Supportu per l'alimentazione gratuitu à l'allevatori di animali Capital

Supportu per l'alimentazione gratuitu per l'allevatori d'animali in Capitale
Supportu per l'alimentazione gratuitu à l'allevatori di animali Capital

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja u so sustegnu di sviluppu rurale per i pruduttori domestici senza rallentà per aumentà u bestiame in a capitale è cuntribuisce à l'ecunumia di u paese.

Dipartimentu di i servizii rurali, chì cuglie l'orzu, u granu, a veccia ungherese è l'avena piantata in u Campus Agricultu Gölbaşı Karaoğlan; Furnirà un supportu di l'alimentazione gratuitu à e piccule imprese famigliali chì trattanu di l'allevamentu di u bestiame in 8 distretti. L'allevatori di animali puderanu dumandà in linea à "baskenttarim.ankara.bel.tr" finu à u 17 di lugliu 2022.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì cuntinueghja a so mossa di sviluppu rurale in a capitale diversificendu, furnisce un supportu alimentari à i pruduttori domestici per aumentà l'allevamentu di l'animali è cuntribuisce à u sviluppu di l'allevamentu è l'ecunumia di u paese.

U Dipartimentu di Servizi Rurali, chì face a cugliera di l'orzu, u granu, a veccia ungherese è l'avena piantata nantu à una zona di circa 500 decari in u Campus Agricoltura di ABB in u Distrettu di Gölbaşı Karaoğlan, distribuirà gratuitamente u furagiu preparatu à e piccule imprese familiari chì trattanu. cù l'allevamentu di l'animali in 8 distretti.

L'APPLICAZIONI IN LINEA CONTINUARÀ FINA U 17 LUGLIU

In i distretti di Akyurt, Beypazarı, Çamlıdere, Çubuk, Elmadağ, Kahramankazan, Kalecik è Kızılcahamam, l'allevatori d'animali cù 1-50 picculi ruminanti chì rispondenu à certi criteri puderanu prufittà di u sustegnu di l'alimentazione in 15 balle.

ABB, chì hà u scopu di sustene i picculi allevatori di vacche in Ankara chì traversanu tempi ecunomichi difficili, riceverà applicazioni in linea attraversu l'indirizzu "baskenttarim.ankara.bel.tr" finu à u 17 di lugliu 2022.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*