. I camioni anu purtatu a basura chì anu cullatu à a Stazione di Trasferimentu di Rifiuti Solidi di Bornova è anu pussutu cullà di novu a basura. Cusì, cum'è a distanza viaghjata per scaricà u camionu hè stata ridutta, u tempu è u carburante sò stati salvati. U numaru di viaghji di i veiculi di a municipalità di Bornova hè aumentatu.

Mentre i novi arrangiamenti fatti in u situ di a Pulizia di a Municipalità di Bornova creanu un ambiente più funziunale, i novi veiculi aghjuntu à a flotta anu cuntribuitu ancu à l'aumentu di a qualità di serviziu.

Travagliemu in armunia

U sindaco di Bornova, Mustafa İduğ, hà dichjaratu chì stanu travagliendu per fà di Bornova un distrittu pulitu è ​​​​hà dettu: "Travagliemu inseme cù a municipalità metropolitana di Izmir è u nostru sindaco. Tunç Soyer"Sò assai felice di esse in armunia cù questu tema", disse. U sindaco İduğ hà dettu chì prima, i camioni di basura andavanu à Harmandalı, scaricavanu i so carichi è tornanu, è disse: "U risparmiu di tempu chì avemu guadagnatu grazia à questu investimentu hà cuntribuitu à rende Bornova più pulita".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*