Alimenti usati cum'è sollievu naturali di u dolore

Alimenti usati cum'è analgesici naturali
Alimenti usati cum'è sollievu naturali di u dolore

Dyt. da Memorial Kayseri Hospital Nutrition and Diet Department. Betül Merd hà datu l'infurmazioni nantu à l'alimenti naturali di u dolore.

Betül Merd hà dettu u seguente in a so dichjarazione:

Uva rossa

"U fruttu scuru di stu fruttu cuntene resveratrol, un compostu putente chì blocca l'enzimi chì cuntribuiscenu à a degenerazione di i tessuti. I studii anu determinatu chì u resveratrol pò prutegge da i danni di cartilagine chì causanu u mal di schiena.

Zenzeru

U ginger, chì hè cunnisciutu per calmà u sistema digestivu per 2000 anni, hè ancu un analgésicu efficace. Ginger, chì impedisce a nausea, hè ancu cunnisciutu per e so proprietà calmanti di u stomacu. U ginger hè una pianta naturale chì combatte u dolore da l'artrite, cumprese i dolori di l'articuli è i crampi menstruali. I studii anu dimustratu chì e capsule di ginger sò efficaci per allevà u dulore, cum'è e droghe antiinflamatorii.

In un studiu di 6 settimane à l'Università di Miami, quasi 3/2 di i malati cù u dolore crònicu di u ghjinochju hà dichjaratu chì si sentenu menu dulore dopu avè stendu cù l'estratto di ginger. A ricerca suggerisce chì u ginger pò aiutà à superà u dolore post-eserciziu.

Margherita

A camomilla cuntene ancu analgesici. Hè stata utilizata da e persone per seculi, in particulare per u dolore ligatu à u sistema nervu. Hè accettatu chì u tè di camomilla, chì hà una bona funzione di rilassante musculare, reduce u dolore.

Soja

Hè statu truvatu chì a soia reduce u dolore di ghjinochju di l'artrosi da 30% o più. Un studiu realizatu in l'Università Statale di Oklahoma hà truvatu chì u cunsumu di 40 grammi di proteina di soia per ghjornu per trè mesi riduce l'usu di i medicazione per u dolore da a mità.

Hè cunnisciutu chì l'isoflavoni cuntenuti in a soia anu un effettu analgésicu grazia à e so proprietà antiinflamatorii.

Curcuma

U compostu in curcuma pò influenzà diversi prucessi in u corpu, cumpresa a inflamazioni. Hè statu revelatu chì quelli chì piglianu supplimenti di curcumin ponu affruntà l'artrite reumatoide è i prublemi di l'artrite. L'aghjunzione di pepite neru à u tè preparatu da a fermentazione di ginger è aghjunghjendu u meli aumenta u so effettu. Hè statu determinatu chì a spezia, comunmente usata in l'alimenti indiani, hè efficace cum'è l'ibuprofenu per u dolore di l'artrite reumatoide. In studii realizati nantu à i rati, hè statu osservatu chì a curcuma impedisce ancu a distruzzione di l'articuli da l'artrite.

ciliegia

L'alte quantità di antioxidanti chjamati antociani in ciliegie sò a chjave per u putere di lotta di u dolore di ciliegie. I studii anu dimustratu chì u zuccaru di ciliegia riduce i sintomi di danni musculari in l'omi chì esercitanu. L'antociani antidolori si trovanu ancu in more, ciliegie, lamponi è fragole.

caffè (caffeina)

Parechje medicazione per u friddu è u mal di testa cuntenenu cafeina. I studii anu dimustratu chì quandu cunsumu inseme cù analgesici cunnisciuti, aumenta l'effetti di analgesici. Nta l'ultimi anni, hè statu revelatu chì a cafeina hà un putere unicu di riduce u dolore. Tuttavia, l'ingesta di cafeina ùn deve esse eccessiva.

Pisces

L'acidi grassi Omega-3 in i pesci ponu riduce u dolore o l'inflamazioni causati da alcune malatie autoimmune, cumprese l'artrite reumatoide, migraine è a malatia di Crohn. Hè cunnisciuta per esse efficace in i malati cù u collu crònicu è u mal di schiena chì cunsumu pisci regularmente. Un studiu hà dettu chì u 60 per centu di i malati cù u dulore anu sperimentatu sollievu dopu avè cunsumatu l'oliu di pisci per trè mesi, è quasi tutti anu cessatu di piglià analgesici completamente. Hè ricumandemu chì quelli cun dolore crònicu manghjanu 2-3 pranzi à settimana di pesci grassu cum'è salmone, sgombro, sardine o trote. Questi pesci, chì sò tutti fonti di omega-3, supprimenu u dolore quandu sò cunsumati regularmente. In ogni casu, se si piglianu diluenti di sangue, prima deve esse cunsultatu un duttore specialista. Perchè l'omega-3 pò aumentà l'effettu di sti droghe.

Mirtilli

I mirtilli cuntenenu assai elementi di erbe chì ponu cumbatte a inflamazioni è riduce u dolore. Se u fruttu hè fora di stagione, i mirtilli congelati anu un cuntenutu nutrizionale simili à frescu. Altri frutti chì cuntenenu antioxidanti è polifenoli, cumprese fragole è aranci, anu ancu effetti calmante.

Semi di zucca

I sementi di zucca sò una grande fonte di magnesiu, un minerale cunnisciutu per riduce l'attacchi di migraine. Aiuta ancu à prevene è trattà l'osteoporosi. Per più magnesiu, amanduli è anacardi, ligumi di foglie verde scuru (cum'è spinach è kale), fagioli è lenticchie deve esse cunsumati regularmente.

Zecca

L'oliu di menta allevia i crampi dolorosi, i gasi è i gonfiori chì sò segni distintivi di u sindromu di l'intestinu irritabile. Quelli chì cunsuma tè di menta, basta chì ùn hè micca eccessivu, dicenu chì u so dulore per u malu di stomacu hè alleviatu.

Noce

Cù a quantità elevata di acidi grassi omega-3 chì cuntene, hè bonu per u dolore è ancu per a salute di u core è di u core. U cunsumu regularmente di noci hè efficace contr'à u dolore musculare è articular. Hè cunsigliatu di cunsumà soprattuttu per i pranzi è i snacks.

agliu

L'agliu, chì hè bonu per u mal di denti è u mal di testa, hè cunnisciutu com'è antibioticu naturali. Fora di e cundizioni di salute speciale, 2-3 denti d'agliu à ghjornu sò generalmente boni per u dolore musculare è di l'osse.

oliu d'oliva extra vergine

L'oliu d'oliva extra vergine, chì cuntene l'enzyme oleocanthal, hà un effettu antiinflamatori naturali. Hè statu ancu dichjaratu chì sta enzima reduce u dolore. In ogni casu, per chì questa enzima sia efficace, hè impurtante chì l'oliu d'aliva sia naturali è prontu per u cunsumu strittendu secondu i metudi antichi. "Tutti questi cibi deve esse cunsumati cù cura si una persona hà malatie croniche o altri prublemi nutrizionale, è un duttore deve esse cunsultatu quandu hè necessariu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*