U Metro Buca cuntinuerà da induve hè partitu cù a decisione di u Cunsigliu di Statu

U Metro di Buca cuntinuerà da induve era partitu, cù a decisione di u Cunsigliu di Statu
U Metro Buca cuntinuerà da induve hè partitu cù a decisione di u Cunsigliu di Statu

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà annunziatu chì ùn ci hè nisun ostaculu legale à a custruzzione di Buca Metro, unu di i più grandi prughjetti di trasportu in a storia di a cità. In a dichjarazione fatta da a municipalità, hè statu dichjaratu chì a decisione hè stata presa in u casu, chì hè statu purtatu à u Cunsigliu di Statu dopu l'obiezione à l'offerta, è chì a dumanda di Nurol-Yapı Merkezi Joint Venture deve esse accettata. cum'è validu direttamente ùn hè statu ritenutu appropritatu.

L'obiezione è u prucessu ghjudiziariu in quantu à l'offerta di custruzzione di u Metro Buca, chì a fundazione hè stata posta in ferraghju, hè finita. Cù a decisione presa da u Cunsigliu di Statu, hè statu arregistratu chì ùn ci hè micca un ostaculu legale à a continuazione di u travagliu di custruzzione di u metro in u listessu modu. E seguenti dichjarazioni sò state fatte in a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana di Izmir nantu à u sughjettu:

"Cum'è a municipalità metropolitana di İzmir, annunziamu felice à u publicu chì ùn ci hè nisun ostaculu legale davanti à u Metro Buca, chì avemu decisu di custruisce per espansione a reta di u sistema ferroviariu di a nostra cità è per stabilisce un cunfortu, amichevule per l'ambiente. è infrastruttura di trasportu veloce. In cunfurmità cù a decisione presa da a 13a Camera di u Cunsigliu di Statu, u travagliu di custruzzione di u Metro Buca cuntinueghja da induve l'abbandunò, è u più grande prughjettu in a storia di Izmir serà realizatu in cunfurmità cù u calendariu previstu. .

A 13a Camera di u Cunsigliu di Statu hà annunziatu a so decisione in quantu à u casu di a Joint Venture Nurol-Yapı Merkezi, chì ùn hè micca stata valutata in l'offerta perchè hà presentatu una offerta chì ùn rispettava micca e specificazioni, è hà finalizatu u so appellu contr'à a decisione. data da a 4a Corte Amministrativa di İzmir è l'offerta hè cunsiderata valida, cum'è rifiutata.

Comu hè cunnisciutu, a municipalità metropolitana di Izmir hà firmatu un accordu di prestitu cù u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) u 28.7.2021 per a custruzzione di u Metro Buca, è l'offerta era in cunfurmità cù l'accordu di prestitu pertinente è e disposizioni di u 4734. clause (c) di l'articulu 3rd di a Legge di l'Acquistu Publicu N ° XNUMX. hè stata realizata in u quadru di e regule stipulate da l'EBRD in termini di prucedure è principii.

Cum'è dichjaratu in a decisione ragiunata di u Cunsigliu di Statu, a dumanda di Nurol-Yapı Merkezi Joint Venture per esse accettata cum'è valida direttamente ùn hè stata cunsiderata adatta, è hè statu decisu chì deve esse dumandatu una seconda spiegazione.

A cumissioni di l'offerta hà digià fattu stu prucessu è hè statu decisu di ricusà l'offerta cun ghjustificazione. À questu stadiu, u prucessu di prucessu hè finitu. Siccomu e prucedure amministrative stabilite ùn anu micca bisognu di cambiamenti in u cuntrattu firmatu prima, ùn ci hè micca un ostaculu legale à a continuazione di u travagliu di custruzzione da induve l'abbandunò. Bona furtuna à Izmir è Buca ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*