L'amatori di a natura anu scupertu e bellezze naturali di Karacabey

Karacabey, a Nova Strada di a Camminata di a Natura, Organizzata cù u Tema Bursa da a Storia à a Natura
L'amatori di a natura anu scupertu e bellezze naturali di Karacabey

U novu percorsu di a caminata di a natura urganizata da a Municipalità Metropolitana di Bursa cù u tema "Bursa da a Storia à a Natura" era u distrittu di Karacabey. L'amatori di a natura, chì anu vistu tutte e sfumature di verde in a furesta, anu avutu ancu l'uppurtunità di vede i boschi di l'inundazione.

A Municipalità Metropolitana, chì prova di prumove i valori di a cità nantu à ogni piattaforma per diversificà u turismu in Bursa è aumentà i rivenuti turistici, cuntinueghja à scopre i valori nascosti di a cità cù a "Bursa da a Storia à a Natura". prughjettu. In u scopu di u prugettu, l'amatori di a natura, chì prima passavanu un ghjornu in cuntattu cù a natura in Eşkel-Tirilye, Mustafakemalpaşa Suuçtu Waterfall, İznik è İnegöl, sta volta anu scupertu e bellezze naturali di Karacabey.

paisaghju unicu

U prughjettu "Bursa da a storia à a natura", chì hà attiratu un grande interessu da l'amatori di a natura, hà iniziatu da u puntu di scontru in u Parcu Merinos cù a participazione di circa 60 persone. A caminata di i participanti, chì sò ghjunti à a riva di a Foresta di Boğazköy in autobus, hà cuntinuatu nantu à una pista di 8 chilometri in a furesta. Dopu un caminu difficiule in a furesta trà i soni di l'uccelli, i citadini sò ghjunti à u centru di u quartiere di Boğazköy è anu pigliatu una pausa per u pranzu quì. In seguitu, l'amatori di a natura sò ghjunti à a più grande foresta di pianura inundabile di Turchia in autobus è anu avutu l'uppurtunità di vede tutte e bellezze di a furesta, chì hè casa di più di 250 spezie d'uccelli, cavalli salvatichi, vacche è bufali. I participanti anu vistu i fiori di lotu nantu à u stagnu Dalyan da vicinu è anu piaciutu di passà un ghjornu in cuntattu cù a natura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*