Travaglie di traversata di tubi di u passaghju à livellu cumpletu in Battalgazi

Battalgazi Tube Pass I travaglii cumpletati
I travaglii di u passaghju di u tubu di Battalgazi sò finiti

I travaglii di u Passaghju di u Tubu nantu à u Passu Sottu Livellu nantu à a strada Eskimalatya-Hasırcılar, chì sò stati iniziati per via di l'intensi sforzi di u sindaco di Battalgazi Osman Güder, sò stati finiti. U Passu di Tubu, chì hè fattu in forma di andata in dui sensi, abbaglia cù a so eleganza è ancu di allevà u flussu di trafficu.

Situatu annantu à l'antica strada Malatya-Hasırcılar, u sottupassu Level, chì crea un grande prublema in u flussu di trafficu in u distrittu per via di a so strettezza in a strada di l'Università Turgut Özal è u Molu di Ferry, hè u missaghju di u sindaco di Battalgazi Osman Güder. chì hà implementatu prughjetti visionarii per creà un Battalgazi più mudernu è vivable, risoltu cù grandi sforzi. U passaghju di tubu di 8 metri di larghezza è 9 metri di altezza, custituitu da un tubu ondulatu di piastra d'acciaio, cuncepitu da ingegneri di a municipalità di Battalgazi è iniziatu da a Republica di Turchia State Railways (TCDD) cù l'appruvazioni di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil. Karaismailoğlu, hè statu finitu. U Passaghju di u Tubu, chì a custruzzione hè stata finita, hè stata aperta à u trafficu di i veiculi dopu i travaglii di asfaltu caldu realizati da a Municipalità Metropolitana di Malatya. U Passaghju di u Tubu, chì hè fattu in forma di doppia andata, abbaglia cù a so eleganza è ancu di allevà u flussu di trafficu in u distrittu. I cunduttori di i veiculi, chì anu fattu u so viaghju in modu sicuru, anu trasmissu u so ringraziu speciale à u sindaco di Battalgazi, Osman Güder, chì hà aiutatu à dà vita à u prugettu cù e so iniziative.

Dichjarà chì u flussu di u trafficu in Battalgazi hè assicuratu in modu più sanu, u sindaco di Battalgazi Osman Güder hà dettu: "Avemu avutu passaggi sotterranei fatti di petra in u nostru Battalgazi perchè a ferrovia passava assai tempu fà. A causa di a strettezza di sti passaggi sottu, i nostri veiculi ùn pudianu micca passà quì è si sò accaduti accidenti di trafficu. Dopu avè pigliatu l'uffiziu, avemu principiatu u nostru travagliu nantu à sti lochi senza perde u tempu. In u risultatu di u nostru travagliu, i travaglii di u Passaghju di u Tubu, chì sò stati iniziati da a Republica di Turchia State Railways, sò stati finiti in un certu periodu di tempu. Cù a fine di u travagliu di l'asfaltatu di a nostra Municipalità Metropolitana di Malatya, i nostri Passaggi di Tubu sò aperti à u trafficu di i veiculi è u flussu di u trafficu hè furnitu in una manera più sana. U mo ringraziu à tutti quelli chì anu cuntribuitu. Bona furtuna à u nostru Battalgazi ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*