Bilecik Entrance Bridge Interchange Apertu à u serviziu

Bilecik Entrance Koprulu Junction Apertu à u serviziu
Bilecik Entrance Bridge Interchange Apertu à u serviziu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì cù Bilecik Entrance Köprülü Junction, chì alleviarà u trafficu di a cità, un totale di 8 milioni di lire seranu salvate annu è hà dettu: "Ùn semu micca l'altri è si trovanu à u latu. Travagliemu duramente per u futuru di Turchia ", disse.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à l'apertura di Bilecik Entrance Köprülü Junction. Karaismailoğlu hà dettu: "Cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, pianificemu è custruemu i nostri prughjetti giganti chì eleveranu u nostru paese trà l'ecunumie principali di u mondu è portanu a nostra nazione à u locu chì merita, per via di a mente è di e pulitiche di u statu, è l'offremu à u serviziu micca solu di a nostra Turchia, ma ancu di u mondu. "Ellu indicò chì questa hè a data quandu u cambiamentu, u sviluppu è a riforma hà cuminciatu in Turchia.

di a nazione; Sottu a dirigenza di u presidente è u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'ellu hà scontru cù una cunniscenza pulitica orientata à u serviziu cù a cunniscenza di "Lasciate u populu campà per chì u statu pò campà", è hà dettu: "U Partitu AK hè intrutu in u paese. cori di sta grande nazione cù assai investimenti enormi chì sò stati realizati in l'ultimi 20 anni in tutta a Turchia. Hà vintu u favore di a nostra nazione in tutte l'elezzioni generali è lucali è i referenda, è esce cum'è u primu partitu in tutte l'alizzioni cù a fiducia di a nostra nazione. Inseme cù u Partitu AK; A pulitica di serviziu, investimentu, pruduzzione, esportazione, ghjustizia, sviluppu è impiegu hè stata aduttata. À questu scopu, travagliammu nantu à una basa 7/24, furnisce servizii à ogni regione di Turchia senza dì est-ovest. Fighjemu nantu à i nostri investimenti ferroviari è autostradali in Bilecik, un puntu di transitu impurtante per e Regioni Marmara, Mar Neru, Egeu è Anatolia Centrale. Bilecik; Hè situatu annantu à a strada di transizione di a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul. Hè ancu nantu à l'asse Nord-Sud chì unisce Istanbul à Antalya. Dunque, a densità di l'autostrada di Bilecik hà un altu voluminu. Ci era una carica di trafficu seriu à a junzione di Bilecik di a Strada Statale Bozhöyük-Bilecik-Mekece, chì regula u trasportu urbanu è interurbanu di Bilecik. Una media di 20 XNUMX veiculi passanu per questu puntu per ghjornu ", disse.

L'INVESTIMENTI IN BİLECİK SUPERA 22.5 MILIARDI LIRA

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì Bilecik Entrance Köprülü Junction hè stata cumpletata per impedisce l'accumulazione à l'entrata di a cità è per facilità u flussu di l'autostrade urbane è interurbani, è cuntinuò u so discorsu cusì;

"Cumu u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, Bilecik riceve a so parte da e riforme è l'attaccu di serviziu chì avemu fattu in tutti i modi di trasportu in tuttu u paese. In vista di e nostre pulitiche di Trasportu è Infrastruttura; mettemu i nostri prughjetti in pratica mettenduli nantu à fundamenti forti. Cusì, assicuremu u sviluppu regiunale è aumentemu u benessere di i nostri citadini. Duranti u periodu di i nostri guverni, i nostri investimenti di trasportu è accessu à Bilecik anu superatu 22 miliardi 547 milioni di lire. In l'ultimi 20 anni; Avemu aumentatu a lunghezza di a strada divisa in Bilecik à 7 chilometri aumentendu più di 171 volte, è 13 chilometri aumentendu a lunghezza di a strada pavimentata bituminosa calda più di 228 volte. Avemu cunnessu Bilecik à Bolu, Sakarya, Eskişehir è Kütahya cù strade divise. Duranti i nostri guverni; Vogliu enfatizà chì avemu cuntribuitu à l'avanzata di Bilecik in u trasportu è l'infrastruttura grazia à i nostri innovazioni novi è efficaci in u settore di l'autostrada. Avemu ancu custruitu è ​​​​migliuratu 135 chilometri di strade unica in Bilecik. Avemu custruitu 6 tunnel di tubu doppiu cù una lunghezza tutale di 524 mila 2 metri. U costu tutale di u prughjettu di i nostri 5 investimenti impurtanti in l'autostrada, chì sò in custruzzione in tutta a pruvincia di Bilecik, supera i 703 milioni di lire.

L'ACCESSO À U CENTRO CITTÀ SARA PIÙ FACILE, A SEGURITA DI VITA È A PROPRIETA' AUMENTARÀ

Dichjarà chì Bilecik Entrance Köprülü Junction faciliterà l'accessu à u centru di a cità di Bilecik è aumenterà a sicurità di a vita è di a pruprietà, Karaismailoğlu hà dettu chì serà furnitu un passaghju veloce, còmode è sicuru. Enfatizendu chì l'Interchange Köprülü, chì furnisce un trafficu interurbanu ininterrottu, alleviarà u trafficu soprattuttu in l'estiu è durante e vacanze, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Cù a messa in carica di Bilecik Entrance Köprülü Interchange, annu; Salvaremu 7 milioni di lire in totale, 1 milioni di lire da u tempu è 8 milione di lire da u carburante. À u listessu tempu, l'emissioni di carbone diminuiranu di 192 tunnellate. U nostru prughjettu; Hè custituitu da 1 ponte di junction cù una lunghezza di 2x 117 metri, 2 ponti cù una lunghezza di 2x79 metri, strade di junction è strade di cunnessione. Köprülü Junction hè custituitu da una strada unica di 1.900 metri è una strada divisa di 1.800 metri.

IN I NOSTRI MOVIMENTI DI SERVIZI, NOI MAI Impegnati in DISCUSSIONI DI CUTI.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì durante l'ultimi 20 anni di i guverni di u Partitu AK, u trasportu à ogni puntu di Turchia hè statu resu còmode, sicuru è ecunomicu cù tutti i modi di trasportu in l'ambiente di stabilità è fiducia furnitu in Turchia. Traversemu e muntagne cù tunnelli è e vaddi prufonde cù viaducti. Avemu datu à e nostre cità un soffiu d'aria fresca cù passaghji di transitu. Avemu, cù a nostra pulitica di serviziu è di travagliu, hà vistu u serviziu à u nostru populu cum'è un serviziu à u "Diu". In i nostri movimenti di serviziu, ùn avemu mai entratu in discussioni di ogni ghjornu. Avemu più travagliu da fà, più da andà. Avemu agitu cù a cuscenza chì ogni investimentu è ogni prughjettu chì avemu realizatu finu à avà hè a sumente chì avemu suminatu per u futuru luminoso di u nostru paese. In l'ultimi 20 anni, avemu investitu 183 miliardi di dollari in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di u nostru paese. In questu modu; Avemu cuntribuitu 520 miliardi di dollari à u redditu naziunale, 1 trilione 79 miliardi di dollari à a produzzione è 18 milioni di persone à l'impieghi. Rinforzemu l'infrastruttura di trasportu è cumunicazione di Turchia, ghjornu è notte, cù centinaie di millaie di impiegati in i nostri più di 4 siti di custruzzione in tuttu u nostru paese. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di strada divisa da 6 mila chilometri à 28 mila 664 chilometri. Avemu aumentatu a nostra reta stradale à 3 mila 633 chilometri. Avemu fattu u nostru paese u 6u operatore di Treni d'Alta Velocità in Europa è u 8u in u mondu. Avemu custruitu 1432 chilometri di linea di Trenu d'Alta Velocità. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea convenzionale à 11 mila 590 chilometri. Avemu aumentatu a nostra rete ferroviaria tutale à 13 mila 22 chilometri. Avemu aumentatu u numeru di aeroporti da 26 à 57. Aumentendu i nostri voli internaziunali à 129 destinazioni in 338 paesi, avemu diventatu u paese chì vola à più destinazioni in u mondu per via aerea. Avemu aumentatu u numeru di porti, chì era 2002 in u 149, à 217, è u numeru di cantieri navali, chì era 37, à 84. Fighjate, 20 anni fà; 'I quattru anguli di u nostru paese seranu dotati di strade divise, u nostru pòpulu viaghja cù treni d'alta velocità. Quandu dicemu chì, treni, metro, vitture passanu sottu à u Bosforu cù passaghji di tubu, e compagnie aeree seranu u modu di a ghjente, tutti da 7 à 70 aduprà internet d'alta veloce; certi ùn ci anu micca cridutu è anu ancu pruvatu à schernà. Ma oghje avemu realizatu tutte queste cose. Ùn simu cuntentu, avemu dettu chì custruiremu un trenu naziunale d'alta velocità, manderemu i nostri satelliti domestici in u spaziu. Avemu dettu chì faremu un aviò domesticu. Avemu dettu chì daremu Kanal Istanbul à a vita. Grazie à Diu, l'avemu implementatu cum'è avemu rializatu e prumesse precedenti chì avemu fattu ", disse.

ÙN SEMMU À L'ALTRI È ANDEMU À LATU

Sottulineendu chì u più altu record d'esportazioni mensili in a storia di a Turchia hè statu battutu in l'esportazioni di u cummerciu esteru in ghjugnu, Karaismailoğlu hà dettu chì in ghjugnu, l'esportazioni ammontavanu à 18,5 miliardi di dollari cù un aumentu di 23,4 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente. Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì un totale di 6 miliardi di dollari sò stati esportati in i primi 126 mesi di l'annu, è chì l'esportazione, chì era 2002 miliardi di dollari in 36,1, quasi quadruplicatu in i primi 6 mesi di l'annu. .

"Mentre perseguimu novi prughjetti è novi servizii per a nostra nazione ogni ghjornu, l'uppusizione cuntinueghja à minti. Karaismailoğlu hà dettu: "Esistenu, lasciate cuntinuà e so bugie". Sottulineendu chì i bisogni di e persone duveranu esse determinate bè è i desideri di e persone duveranu esse manteni in prima linea, Karaismailoğlu hà dettu: "Ùn pretemu micca di esse populisti cum'è l'altri è stendu. Travagliemu duramente per u futuru di Turchia. U statu di e pruvince è di i distretti guvernati da e cumune di l'uppusizione hè evidenti ! Espérons qu'ils le répareront. Ùn anu micca prughjetti, nè impieghi, ma si parla assai. Ùn simu micca cum'è elli, nè seremu. In u Partitu AK, ci hè un serviziu à u populu, micca à l'ideulugia ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*