Trendyol è Turkish Airlines si sò uniti

Trendyol è Turkish Airlines si sò uniti à e so forze
Trendyol è Turkish Airlines si sò uniti

Trendyol, leader in Turchia è una di e piattaforme di e-commerce leader in u mondu, hà unitu e forze cù Turkish Airlines, a compagnia aerea di bandiera di u nostru paese. In u scopu di a cooperazione, i clienti chì sò inclusi in u prugramma di passageri di Turkish Airlines Miles & Smiles puderanu cunvertisce e so Miles accumulate in Certificati Regalo Trendyol ogni volta chì volenu.

Trendyol, leader in Turchia è una di e piattaforme di e-commerce leader in u mondu, hà firmatu una nova cooperazione cù Turkish Airlines. Cum'è una parte di a cooperazione induve duie cumpagnie esemplare in Turchia anu unitu e forze, l'utilizatori chì diventanu membri di u prugramma di passageru di Turkish Airlines Miles & Smiles puderanu avà riceve i so Miles guadagnati da u so volu è e spese di carte di creditu cum'è Certificati Regalo Trendyol nantu à Turkish Airlines. rinnuvatu u situ di shopping online shopandmiles.com chì pò esse adupratu cunvertisce. L'utilizatori chì cunverte e so mille puderanu spende i so certificati di rigalu in parechje categurie da vestiti à accessori, da cosmetichi à mobili, è ancu di utilizà cum'è volenu à Trendyol Food and Fast Market.

Cummentendu à a cooperazione, u Diputatu General Manager di u Marketing è Sales di Turkish Airlines Ahmet Olmış; "Avemu rinnuvatu u nostru situ Shop&Miles in 2022, tenendu in contu e richieste è e aspettative di i nostri membri. Cù Shop&Miles, l'utilizatori di Miles&Smiles puderanu avà passà i so Miles cù qualsiasi marca chì volenu, in ogni zona chì anu bisognu. Semu felici d'annunzià a nostra cuuperazione cù Trendyol, una di e principali plataforme di e-commerce di Turchia, chì hè una di e marche 8 chì hè stata cun noi in a prima fasa, mantenendu u cambiamentu di u prugettu in pocu tempu.'' Ellu disse.

Erdem İnan: "Semu assai felici di firmà una nova cooperazione cù Turkish Airlines"

Enfatizendu chì stanu travagliendu per risponde à e dumande è i bisogni di i so clienti in a manera più precisa, u CMO di u Gruppu Trendyol Erdem Inan hà dichjaratu chì anu iniziatu novi cullaburazioni in questu cuntestu. Inan hà dettu: "Cum'è Trendyol, simu assai felici di firmà una nova cooperazione cù Turkish Airlines, una di e cumpagnie ben stabilite è esemplari di Turchia. Grazie à sta cooperazione, l'utilizatori di Trendyol registrati à u prugramma di passageri Miles&Smiles anu l'uppurtunità di cumprà in a nostra piattaforma cù i Miles chì guadagnanu. Cum'è avemu fattu finu à avà, continueremu à aumentà a diversità di i prudutti è di i servizii arricchendula ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*