Corse di cavalli Rahvan tenute in Bursa Mozzafiato

Le corse di cavalli di Rahvan sò mozzafiato
Le corse di cavalli di Rahvan sò mozzafiato

I Rahvan Horse Races, urganizati da a Municipalità Metropolitana di Bursa à u Productlu Equestrian Sports Facility "per mantene vivi i rami sportivi tradiziunali", eranu mozzafiato.

A Cumpetizione Equestre di Rahvan, urganizata da a Municipalità Metropolitana in cuuperazione cù a Federazione Turca di Sport Tradizionale è l'Associazione Bursa Rahvan and Race Horse Riders Sports Club, si sò tenute in Productlu. U deputatu di Bursa è u Segretariu Generale di MHP, İsmet Büyükataman, anu vistu ancu e corse, chì anu avutu una intensa participazione di diverse cità di Turchia è di Bursa. E corse tenute in e categurie di Imported A, Imported B, Triple Colt, Quadruple Colt, Small Medium, Large Medium, Head and Head eranu a scena di grande cumpetizione. E corse, in quale tutti i cavalli classificati in a classificazione vincenu u dirittu di participà à u Campionatu Equestre Turcu Rahvan 2022, eranu mozzafiato.

U cavallu di Koray Şahin hè vinutu prima in a Categoria A importata in e razzii chì cuntinueghjanu in tuttu u ghjornu. In u Triple Colt, i pruprietarii di cavalli Muharrem Alan sò ghjunti in prima, Mehmet Ali Sarı hè ghjuntu in secondu è Emin Köseler hè ghjuntu in terzu. Hüseyin Beşiktaş hà pigliatu u primu postu è Süleyman Bormaoğlu hà pigliatu u sicondu postu in u Quad Tay. Selahattin Güzel hà piazzatu primu, İsmail Kebapçı secondu è Hakan Uğur terzu in Küçük Orta. U cavallu di İsmet Büyükataman era primu, u cavallu di Süleyman Duransoy era secondu, è u cavallu di Şevki Atan era terzu in Büyük Orta, mentre İbrahim Koşar hà pigliatu u primu postu in a Categoria Başaltı, Ahal Tekel Gıda hà pigliatu u sicondu postu è Mehmet Fatih hà pigliatu u terzu postu. Mehmet Barut hè diventatu u campionu di a Category Head, Şükrü Karnıbüyük hè u sicondu è u cavallu di Ali Yıldırım Sezer hè terzu. Medaglie è coppe sò stati dati à i patroni di cavalli è atleti chì anu classificatu altu in e razzii da i membri di u protocolu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*