Annunziati i più grandi porti di u mondu

Annunziati i più grandi porti di u mondu
Annunziati i più grandi porti di u mondu

Sicondu a versione 2022 di u rapportu chjamatu "Xinhua-Baltic International Shipping Center Development Index Report", Shanghai, a principale destinazione di u cummerciu esteru è u centru di spedizione in Cina, hè u terzu trà i primi 20 centri di spedizione internaziunali. prutezzione.

U rapportu Xinhua-Baltic evalua u rendiment glubale di 16 cità di u mondu annantu à un periudu di tempu, tenendu in contu trè dimensioni principali è 43 indicatori secundarii, è crea una lista di i 20 principali cità di l'annu, chjamatu ISC20.

Se listemu a lista completa di l'ISC2022 di 20, vale à dì i 20 principali centri di cummerciu è di spedizione, u cuntenutu seguente appare: Singapore, Londra, Shanghai, Amburgo, New York / New Jersey, Atene / Pireu, Ningbo Zhoushan, Tokyo, Houston, Guangzhou , Anversa / Bruges, Qingdao, Busan, Shenzhen, Copenhagen, Los Angeles è Melbourne. Hè nutate chì sei di e prime 20 cità in a lista sò situate in Europa, trè in America è una in Oceania.

U rapportu in quistione mostra pocu cambiamentu paragunatu à u ranking di l'annu passatu; perchè e cità chì anu classificatu intantu anu vistu una migliione constante di risorse è capacità di allocazione. Tuttavia, l'osservazioni di l'esperti nantu à i prucessi di digitalizazione è di decarbonizazione di i porti cuncernati sò stati è seranu valutati in u quadru di l'opportunità di u trasportu glubale quist'annu è da avà.

In u cuntestu di a cerimonia di annunziu di u rapportu in Shanghai, hè statu ancu tenutu un seminariu in linea cù participazione internaziunale. Li Jin di Piraeus Port Authority (Piraeus Port Authority SA - PPA), membru di u gruppu cinese COSCO Shipping, è Ilias Salpeas, Direttore Generale di l'Organizazione di Sviluppu di a Municipalità di Pireu, anu spartutu e so opinioni nantu à e prospettive di sviluppu globale di u trasportu marittimu à l'occasione di stu seminariu.

L'Indice di Sviluppu di u Centru di Spedizioni Internaziunali di Xinhua-Baltic, chì hè statu lanciatu cumuna da l'Agenzia d'Infurmazione Ecunomica Chine è u Scambio Balticu in 2014, hè diventatu un indice impurtante per a valutazione comparativa di grandi centri di spedizione in u mondu sanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*