U presidente Soyer hà inspeccionatu u Tram Çiğli in costruzione

U presidente Soyer hà inspeccionatu a custruzzione di u Tram Cigli in a so custruzzione
U presidente Soyer hà inspeccionatu u Tram Çiğli in costruzione

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà fattu investigazioni in a custruzzione di Çiğli Tram, chì hè in custruzzione. Dichjarà chì continuanu à tesse İzmir cù reti di ferru, u presidente Soyer hà dettu: "Karşıyaka Cunnetteremu u tram cù Çiğli. Hè assai preziosu per noi di offre sistemi di ferrovia leggera à i nostri citadini in Çiğli. İzmir avarà più sistemi ferroviari ", disse. U presidente Soyer hà ancu celebratu a festa di i travagliadori chì travaglianu in u prugettu.

I travaglii di u sistema ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Izmir continuanu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà fattu ispezioni nantu à a linea di Tram Çiğli, u 76 per centu di quale hè statu finitu. Tunç Soyerhà celebratu ancu l'Eid-al-Adha di i travagliadori chì travaglianu in u prugettu.

Presidente Tunç Soyer prima cù Cigli KarşıyakaHà esaminatu u ponte di tramvia chì cunnetta u centru di a cità è hà ricevutu infurmazioni da u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Ozan Yılmaz, è u Capu di u Dipartimentu di Investimenti Suburbani è Ferroviari di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Mehmet Ergenekon. Visitendu a custruzzione di a linea di tramvia in Semra Aksu Street da quì, u sindaco Soyer hà dettu: "Çiğli Tramway hè un prughjettu assai preziosu chì hè andatu à u tempu è hà prucedutu senza preghjudiziu malgradu a crisa ecunomica è l'aumentu di i prezzi".

U presidente Soyer: "Cuntinuemu à tesse İzmir cù reti di ferru"

U presidente Soyer hà dichjaratu chì anu u scopu di apre a linea per l'usu in u primu trimestre di u 2023 cumincendu i voli di prova à u più tardi in ghjennaghju è hà dettu: "U tramvia furnisce un grande sollievu in a regione Çiğli. Dapoi u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu, avemu travagliatu risolutamente per trasfurmà e rete di trasportu di a cità cù investimenti in u sistema ferroviariu. Hè per quessa chì ci alluntaremu da e roti di gomma è l'autobus quant'è pussibule è purteremu sistemi di ferrovia leggera è metro inseme cù a nostra cità di più. Sò fieru chì u nostru investimentu in Çiğli Tram sia andatu cusì impeccabile in un ambiente di tali prublemi. Karşıyaka Hè assai preziosu per noi unisce u tram cù Çiğli è offre i sistemi di ferrovia leggera à i nostri citadini in Çiğli. Faremu di più. İzmir averà più sistemi ferroviari. Continueremu à tesse İzmir cù reti di ferru ".

Ergenekon: "Avemu una aspettazione di sin'à 100 mila passageri"

Mehmet Ergenekon, Capu di u Dipartimentu di Investimenti Suburbani è Sistemi Ferroviari di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu: "I travagli di Çiğli Tramway avanzanu rapidamente. L'area di l'ospitale servirà l'Università Katip Çelebi, l'Industria Organizzata Atatürk è l'Industria Ata. Una linea chì face un anellu da a regione. Serà di grande benefiziu per u trafficu. Karşıyaka Quandu travaglia cù u tram, aspittemu un viaghju di finu à 100 XNUMX à ghjornu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*