Doppia Festa in u Settore di l'Oliu d'Oliva A Proibizione di l'Exportazione di Oliu d'Oliva in Masa

Doppiu Bayram in u Settore di l'Oliu d'Oliva A Proibizione di l'Exportazione d'Oliu d'Oliva in Bulk Lifted
Doppia Festa in u Settore di l'Oliu d'Oliva A Proibizione di l'Exportazione di Oliu d'Oliva in Masa

A restrizione à l'esportazioni di l'oliu d'oliva in massa imposta da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta in marzu 2022 per ragioni di assicurà a sicurezza di l'approvvigionamentu alimentari hè stata rialzata da u 7 di lugliu di u 2022. L'esportatori d'oliu d'oliva anu sperimentatu una doppia felicità di vacanze.

Enfatizendu chì anu dichjaratu in ogni ambiente chì a pruibizione di l'esportazioni di l'oliu d'oliva in pacchetti di più di 5 kg in 2021 è 2022 hè una decisione sbagliata, Davut Er, presidente di l'Associazione di l'Esportatori d'Oliu è Oliu Egeu, hà dettu u mercuri 6 di lugliu. , 2022, Vice Ministru di u Ministeru di l'Agricultura è Foreste, Dr. Nihat PAKDİL, Direttore Generale di Alimentazione è Control Dr. Durali KOÇAK è u direttore generale di a produzzione vegetale Dr. Ellu hà dichjaratu chì in e so riunioni cù Mehmet HASDEMİR in u so uffiziu, anu trasmessu una volta di più a so dumanda per a levéa di a pruibizione cù i so motivi, è chì u so Ministeru hà rializatu a pruibizione u 7 di lugliu.

Sicondu i dati di u Cunsigliu Naziunale di Oliva è Oliu d'Oliva di Turchia; Indittendu chì hè intrutu in a stagione 2021/22 cù 48 mila tunnellate di stock è un rendimentu stimatu di 235 mila tunnellate, u presidente Er hà dettu: "U cunsumu annuale d'oliu d'oliva in Turchia hè di circa 150 mila tunnellate. Avemu enfatizatu u primu ghjornu chì a decisione di pruibizione hè stata presa chì avemu circa 130-140 mila tunnellate d'oliu d'aliva chì pò esse esportatu in queste cundizioni. Entremu in a nova stagione cù 90-100 mila tunnellate di stock exportable. L'annu dopu hè l'annu di l'oliu d'aliva. Ùn ci sarà micca prublema in l'offerta di prudutti per l'esportazione è u cunsumu domesticu. Dunque, l'elevazione di a pruibizione era una decisione estremamente adatta sia per i nostri pruduttori sia per l'esportatori. U nostru Ministru di l'Agricultura è a Foresta, u prufessore hà fattu sta decisione. Dr. "Vulemu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare Vahit Kirişçi".

Ricordendu chì Turchia hà fattu grandi investimenti in u settore di l'alivu in l'ultimi 20 anni, u presidente di EZZİB, Davut Er, hà cuntinuatu e so parolle cusì: "U nostru Ministeru di l'Agricultura è a Foresta hà aumentatu i nostri assi di olivi da 90 milioni à 190 milioni. Quandu sti arburi diventanu cumpletamente produttivi, avemu u scopu di pruduce 650 mila tunnellate d'oliu d'aliva è 1 milione 200 mila tunnellate d'alivi da tavola. Per chì questu rendimentu si trasformi in un valore aghjuntu, i canali d'esportazione deve esse aperti constantemente. "E restrizioni à l'esportazioni d'oliu d'oliva anu da esse eliminate da a nostra mente".

U presidente di EZZİB Davut Er, u vicepresidentu M. Kadri Gündeş, u membru di u Cunsigliu Güngör Şarman è u secretariu generale di l'EİB, Serap Ünal, anu assistitu à i cuntatti di Ankara di l'Associazione d'Esportatori d'Oliva è Oliu Egeu.

L'esportazioni d'oliu d'oliva anu aumentatu malgradu a prohibizione

In a stagione d'esportazione di l'oliu d'oliva 1/2021, chì hà iniziatu u 2021 di nuvembre di u 22, Turchia hà furnitu un ingressu in cambiu di 8 milioni 36 mila dollari in cambiu per l'esportazione di 797 mila 124 tunnellate d'oliu d'oliva in un periodu di 798 mesi. In u listessu periodu di a stagione 2020/21, l'esportazioni d'oliu d'oliva eranu 28 mila 504 tunnellate in quantità è 82 milioni 751 mila dollari in ingressu di valuta straniera.

Mentre l'esportazioni di l'oliu d'aliva anu aumentatu da 29 per centu nantu à una basa di quantità, l'aumentu di l'ingudu in cambiu hà righjuntu u 51 per centu.

Mentre chì i Stati Uniti era u paese chì dumandava u più per l'oliu d'aliva turcu cù una dumanda di 46,5 milioni di dollari, u Giappone hà classificatu secondu cù una esportazione di 10 milioni di dollari. In quantu à a Spagna; L'oliu d'aliva per un valore di 8,6 milioni di dollari hè statu esportatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*