Arif Nihat Asya Village Life Center hè apertu in Incegiz Village di Çatalca

Arif Nihat Asya Bay Living Center Apertu in Incegiz Bay in Catalca
Arif Nihat Asya Village Life Center hè apertu in Incegiz Village di Çatalca

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà assistitu à a cerimonia per l'apertura di Arif Nihat Asya Village Life Center in İnceğiz Village di Çatalca distrettu di Istanbul.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer, riferenu à i piazzamenti fatti in u scopu di u sistema di transizione di u liceu, hà nutatu chì nimu di l'esami di piazzamentu ùn sò un indicatore di qualità in l'educazione, è hà dettu: "In l'ultimi 20 anni, i prublemi riguardanti L'educazione è l'accessu sò stati risolti, assai passi sò stati fatti in quantu à a demucratizazione è u PISA di l'OCDE, chì veramente misura a qualità di l'educazione, hà dettu. Ùn avemu micca bisognu di altri tistimoni ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

"Ma avemu da prestu attenzione à l'indicatori chì avemu dimustratu in quantu à a qualità". Özer hà dettu: "LGS ùn pò micca mostrà una prestazione di Çatalca. Cum'è u Ministeru, ùn spartemu micca i risultati. Cumu sapete da induve vene LGS? Allora dicemu questu da Çatalca à tutta a Turchia. Dice chì per noi di sparte e dati avemu bisognu di avè dati dispunibuli per quella valutazione. Dunque, in certi valutazioni educative, avemu bisognu di sbarazzarsi di certi abitudini ". disse.

Dichjarà chì Turchia hè in un puntu assai bonu in l'educazione, Özer hà dettu: "Hè un sistema educativu cusì cumpletu, hà 19 milioni di studienti, furnisce tanta educazione à i so figlioli cù bisogni educativi speciali, implementa tali pulitiche suciale per aumentà l'accessu à l'educazione. , è quantunque cuntinueghja à fà cusì.Ci sò pochi paesi chì crescenu in continuu u so successu in PISA è TIMSS, ancu s'ellu anu crisciutu u so sistema d'educazione quant'è l'anu fattu, Turchia hè unu di elli. U più impurtante, s'impegna à rinfurzà l'ugualità di l'uppurtunità in l'educazione, vale à dì per assicurà chì tutti anu una educazione di più alta qualità, indipendentemente da a so regione è a so origine suciale è ecunomica. Hè per quessa ch'ellu circhemu di rinfurzà l'educazione prescolare. Pruvamu di rinfurzà l'educazione prufessionale per chì u sistema di l'educazione secundaria ritrova u so equilibriu. Sustemu u sviluppu prufessiunale è u sviluppu persunale di u maestru, postu chì hè u maestru chì hà bisognu di u più investimentu per aumentà a qualità in l'educazione ". hà fattu a so valutazione.

Espristendu chì crede chì a qualità di u sistema educativu serà assai megliu s'ellu travaglianu cù questa determinazione è, soprattuttu, senza discriminazione, Özer hà dettu u seguente nantu à u prughjettu di u centru di a vita di u paese: "U centru di a vita di u paese hè veramente un puntu di partenza per questu. Un approcciu sfarente hè statu aduttatu in u sistema educativu per via di a migrazione da u passatu, da i paesi à i distretti, e cità è e metropoli, è l'educazione bussed hè ghjunta. Per impedisce à quelli zitelli di esse vittime in i paesi, i nostri guverni anu prumessu u sistema di educazione bussed in l'ultimi 19 anni per trasportà i studienti à a scola più vicina gratuitamente, è tutti i nostri cuccioli chì beneficianu di l'educazione bussed manghjavanu pranzi gratuiti. ogni ghjornu. Avà, quandu guardemu à i tendenzi in l'ultimi anni, vedemu chì stu flussu hà invertitu. In particulare dopu à l'epidemie di Kovid-19, vedemu chì a ghjente evoluzione gradualmente da metropoli à cità, da cità à distretti, da distretti à paesi, è u flussu hè invertitu. À u listessu tempu, assistemu à un prucessu criticu. In fatti, micca solu noi, ma u mondu sanu hà cuntribuitu à l'emergenza di l'alimentariu, l'agricultura è l'allevamentu di l'animali cum'è un settore criticu cum'è l'energia. In fatti, avemu messu in pratica prughjetti di vita di paese sia in l'educazione sia per cuntribuisce à e putenziali in stu campu per chì u nostru paese, chì hà un putenziale assai forte in stu campu, pò aduprà stu putenziale assai efficace.

Ricordendu chì anu iniziatu a prima apertura di i centri di vita di u paese in Samsun, Özer hà dettu: "Questu hè u 5u centru di vita di u paese. U primu centru di vita di u paese in Istanbul ... a prima apertura di una scola in Istanbul, induve un pueta assai preziosu cum'è Arif Nihat Asya, chì u so nome hè assai simili, era innamuratu di sta terra, hà spressione u so bramosu per queste terre, è leghje puesie di Arif Nihat Asya, chì i so puesie sapemu tutti, facemu. In fatti, hè un prughjettu di vultà in Anatolia. Perchè? Perchè ùn ci sò più ostaculi per apre e scole primarie in paesi. Perchè avemu cambiatu u regulamentu. Avemu eliminatu u limitu di i studienti. E scole di u paese ponu avà esse aperte in ogni puntu desideratu. Questu hè u primu passu versu a dumanda. Cum'è un secondu passu, i kindergarten in i paesi, unu di i nostri spazii di primura priurità hè di aumentà i tassi di iscrizzione in l'educazione prescolare. Perchè hè u paràmetru più criticu di uguali opportunità in l'educazione. Lasciami ricurdà in questa occasione; Avemu principiatu à custruisce 3 1008 novi kindergartens. Avemu verificatu u numeru ieri, era 11. In altre parolle, avemu apertu 1008 kindergarten indipendenti in un cortu periodu di 5 mesi, è i tassi di iscrizzione per i zitelli di 78 anni anu aumentatu da u 93 per centu à u XNUMX per centu ". sparte a so cunniscenza.

Ricordendu chì anu riduciutu a cundizione di 10 studienti in i kindergarten di u paese à 5 per chì i paesi ponu prufittà di questu, Özer hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Solu cù stu picculu passu, cù u cambiamentu di regulamentu, 1800 mila di i nostri figlioli in i nostri quasi 12 paesi scontranu cù i kindergarten di paesi. Avà facemu un altru aghjuntu à questu. Apermu i centri di educazione publica in i paesi. Avemu 998 centri di educazione publica in Turchia. Furnemu servizii à i nostri citadini in u scopu di a strategia di apprendimentu permanente cù più di 3 corsi diffirenti per i nostri citadini in i centri di educazione publica. L'annu passatu, u numeru di trainees chì beneficianu di i centri di educazione publica era di circa 5 milioni. In u 2022, avemu stabilitu un scopu per ghjunghje à 1 milione di citadini ogni mese. À a fine di 6 mesi, avemu ghjuntu à 6,3 milioni di citadini. In altri palori, avemu passatu u scopu di 1 milione. Speremu, ghjunghjemu u scopu di ghjunghje à 12 milioni di citadini à a fine di l'annu, è 70% di sti citadini sò donne. Attivamu i centri di vita di u paese in modu chì e nostre donne ponu diventà più forti, participà più forte à l'impieghi è ricevenu tutte e opportunità educative chì anu bisognu da u so locu. Da avà, daremu ogni tipu di furmazione dumandata da i nostri citadini, da l'agricultura à l'allevamentu di l'animali in i centri di vita di u paese, in cuurdinazione cù u nostru Ministeru di l'Agricultura è di a Foresta. Scuola primaria di paese, materna di paese, centru di educazione publica ... "

Nutendu chì puderanu passà u tempu cù i ghjovani è i zitelli in questi ambienti naturali cù campi d'estate è scole d'estate in i lochi induve u spaziu hè dispunibule in questu modu, Özer hà dettu: "In verità, questi centri di vita di u paese sò un trasferimentu culturale chì hà si parla dapoi anni, chì riunisce adulti è ghjovani in a pupulazione d'età d'educazione in una regione, hè un prughjettu chì hà u putenziale di diventà un centru assai impurtante per Una unità in u nostru ministeru coordinarà è cuntrullà ogni centru di vita di u paese chì hè apertu. Quì ùn faremu micca solu sta apertura è andemu. Quali corsi sò tenuti in Arif Nihat Asya Village Life Center? Chì si passa ? Averemu u rapportu di stu locu ogni mese. Perchè questu hè un prughjettu assai criticu per Turchia è deve esse assai successu. Per quessa, spergu chì purteremu questi prughjetti à un puntu assai megliu in cullaburazione ".

Özer hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'apertura di Arif Nihat Asya Village Life Center.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*