Denizli Oil Wrestling si terrà u 31 di lugliu

Denizli Oil Wrestling si terrà in lugliu
Denizli Oil Wrestling si terrà u 31 di lugliu

A Municipalità Metropolitana di Denizli urganizerà a lotta d'oliu cù a cooperazione di a Municipalità di Pamukkale. 43 wrestlers, 500 di i quali sò principali wrestlers, cumpeteranu à u Complessu di Ghjochi Sportivi Tradizionali Turchi u 31 di lugliu. Dichjarà chì ospiteranu i lottatori di Kırkpınar in Denizli, u sindaco Zolan è u presidente Örki anu invitatu tutti i so compatrioti à l'urganizazione libera.

I lottatori di Kırkpınar venenu à Denizli

A Municipalità Metropolitana di Denizli, chì dà una grande impurtanza à i prughjetti suciali è culturali in Denizli, urganizerà un'altra urganizazione gigante in cooperazione cù a Municipalità di Pamukkale. A lotta d'oliu, unu di i rami sportivi tradiziunali, serà tenutu sottu u nome di "Denizli Oil Wrestling". I principali lottatori di Turchia participaranu à a "Denizli Oil Wrestling", chì inizierà à 31:2022 am dumenica 11.00 di lugliu di u 500 à u Complexe di Ghjochi Sportivi Tradizionali Turchi di a Municipalità Metropolitana (sottu a Piazza Albayrak). In più di Cengizhan Şimşek, İsmail Balaban, Ali Gürbüz, Orhan School, Recep Kara, Fatih Atlı, Mehmet Yeşil Yeşil, Şaban Yılmaz, Osman Aynur è Mustafa Taş, trà i lottatori chì vincìu a cintura d'oru in u storicu Kırkpınar Oiling Wrestling, XNUMX lottatori ponu diventà u campionu, si batteranu per questu. A participazione à l'avvenimentu di lotta di l'oliu, unu di i sport tradiziunali più impurtanti di a cultura turca, serà gratis.

Invitu da u presidente Zolan è u presidente Örki

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, è u sindaco di Pamukkale, Avni Örki, anu invitatu tutti i so compatrioti à l'urganizazione "Denizli Oil Wrestling", chì si terrà gratuitamente dumenica 31 di lugliu di u 2022 à u cumplessu tradiziunale di ghjochi sportivi turci di a municipalità metropolitana di Denizli. Nutendu ch'ellu hè assai cuntentu è cuntentu di u fattu chì a lotta di l'oliu, chì hè un sport ancestrali, hè tenuta in Denizli, u sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dettu: "Tutti i nostri preparativi per questa bella urganizazione induve a participazione serà gratuita anu avutu. statu finitu. I lottatori più famosi di Turchia si batteranu è attaccanu i so braccia quì. Ci sarà una lotta assai cumpetitiva. Invitu tutti i mo cumpatrioti è i fan di lotta à a piazza privata di Denizli induve i migliori lottatori di Turchia ligheranu e so braccia. Aspittemu tutti l'amatori di lotta da a nostra cità è e cità circundante à a nostra cità dumenica ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*