U centru di trasferimentu di trasportu publicu di Samsun conta i ghjorni à l'apertura

U centru di trasferimentu di u trasportu publicu di Samsun cunta i ghjorni in Azilisa
U centru di trasferimentu di trasportu publicu di Samsun conta i ghjorni à l'apertura

A Municipalità Metropolitana di Samsun hà finitu a custruzzione di u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu, chì permetterà à i citadini chì vivenu in i distretti di ghjunghje à u centru di a cità cù un solu veiculu. Ci hè solu uni pochi di ghjorni finu à chì u centru, chì serà furmatu per l'urganizazione TEKNOFEST, entra in serviziu. Tramindui i passageri è i cummercianti di minibus aspettanu l'apertura cun eccitazione. U presidente di Samsun-Kavak Minibus Cooperative İlhami Emeksiz hà dettu chì sò felici chì a vittima di i passageri finiscinu, mentri Samsun-Bafra Minibuses Cooperative President Ahmet Can hà dettu: "Videmu u serviziu è simu daretu à u nostru presidente".

A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì cuntinueghja à risolve i prublemi cronichi di a cità cù i so investimenti in infrastrutture è superstrutture in 17 distretti, da una banda, elimina u trafficu urbanu è i prublemi di trasportu publicu di i citadini cù u prughjettu "Smart City Traffic Safety". A Municipalità Metropolitana, chì hà fattu un prublema impurtante in a cità cù a custruzzione di u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu, si prepara à inizià u periodu di trasportu ogni ghjornu cù un veiculu unicu à u centru di a cità cù i distretti.

GIORNI RIMANTANU PER APERTURA

A Municipalità Metropolitana, chì hà finitu a custruzzione di u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu di circa 9 milioni di TL, situatu in l'area vicinu à u Centru Culturale Atatürk, hà creatu 13 piattaforme di custruzzione in acciaio per i minibus di u distrittu è 3 per i veiculi di navetta aeroportuale. U centru, chì averà una stazione di taxi per i veiculi 12 è un parcheghju apertu per i veiculi 72, hè statu finitu, è l'uffiziu di l'infurmazioni, d'attesa è di vendita di biglietti sò stati pronti. U centru, chì l'accettazione finale hè da esse fatta, serà messu in serviziu cù una ceremonia chì si terrà in un futuru vicinu.

U METROPOLITAnu hà fattu ciò chì si dice "impossibile"

Ali Çelik, unu di i cummercianti di minibus, hà dettu: "U prughjettu chì hè statu dichjaratu chì hè impussibile per 12 anni hè statu fattu. Hè una questione di perspicacia è orizzonte. Cù questu investimentu, u nostru sindaco metropolitanu, Mustafa Demir, hà cumpiitu a so prumessa per noi cumpiendu i travaglii di allargamentu di a strada in u centru cunsiderendu u più chjucu dettagliu. Offre benefici significativi à u publicu cù a so sperienza di ministeru. U tempu è i soldi sò avà preziosi. E persone volenu andà in i so posti di travagliu, i studienti à e so facultà, i nostri anziani à l'uspidale u più prestu pussibule. Dunque, u trasportu rapidu è ecunomicu hè assai impurtante per i nostri passageri ". disse.

U POPLU OTTENERE CONFORT

Ahmet Can, presidente di Samsun-Bafra Minibus Cooperative, hà dettu: "Un locu hè custruitu per i cummercianti di minibus è i passageri in 17 distretti. A ghjente di Bafra aspetta chì u trasportu direttu venga à a vita. I ghjorni sò ancu calati. Tuttu hè finitu. Arriveremu à u centru di a cità quandu sarà messu in serviziu. Pensu chì un serviziu assai bonu hè statu resu à u publicu, sia finanziariu sia morale. A ghjente serà alleviata. E persone chì campanu in i distretti si vederanu è si mischjeranu. S'ellu và à l'uspidale, passa un ghjornu nantu à a strada. Cum'è un viaghju di ghjornu in aviò, a ghjente farà u so travagliu è torna à a sera. Serà un grande cunfortu. Videmu u serviziu è stemu daretu à u nostru presidente ".

TAMBI MINIBUS DRIVERS È U PUBLICU ASPETTA ASPETTA

Esprimendu chì sò felici chì a sofferenza di i passageri finiscinu, u presidente di a Cooperativa di Minibus Samsun-Kavak, İlhami Emeksiz, hà dettu: "I nostri passageri soffrenu assai. Quandu l'avemu lasciatu à l'autostazione, cercavanu un secondu veiculu. À u ritornu, anu da cambià 2-3 veiculi. Era ancu un pesu enormu economicamente. Ci hè digià una crisa in u nostru paese. Era una pena per u nostru populu, era un peccatu. 2-3 cicli di cambiamentu di veiculi sò finiti. Avà paganu menu soldi cum'è noi li purteremu in u centru di a cità cù una sola vittura. In altri palori, serà andatu da Kavak à u centru senza cambià nisun altru veiculu. Questu furnisce un grande vantaghju à i nostri passageri in termini di tempu è costu. Semu assai cuntenti di u novu hub di passageri. Cum'è cunduttori di minibus, vulemu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu, Mustafa Demir, per u so sustegnu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*