Codice Penale Militare Publicatu in a Gazzetta Ufficiale

Codice Penale Militare Publicatu in a Gazzetta Ufficiale
Codice Penale Militare Publicatu in a Gazzetta Ufficiale

A "Legge per l'emendamentu di u Codice Penale Militare è di alcune Leggi", chì include u regulamentu nantu à u serviziu militare pagatu, hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale è entra in vigore.

Sicondu questu, e persone ubligatorie chì sò assenti da a presenza, dissimulati o altrimenti è ùn ponu micca prufittà di u serviziu militare pagatu puderanu prufittà di stu serviziu.

Eccu a risoluzione cumpleta publicata in u Gazzetta Ufficiale :

"ARTICULU 1- U paragrafu chì seguita hè statu aghjuntu à l'articulu supplementu 22 di u Codice Penale Militare di u 5/1930/1632 è numeratu 15, dopu à l'ottu parra.

"A dichjarazione di a persona interessata ùn hè micca presa in situazioni ubligatorie, cum'è a diserzione è a violazione di u permessu, chì facenu impussibile di piglià una dichjarazione per l'incapacità di truvà a persona nantu à quale hè stata fatta una investigazione preliminare".

ARTICLE 2- A seguente frase hè stata aghjunta à l'Articulu 4 di a Legge di u Serviziu Internu di e Forze Armate Turche datata 1/1961/211 è numerata 42.

"Tuttavia, l'ufficiali sottumessi obligati è i privati ​​chì sò assignati à utilizà veiculi militari ùn sò micca rispunsevuli di cumpensu per i danni causati da l'usu di u veiculu, salvu ch'elli sò cundannati per dannà u materiale di guerra per un accidentu di veiculu per via di intenzioni o negligenza grave".

ARTICLE 3- A seguente frase hè stata aghjunta à u subparagrafu (h) di u primu paràgrafu di l'Articulu 27 di a Legge di Personale di e Forze Armate Turche datata 7/1967/926 è numerata 49, dopu à a prima frase.

"U limitu di età di u Capu di u Statu Generale pò esse allargatu da u presidente per un periudu di un annu, finu à l'età di 72".

ARTICLE 4- A frasa "in a tavula n ° Annex-VIII" in a clause (b) di u primu paràgrafu di l'articulu 926 di a Legge N ° 93 hè stata cambiata cum'è "in i tabelli numerati Annex-VIII/A è Annex-VIII/C" A frasa "in u tavulu numeratu di l'Annex-VIII" hè stata cambiata in "Annex-VIII/A and Annex-VIII/C tables".

ARTICLE 5- A prima frase di u quartu paràgrafu di l'articulu 926 di a Legge N ° 109 hè stata abrogata.

ARTICLE 6- In u primu paràgrafu di u subparagrafu (c) di u quartu paràgrafu di l'Articulu 926 di a Legge N ° 137, a frasa "Annex-VIII No. A frasa "è i ranchi" hè stata aghjunta dopu à a frasa "i ranghi dopu". ", u terzu paràgrafu hè statu cambiatu cum'è seguitu è ​​u paràgrafu dopu hè statu aghjuntu à mè.

"I laureati di a scola prufessiunale di l'ufficiali sottumessi è quelli chì anu finitu u so propiu o in nome di u Ministeru di a Difesa Naziunale è riesciuti in a furmazione militare basica cumpiendu a facultà, l'università o u liceu prufessiunale è sò stati assignati à u postu di sergente, ponu esse ammessi à i stadi iniziali secondu e tavule numerate Annex-VIII / A è Annex-VIII / C. Accumincianu u so duvere da u sicondu livellu di u 9u gradu aghjunghjendu un livellu. Se anu finitu a furmazione di fine di u liceu o anu finitu una facultà o una scola superiore per almenu quattru anni o più mentre sò in serviziu, seranu aghjustati aghjunghjendu dui livelli à i so gradi è livelli à a data di l'applicazione, sottumettendu u documentu ufficiale chì mostra a so graduazione. Più di una facultà o educazione universitaria ùn hè micca presa in contu. I primi ranghi di i ranghi successivi è i ranghi di l'ufficiali sottumessi chì sò aghjustati in questu modu sò quant'è a quantità di gradu datu à traversu l'aghjustamentu.

"Quelli chì sò in u terzu livellu di i so gradi di salariu trà l'ufficiali non-cummissarii chì sò in l'aghjustamentu di l'educazione superiore, ancu s'ellu ùn sò micca durante a prumuzione di u gradu o a prumuzione di u rangu, sò promossi à u primu livellu di u prossimu gradu di salariu più altu".

ARTICLE 7 - L'articulu pruvisoriu dopu hè statu aghjuntu à a Legge N ° 926.

"ARTICULU PROVISIONALE 49 - Un gradu hè aghjuntu à u gradu è u gradu di i sottufficiali chì anu finitu almenu dui anni o più di educazione superiore à a data di entrata in vigore di stu articulu.

Per quelli chì anu graduatu da u liceu è u so equivalente, è chì anu finitu almenu dui anni di educazione superiore dopu à a data di entrata in vigore di stu articulu, u so aghjustamentu hè fattu aghjunghjendu un livellu à u gradu è u livellu in quale sò.

In questu cuntestu, i primi ranghi di i ranghi successivi è i ranghi di l'ufficiali sottumessi chì sò datu un gradu supplementu sò alti quant'è a quantità di gradu supplementu datu.

U primu paràgrafu di stu articulu hè ancu appiicatu à i sottufficiali chì anu finitu almenu dui anni o più di educazione superiore, nantu à a basa di u so statutu educativu à a data di a so ritirata, è quelli chì ricevenu pensione, invalidità ordinaria o a pensione d'invalidità di u duvere, è a pensione di vedova è di l'orfanu attraversu questi duveri.

L'aghjustamentu da esse fattu in cunfurmità cù questu articulu è i pagamenti cunnessi seranu finalizzati in trè mesi. In questu cuntestu, a diffarenza chì accade in l'azzioni di l'impiigatu è di u patronu di a pensione deducible o a prima di l'impresa o di l'assicuranza (cumpresa a prima generale di l'assicuranza di salute); deve esse pagatu à l'Istituzione di a Sicurezza Soziale da l'istituzioni pertinenti in trè mesi da a data di entrata in vigore di stu articulu, senza penalità di ritardo, tassa di ritardo o interessi.

Quelli chì sò in u terzu livellu di i so gradi di salariu à a data di l'entrata in vigore di stu articulu, ponu esse trasferiti à u primu livellu di u prossimu livellu di salariu più altu cù l'aghjustamenti fatti in u scopu di l'articulu; Quelli chì sò in u terzu rangu di u primu gradu sò promossi à u quartu rangu di u primu gradu.

Nisun pagamentu retroattivu serà fattu per l'implementazione di stu articulu.

ARTICLE 8- A seguente frase hè stata aghjunta à l'alinea (6) di l'articulu 1/C di a Legge di Procedura di Giudiziu Amministrativu datata 1982/2577/20 è numerata 1.

"U tribunale amministrativu di u locu induve u tribunale amministrativu regiunale di u locu di serviziu hè affiliatu in termini di ghjuridizione amministrativa hè autorizatu per a risoluzione di sti disputi".

ARTICLE 9- U nome di a Legge nantu à l'istituzione è u funziunamentu di i fondi rotanti in u Ministeru di a Difesa Naziunale, istituzioni Affiliate à i Cumandamenti di a Terra, Navale è Air Force, è Ospedali Militari, datata 10/6/1985 è numerata 3225, hà hè statu cambiatu in "A Legge nantu à i Fondi Revolving di u Ministeru di a Difesa Naziunale".

ARTICLE 10- A frasa "capacità è a capacità in spitali militari" in u primu paràgrafu di l'articulu 3225 di a Legge N ° 1 hè stata cambiata in "capacità".

ARTICLE 11- L'articulu 3225 di a Legge N ° 2 hè stata mudificata cusì.

« ARTICLE 2- L’istituzione mintuvata in sta Legge ; Direzzione Generale di Carte, Dipartimentu di Navigazione, Idrografia è Oceanografia, Dipartimentu di Fornitura di Personale, Dipartimentu d'Archivi è Storia Militare, è quelli chì operanu in ospedali, fabbriche, cantieri navali, officine, cuciture, centri di fornitura è mantenimentu, stamperie, laboratori, musei. , bande è bande militari, è stabilimenti militari cum'è scole è università.

ARTICLE 12- L'articulu 3225 di a Legge N ° 3 hè stata mudificata cum'è seguita.

"ARTICULU 3- Un totale di centu milioni di lire turche di capitale hè stata attribuita à l'imprese coperti da sta Legge.

A quantità di capitale attribuita pò esse aumentata finu à cinque volte da a decisione di u presidente.

L'assegnazione di u fondu rotativu à l'imprese è a riduzzione o l'aumentu di l'ammonti attribuiti sò fatti da u Ministeru di a Difesa Naziunale.

ARTICLE 13- U paràgrafu dopu hè aghjuntu à l'articulu 3225 di a Legge N ° 10.

"Ùn supera a quantità da truvà multiplicà l'indicatore (750) è l'indicatore massimu (12.000) per mese cù u coefficiente mensile di u funziunariu per u persunale di altre istituzioni è urganisazioni pubbliche chì servenu in e cumissioni stabilite per u reclutamentu di u persunale è di i studienti militari. attività svolte da u Ministeru di a Difesa Naziunale.I tariffi ponu esse pagati da i rivenuti di u fondu rotativu. A tassa pagata ùn hè micca sottumessa à alcuna imposta o deduzzione, eccettu l'imposta di timbru ".

ARTICLE 14- L'articulu supplementu dopu hè statu aghjuntu à a Legge N ° 3225.

"ARTICULU SUPPLEMENTARI 2- Riguardu à e deduzioni da esse fatte da i rivenuti di u Fondu Revolving di l'Università di Difesa Naziunale, i tassi per esse raccolti, a distribuzione è l'attribuzione di i rivenuti, è i pagamenti da esse fattu da questi rivenuti à l'amministratori accademici è Sicritariu generale di l'Università, cumpresu u rettore, è à u persunale accademicu civili è militari, (c) è (h) ) clausole, e disposizioni di l'articulu 4 di a Legge di l'educazione superiore datata 11/1981/2547 è numerata 58 sò applicate.

In a determinazione di a basa di pagamentu supplementu secondu l'articulu 27 di a Legge N ° 7, quelli chì ricevenu e so pensioni in cunfurmità cù a Legge di Personale di l'Armata Turca N ° 1967 datata 926/2547/58, i civili di u listessu titulu accademicu. è gradu chì ricevenu e so pensioni in cunfurmità cù a Legge di u Personale di l'Educazione Superiore N ° 11 di l'10 / 1983 / 2914. I diritti finanziarii di l'instructori sò cunsiderati.

A quantità netta di u pagamentu da esse fatta secondu a seconda frase di u primu paràgrafu di l'articulu 9 di a Legge N ° 11 di data 2016/6756/8 hè dedutta da a quantità di pagamentu netu da esse fatta per u stessu mese in cunfurmità cù stu articulu ".

ARTICLE 15 - L'articulu pruvisoriu dopu hè statu aghjuntu à a Legge N ° 3225.

"ARTICULU PROVISIONALE 2- A quantità di capitale aumentata à centu millioni di lire turche serà cuperta da i profitti da ottene da l'operazione di u capitale esistente".

ARTICLE 16- L'articulu pruvisoriu dopu hè statu aghjuntu à a Legge Privata Specialista N ° 18 di u 3/1986/3269.

"ARTICULU PROVISIONE 6- Puru avè e cundizioni di applicazione necessarie per passà da u sergente specialista à un sottufficiale in cunfurmità cù a subparagrafa (a) di u primu comma di l'articulu 15 di sta Legge, per via di funzioni operative o operative d'oltremare svolte in u paese. periudu da u 1/1/2019 à a data di entrata in vigore di stu articulu Quelli chì sò disposti à fà una candidatura o assistisce à l'esame di selezzione; A condizione ch'elli scontranu l'altri cundizioni specificate in a listessa clausola, escludendu l'annu di serviziu, ponu aduprà u so dirittu à piglià l'esame, cuminciendu cù u primu esame di selezzione chì deve esse tenutu dopu à a fine di u dirittu di piglià l'esame, è dopu a data effettiva di stu articulu, per quelli chì anu sempre u dirittu di piglià l'esame, è micca più di u periodu di tempu ùn ponu micca piglià l'esame.

ARTICLE 17- In u primu paràgrafu di l'Articulu 25 di a Legge di Reclutamentu datata 6/2019/7179 è numerata 9, a frasa "è adattatu per u serviziu militare" hè seguita da a frasa "dispunutu à serve", è a frasa "valida in u ghjornu chì u pagamentu hè fattu" vene dopu à a frasa "240.000 XNUMX numeru indicatore" hè stata aghjunta, a terza frase di u sicondu paràgrafu hè stata abrogata, l'ultima frase di u secondu paràgrafu è u sestu paràgrafu di l'articulu sò stati mudificati cum'è seguita, i seguenti U paràgrafu hè statu aghjuntu à l'articulu chì vene dopu à u sestu paràgrafu è l'altru paràgrafu hè statu cuntinuatu in cunseguenza.

"Quelli chì guadagnanu u dirittu di prufittà di u serviziu militare dopu l'elezzioni, ma rinuncianu, ùn sò micca datu un novu dirittu".

"(6) Da u serviziu militare pagatu;

a) Quelli chì anu principiatu u so serviziu militare propiu,

b) Trà quelli chì sò assenti da l'assistenza, nascosti o altri finu à a data di l'applicazione, quelli chì dumandanu u serviziu militare cù pagamentu, ma rinuncianu prima di l'elezzioni, o quelli chì ùn facenu micca i so pagamenti in dui mesi da a data di candidatura. ,

Ùn ponu micca prufittà di questu ".

"(7) In più di a quantità in u primu paràgrafu di stu articulu, hè addebitata una tarifa supplementaria per ogni mese di u periodu da a data di l'assenteismu, dissimulata o trascurata à a data di l'applicazione, per quelli chì sò assenti, nascosti. o altrimenti, finu à a data di l'applicazione. U tarifu supplementu hè calculatu multiplicendu a figura di l'indicatore di 3.500 cù u coefficientu mensile di u funziunariu validu u ghjornu chì u pagamentu hè fattu, è ogni mese di u periodu tutale di a presenza di l'assente, u tempu nascostu è u restu, escludendu scuse valide. In u calculu di u periodu basatu annantu à u costu supplementu determinatu in questu paràgrafu, da 1 à 30 ghjorni sò cunsiderate un mese. I ghjorni di più di un mese sò calculati aghjunghjendu à u mesi dopu.

ARTICLE 18 - L'articulu pruvisoriu dopu hè statu aghjuntu à a Legge N ° 7179.

"I prucedure è i principii in quantu à u contu di quelli chì sò esclusi da l'ambitu di u serviziu militare in munita straniera in cunfurmità cù a Legge abolita N ° 1111, anu fattu u so serviziu militare.

ARTICLE PROVISIONALE 2- (1) Trà quelli chì sò esclusi da u scopu di u serviziu militare cù munita straniera in cunfurmità cù a Legge abrogata N ° 1111; Quelli chì sò esclusi da l'ambitu di u serviziu militare in valuta straniera perchè ùn anu micca pagatu i soldi di u paese straneru chì anu da pagà o sò stati in u paese per un totale di 184 ghjorni o più in ogni annu calendariu, deve dumandà à l'esteru. uffizii di rappresentanza o rami militari per elli stessi, i so proxy o tutori finu à u 31/12/2025. è a quantità da esse truvata multiplicendu u numeru indicatore di 40.000 cù u coefficiente mensile di i funzionari civili, in casu di pagamenti supplementari in 10 ghjorni di travagliu da a data di l'applicazione in Euro o munita straniera equivalente, secondu a tarifa di compra di valuta di u Bancu Centrale di a Republica di Turchia;

a) Quelli chì a quantità di valuta straniera chì anu pagatu in anticipu hè menu di a quantità stipulata in u primu paràgrafu di l'articulu 39 à a data di l'applicazione, seranu cunsiderate chì anu cumpletu u so serviziu militare s'elli paganu a quantità mancante in 10 ghjorni di travagliu. da a data di l'applicazione.

b) Se a quantità di valuta straniera chì anu pagatu in anticipu hè uguale o più di l'ammontu stipulatu in u primu paràgrafu di l'articulu 39 à a data di l'applicazione, sò cunsiderate chì anu cumpletu u so serviziu militare. Tuttavia, a valuta straniera pagata da elli ùn hè micca rimbursata.

(2) Pagamenti di valuta straniera da esse fatta sottu à stu articulu; L'uffizii di rappresentanza straniera à l'esteru sò cullati da a Banca Centrale di a Republica di Turchia in u scopu di e disposizioni di u settimu è ottu paragrafi di l'articulu 39 è registrati cum'è entrate in u bilanciu.

ARTICLE 19 - Sta Legge entra in vigore à a data di a so publicazione.

ARTICLE 20 - U presidente di a Republica mette in esecuzione e disposizioni di sta lege.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*