Cina Custruisce Campi Sulari cù una capacità di 100 GW quist'annu

Cina Custruisce Campi Solari di Capacità GW Quest'annu
Cina Custruisce Campi Sulari cù una capacità di 100 GW quist'annu

In u stabilimentu di e instalazioni fotovoltaiche (campi solari) in u mondu sanu, a vela di poppa avanza in 2022. In particulare dopu à a crisa ucraina, l'interessu crescente in l'energia rinnuvevuli in u mondu hà ancu aumentatu l'investimenti di energia solare.

Sicondu i dati di l'Asia Europe Clean Energy Solar Advisory (AECEA), una nova pianta fotovoltaica cù una putenza tutale di 2022 GW hè stata custruita in Cina in maghju 6,83 solu. Questu significa un aumentu di 86 per centu cumparatu à maghju di l'annu precedente. In totale, un campu solare cù una putenza tutale di 2022 GW hè statu creatu trà ghjennaghju è maghju di u 23,71. Questu rapprisenta un aumentu di 140 per centu annantu à una basa annuale.

Sicondu i dati di u China Renewable Energy Engineering Institute (CREEI), una nova centrale solare cù una capacità di sin'à 2022 GW serà stabilita in 100. Intantu, l'Europa hè guasi dipendente da a Cina in questu spaziu, secondu a dati AECEA. In fattu, in i primi cinque mesi di questu annu, 33 GW di pannelli solari sò stati impurtati da a Cina, chì significa un eccessu di 140 per centu annantu à una basa annuale.

Inoltre, i dati CREEI mostranu chì a Cina installerà splutazioni solari cù una capacità di finu à 2022 GW per a prima volta in 100. Questu rapprisenta un aumentu di 2012 volte in 3,5 anni, paragunatu à 10 GW di capacità in 28.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*