CHP annuncia u Manifestu di a Salute

CHP annuncia u Manifestu di a Salute
CHP annuncia u Manifestu di a Salute

Gamze Akkuş İlgezdi, Vicepresidente di u Partitu Populare Republicanu è Deputatu d'Istanbul, hà annunziatu e riforme sanitarie da fà in u guvernu CHP.

U Vicepresidente di CHP per a Salute Gamze Akkuş İlgezdi, spieghendu a dichjarazione finale di u Forum di Salute Turchia urganizatu da CHP cum'è partitu, hà dettu: "U sistema di salute in Turchia deve esse cambiatu immediatamente. Bastamente urganizeremu u campu di a salute cù l'approcciu di "dirittu à a salute". Cù un sistema di salute publica chì avemu preparatu per risponde à i bisogni di u nostru paese, daremu servizii di salute à tutti, in ogni locu è in ogni mumentu.

Introducendu u libru di u Forum di Salute Turchia, chì hè stata urganizata cù a participazione di u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, u vicepresidentu Gamze Akkuş İlgezdi hà dettu: "I nostri preziosi maestri è travagliadori di salute, chì guariscenu da diversi campi di salute, furnianu i so cuntributi in stu studiu. ."

U Vicepresidente di CHP Gamze Akkuş İlgezdi hà toccu i seguenti prublemi:

A tendenza à attaccà i prufessiunali di a salute ùn pò esse vistu cum'è normale.

"Cum'è u Partitu Populare Republicanu, avemu urganizatu u Forum di Salute Turchia per valutà a produzzione, u finanziamentu, a consegna è l'accessibilità di i servizii di salute cù un approcciu participativu è di furmà u sistema attuale cù e dimensioni di a ghjustizia suciale è i diritti fundamentali.

A tendenza di una sucità à attaccà i so guaritori ùn pò esse vistu cum'è normale. A mentalità di u putere chì vede i medichi è i travagliadori sanitari cum'è u travagliu à pocu pressu, sfrutta, svaluta è disprezza u travagliu hè rispunsevule per stu clima.

Quelli chì vendenu a salute sò quelli chì minanu a pace interna. Crianu a viulenza. Sò quelli chì vittimizzanu u paziente è svalutanu i medichi è i travagliadori di salute.

In nome di tutti i gruppi di prufessiunali di salute, ùn accettemu micca l'intesa chì separa, marginalizza è svaluta i travagliadori di salute ".

U prugramma di trasfurmazioni di a salute hè un prugramma di colapsu di a salute

« Dapoi 20 anni, avemu luttatu contr'à a mentalità chì privatiza tuttu da l'agulla à u filu, trasforma l'istituzioni statali in imprese, è distrugge u nome di u publicu.

Dicendu a trasfurmazioni, luttemu contr'à quelli chì trasferisce l'assistenza sanitaria à e mani di u mercatu cù riformi di maquillaje.

À u puntu ghjuntu oghje, u prugramma di trasfurmazioni in a salute hè diventatu un prugramma di colapsu in a salute. Questa hè una stampa di un sistema cumpletamente crash.

Comu dicenu i nostri antenati, "Lasciate a ghjente vive in modu chì u statu pò campà", spieghemu u nostru prugramma di putere orientatu à u populu in a salute, sia per vive è per mantene a vita".

Tutti l'ostaculi seranu eliminati

"U sistema di salute in Turchia deve esse cambiatu immediatamente. Cum'è dichjaratu in a Dichjarazione Universale di i Diritti Umani, a salute hè unu di i diritti umani più fundamentali. Bastamente urganizeremu u campu di a salute cù l'approcciu di "dirittu à a salute". Cù un sistema di salute publica chì avemu preparatu per risponde à i bisogni di u nostru paese, furniremu servizii di salute à TUTTI, IN OGNI E IN OGNI ORA.

Eliminaremu tutte e barriere à l'accessu à i servizii di salute.

Scansione gratuita una volta à l'annu

"Ranforzeremu i servizii di salute preventiva (prevenzione di e malatie, prutezzione di a salute è prumove a salute), assicurendu chì ogni citadinu sottumette periodicamente cuntrolli di salute in istituzioni di assistenza primaria una volta à l'annu gratuitamente. Inoltre, metteremu in vigore un prugramma di monitoraghju in quale i nostri citadini di 65 anni è più seranu visitati da u persunale di salute à intervalli regulari in i so lochi di residenza. Faremu tutti i screenings di salute prematrimoniali gratuitamente.

Per assicurà a cumunicazione cuntinua trà u Ministeru di a Salute, l'associazioni prufessiunali è i sindacati, stabiliremu un cumitatu chjamatu "Consigliu di Salute di Turchia", chì include i sindicati di prufessiunali di salute è i rapprisentanti di i sindicati.

Riapreremu l'ospedali statali in i centri di a cità, chì sò stati chjusi mentre l'ospedali di a cità sò stati aperti.

Furniremu i servizii di salute necessarii da e forze armate à tutti i livelli, è riapre l'ospedali militari è e strutture sanitarie ".

Supportu alimentari per i studienti

"Quandu principia a scola primaria, secundaria è liceu, ogni studiente sarà sottumessu à un esame di salute cumpletu in i Centri di Salute Publica.

Furneremu almenu un pastu di nutrimentu sana in e scole per riduce l'effetti fisichi è mentali di l'aumentu di a miseria infantile è a crisa alimentaria nantu à i studienti ".

A viulenza in a salute finisci

"Videmu a prevenzione di a viulenza in a salute cum'è una di e nostre prime priorità. Prima di tuttu, distrughjeremu a retorica risentita chì danna a dignità di i travagliadori sanitari è prova di discredità. Avemu da assicurà chì i prufessiunali di a salute furnisce servizii in ambienti sicuri. Puniremu quelli chì usanu a viulenza contr'à i travagliadori sanitari in u modu più duru è decisu. Aboliscemu SABİM, chì hè diventatu una linea diretta è un strumentu per a pressione psicologica.

Trasformeremu l'Università di Scienze di a Salute da esse una istituzione educativa affiliata à u Ministeru di a Salute, in una università autònuma ".

U benessere di tutti i travagliadori di salute aumenterà.

"Aumenteremu u livellu di benessere di tutti i prufessiunali di a salute chì servenu in u settore publicu. Per questu scopu, aumenteremu gradualmente l'indicatori supplementari, partendu da 3600, per assicurà chì i travagliadori sanitari ricevenu i salari di basa chì meritanu.

In u settore publicu, almenu 80% di l'ingudu mensili di i travagliadori di salute serà da i so salari basi; Eliminaremu u sistema di bonus basatu nantu à u rendiment.

Nomineremu immediatamente i travagliadori sanitari.

Tutti saranu coperti da GSS

"Assicureremu chì ogni citadinu pò esse coperto da l'Assicuranza Generale di Salute indipendentemente da u so debitu di prima".

Chiuderemu l'ospedali di a cità

"Puderà finisce l'imprese di l'uspitalu, chì sò chjamati" ospedali di cità "in u nostru paese, stabilitu è ​​operatu cù u mudellu "Build-Lease-Transfer" di u metudu "Partenariatu Publicu-Privatu"; Eliminaremu l'ospedali di a cità, chì sò diventati investimenti in affitti, inefficienza è prughjetti di rifiuti, da esse un pesu per u publicu.

Inizieremu subitu i prucessi legali per a ricuperazione di i danni publichi in l'uspitali di a cità da i rispunsevuli.

Refik Saydam riapertura l'Istitutu di Igiene; Pruduceremu tutte e vaccine chì avemu bisognu in u nostru paese cù un sensu di rispunsabilità publica, cum'è in u passatu.

Comu avemu dettu à u principiu, a salute hè u dirittu umanu più basicu. U sistema di salute chì deve esse implementatu da u Partitu Populare Republicanu serà un sistema publicu uguale à tutti i citadini, gratuitu per tutti, accessibile à tutti è furnisce una assistenza sanitaria di qualità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*