Akın di CHP presenta u rapportu "Trasformazione verde in energia".

Akin di CHP hà presentatu "Trasformazione verde in u rapportu energeticu"
Akın di CHP presenta u rapportu "Trasformazione verde in energia".

U vicepresidentu di CHP Ahmet Akın hà presentatu u rapportu chì hà preparatu sottu u titulu "Trasformazione verde in energia" à u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu. Akın di CHP; Hà signalatu chì Turchia hà bisognu di creà novi regule è stabilisce novi istituzioni in quantu à u cambiamentu climaticu è a nova trasformazione energetica, tenendu in contu l'approcciu internaziunale.

U rapportu preparatu da Akın di CHP includeu brevemente i seguenti:

"U tema più impurtante in a trasfurmazioni hè a trasfurmazioni energetica: cù a pandemia di Covid-19, i piani d'azzione più cuncreti contr'à u cambiamentu climaticu sò cuminciati à esse implementati in tuttu u mondu, in particulare in Europa. U Green Deal Europeu hà u scopu di prevene u cambiamentu climaticu è a degradazione ambientale è di trasfurmà in una ecunumia sustenibile muderna, efficiente in risorsa è competitiva. In stu cuntestu, cunversione energia; Custituisce unu di i temi più impurtanti di a trasfurmazioni di l'economia verde.

A trasfurmazioni verde serà ottenuta in u sistema finanziariu: L'emissioni di carbone di u settore energeticu è l'industria di Turchia sò intense è dipendenu da fonti energetiche esterne. Sicondu i regulamenti legali in Auropa, u cimentu, u ferru è l'azzaru seranu pruduciutu da u 2023; A partire da u 2026, a tassa di carbone di u cunfini serà implementata per ogni pruduttu vendutu à i paesi membri di l'UE. Più di 40 per centu di l'esportazioni di Turchia sò fatti cù i paesi membri di l'UE. A trasfurmazioni verde è u cambiamentu climaticu in l'ecunumia hè ancu sperimentata in u mondu finanziariu. Stati, investitori istituzionali, banche di sviluppu multinaziunale è banche cintrali cumincianu à strutturà e so pulitiche è i temi di creditu cù un focus verde. In questu cuntestu, i studii necessarisi seranu realizati per assicurà a trasfurmazioni verdi in u sistema finanziariu di Turchia.

Ci hè bisognu di una iniziativa di novu ordine verde: Sicondu i dati "Green Future Index" publicati da l'Istitutu di Tecnulugia di Massachusetts (MIT) per a prima volta in 2021, Turchia hà classificatu 76th in pulitiche verdi, orientate à u clima implementate da 68. paesi, ma hè cascatu à u 2022u postu in u 69. Per quessa, e pulitiche qualificate è novi bordi sò necessarii in quantu à a trasformazione verde è u cambiamentu climaticu in Turchia. L'uppurtunità revelate da u paradigma di u "nuvellu ordine verde" à u livellu internaziunale, in particulare u Green Deal Europeu, custituiscenu una basa adatta per a Turchia per fà un salto in avanti rapidu è cumpletu. Ci hè bisognu di una iniziativa in u cuntestu di u novu ordine verde di Turchia è a trasfurmazioni verdi.

Seranu stabiliti novi regule è schede: Focusing nantu à l'assi di trasfurmazioni verdi è sviluppà strategie coerenti di l'industria, l'energia, u cummerciu è u finanziamentu permetterà di prufittà di novi opportunità di finanziamentu in u mondu. Turchia, chì hè negativamente siparata da u mondu in a trasfurmazioni verde è u so finanziamentu, hà bisognu à unisce rapidamente cù e tendenzi internaziunali. In questu cuntestu, a creazione di novi bordi è di novi istituzioni hè di grande impurtanza per a trasfurmazioni verdi.

I piani ecunomichi seranu adattati per a trasfurmazioni: Tutte e pulitiche ecunomiche è di sviluppu duveranu esse strutturate intornu à u cambiamentu climaticu, a trasfurmazioni verde è u sviluppu durevule. In questu cuntestu, tutti i piani preparati da l'Organizazione di Pianificazione Strategica per esse stabilitu seranu cumpatibili cù u cambiamentu climaticu è a trasfurmazioni verde. A trasfurmazioni verde serà ottenuta in u settore finanziariu. E pulitiche è e pratiche cummerciale di u Bancu Centrale, l'Agenzia di Regulamentu Bancariu è di Supervisione, Istituzioni di u Mercatu di Capitale, Borsa Istanbul è altre istituzioni di supportu seranu allineati cù u cambiamentu climaticu è a trasfurmazioni verdi.

U rolu di u publicu in l'energia serà ristrutturatu: In u scopu di u cambiamentu climaticu è a trasfurmazioni verdi, u rolu di u publicu in e pulitiche energetiche deve esse ristrutturatu. U travagliu deve esse fattu per gestisce e pulitiche energetiche di Turchia cù una pianificazione à cortu-mediu è longu andà. U nostru paese sperimenta e cunsequenze negative di e pratiche di pulitica energetica immediata in ogni segmentu.

Un uffiziu di tecnulugia solare è eolica serà stabilitu: Per chì l'avanzati tecnologichi in l'energia solare è eolica cuntinueghjanu sempre più in Turchia, una stretta cooperazione cù i parti interessate di u settore hè necessaria. Turchia diventerà un paese chì furnisce tutte e so machini è i bisogni di l'equipaggiu in energia solare è eolica è esporta tecnulugia è machini in questu campu. In questa direzzione; Turchia sarà stabilitu l'Uffiziu di Tecnulugia Solare è Eolica, chì agirà in cuuperazione cù istituzioni cum'è u settore privatu, istituzioni pubbliche, università, scole prufessiunale è TÜBİTAK.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*