Decisione di a Cunvenzione di Istanbul da u Cunsigliu di Statu

Decisione di a Cunvenzione di Istanbul da u Cunsigliu di Statu
Decisione di a Cunvenzione di Istanbul da u Cunsigliu di Statu

A Camera 10 di u Cunsigliu di Statu hà rifiutatu a dumanda di annullamentu di a decisione di u presidente di rinunzià da a Cunvenzione di Istanbul. U tribunale hà dichjaratu chì a decisione di rinunzià da u cuntrattu cù u decretu presidenziale era in cunfurmità cù a lege.

U Cunsigliu di Statu hà trovu a decisione di rinunzià da a Cunvenzione di Istanbul in cunfurmità cù a lege.

Turchia avia decisu di ritirà da a Cunvenzione di Istanbul in 2021, chì impone a corruzzione à a sucità. Tuttavia, stu passu hè statu fattu da a decisione di u presidente.

Siccomu a decisione di ritirata hè stata presa da u presidente invece di l'Assemblea, una demanda hè stata presentata à u Cunsigliu di Statu per annullamentu. A decisione in u casu hè stata presa u 19 di lugliu.

U Cunsigliu di Statu hà rifiutatu a dumanda di annullamentu di a decisione di u presidente in quantu à a retirazzione di Turchia da a Cunvenzione d'Istanbul da a maiurità di i voti.

In a decisione, hè statu dichjaratu chì ùn ci era micca illegalità in termini di forma è elementi d'autorità in a decisione di u presidente di rinunzià da a Cunvenzione di Istanbul. Sicondu l'articulu 104 di a Custituzione, hè statu dichjaratu chì l'autorità per ratificà è finisce i trattati internaziunali hè di u presidente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*