L'alberghi sò quasi XNUMX per centu pienu durante e vacanze Eid

L'alberghi sò quasi cumplettamente pieni durante e vacanze Eid
L'alberghi sò quasi XNUMX per centu pienu durante e vacanze Eid

Yiğit Girgin, Direttore Generale di Bodrium Hotel & SPA è Segretariu Generale di BODER, evaluendu e vacanze occupate, hà dettu chì l'alberghi anu righjuntu quasi u centu per centu di occupazione.

Nutendu chì anu avutu una stagione intensa cù u muvimentu di u mercatu domesticu purtatu da a pandemia, l'apertura di i voli internaziunali è e vacanze festive, Girgin hà dettu: "Ci hè un tassu di occupazione di 90 per centu in l'alberghi per u restu di lugliu. In più di l'attività di u mercatu domesticu purtata da a pandemia, cù l'apertura di u mercatu internaziunale quist'annu, hè osservatu un aumentu di a pupulazione di Bodrum. Dopu à l'ultimi dui anni, ci hè stata una crescita significativa di i turisti stranieri. Sapemu ancu chì i turisti domestici passanu e so vacanze à l'esteru. Per u mese d'aostu, l'opportunità di vacanze vantaghji attrae ancu i turisti domestici è stranieri.

I BRITANNICI anu amatu u sotano

Yiğit Girgin hà dichjaratu chì i turisti britannichi anu dimustratu un grande interessu in a cità è ci era una dumanda seria, è hà cuntinuatu cusì: "I turisti stranieri anu bramatu Bodrum per un bellu pezzu. Ci hè una dumanda seria, in particulare da u mercatu britannicu. Per d 'altra banda, quandu avemu vistu i numeri di Bodrum-Milas Airport à a fini di ghjugnu; Quasi 275 passageri sò venuti da l'esteru. In l'annu precedente, sta figura era di circa 93 mila. Quandu guardemu u trasportu marittimu, più di 65 mila turisti stranieri sò ghjunti à a fine di ghjugnu. L'annu passatu, sta cifra era circa 761. Salutemu tutti in Bodrum, induve ci sò parechje alternative di vacanze ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*