Un investimentu di 1 miliardo di TL da esse fattu in stazioni di ricarica per i veiculi elettrici

Miliardi di lire da esse investite in stazioni di ricarica per i veiculi elettrici
Un investimentu di 1 miliardo di TL da esse fattu in stazioni di ricarica per i veiculi elettrici

Un investimentu enormu serà fattu in stazioni di ricarica elettrica cù u sustegnu di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia. Cù u prugramma di supportu di stazioni di ricarica rapida per i veiculi elettrici, incaricatu da u Ministeru di stabilisce l'infrastruttura di carica di i veiculi elettrici in Turchia, un investimentu di un miliardo di lire hè statu pavimentatu.

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà annunziatu i risultati di a chjama in Bursa. Parlendu à l'apertura di a Fabbrica di Nutrizione Enterale di Nestle, u Ministru Varank hà dettu: "Prima di u lanciu di Togg, più di 81 stazioni di ricarica d'alta velocità seranu cumissioni in tutte e 500 pruvince. Continueremu à vantà, sustene è incuragisce l'investimenti fatti da u settore privatu ". disse.

TRANSFORMAZIONE IN L'INDUSTRIA

Cum'è in u mondu sanu, i veiculi elettrichi anu cuminciatu à esse sparghje ancu in Turchia. Cum'è l'Automobile Togg di Turchia, chì hà da ritruvà cù a trasfurmazioni in l'industria di l'automobile, si prepara à abbandunà a linea di produzzione di massa, a carica rapida di i veiculi elettrici hà guadagnatu una grande impurtanza. Arruvinendu e maniche per questu scopu, u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia hà lanciatu u prugramma di supportu di stazioni di ricarica per i veiculi elettrici.

APERTURA D'APRILE

Dopu a dichjarazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan in marzu, "Avemu fattu novi passi in l'espansione di stazioni di ricarica à alta velocità, tenendu in contu i sviluppi in a produzzione è l'usu di vitture elettriche, in particulare a nostra vittura domestica TOGG", applicazioni per u sustegnu. U prugramma hà iniziatu in April, cù l'annunziu di u Ministru Varank.

INTERESSE QU'ASPETTU

L'applicazioni per u prugramma, chì permetterà à l'imprendituri d'investisce in stazioni di ricarica rapida, hè finita u 15 di ghjugnu. Più di 200 candidati investitori applicà à u ministeru per u prugramma, chì hà ricevutu più di l'interessu previstu. In u risultatu di a valutazione, l'imprese chì anu u dirittu di riceve supportu sò state determinate.

GUIDEMU

Parlendu à a Cerimonia d'Apertura di a Fabbrica di Nutrizione Enterale di Nestlé, u Ministru Varank hà annunziatu i risultati di a chjama. Dichjarà chì a tendenza in l'automobile hè di i veiculi elettrici, Varank hà dettu: "Cum'è u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, conducemu e stazioni di ricarica elettrica per esse implementate da u settore privatu. Vogliu sparte una bona nutizia nantu à e stazioni di ricarica elettrica. Aghju annunziatu a chjama per u nostru prugramma di supportu di stazioni di ricarica di bilanciu di 500 milioni di lire, in quale seranu stabilite più di 300 stazioni di ricarica à alta velocità. U Chjama per u prugramma di supportu di stazioni di ricarica, chì avemu iniziatu per espansione l'infrastruttura di stazione di ricarica rapida di i veiculi elettrici in u nostru paese, hè stata cunclusa ". disse.

CONTINUAREMU À SUPPORTU U SETTORE PRIVATU

Nutendu chì cù u prugramma applicatu da più di 200 cumpagnie, quasi 1 miliardi d'investimenti in stazioni di ricarica di lire seranu messi in usu in un annu, Varank hà dettu: "Cusì, più di 81 stazioni di ricarica à alta velocità saranu cumissioni in tutte e 500 pruvince prima. Togg hè lanciatu. Avà, pudemu dì chì u statu ùn hà micca una parte quì ? Pudemu dì chì questi sò investimenti di u settore privatu, chì hà da fà questu cù u statu ? Se ùn avete micca capitu a produzzione, dite chì site ignorante di a produzzione. Ma continueremu à vantà di l'investimenti fatti da u settore privatu, sustenemu è incuraghjemu ".

355 APPLICAZIONE PROGETTU

In u scopu di u prugramma, un totale di 46 applicazioni di prughjettu sò state fatte à 355 sughjetti d'investimentu determinati da u ministeru. In u risultatu di a valutazione fatta cù l'approcciu di a cumpetizione secondu a più bassa dumanda di supportu, 20 cumpagnie anu u dirittu di prufittà di i supporti. U Ministeru furnisce un totale di supportu di circa 150 milioni di lire per questi investimenti. In questu modu, circa 1 miliardi di lire d'investimentu di u settore privatu seranu attivati.

FINA U 15 APRILE

In u scopu di u prugramma, l'investitori sò tenuti à stallà stazioni di carica da u 15 d'aprile di u 2023. Tuttavia, hè previstu chì l'investimenti seranu compie assai più veloce.

MILLA 572 STAZIONI

Cù u prugramma, hè destinatu à purtà più di 90 MW di putenza installata à u settore cù stazioni 572 chì offrenu un minimu di 180 kWh di carica rapida. In questu modu, Turchia diventerà unu di i paesi chì aumentanu a so capacità di carica rapida più veloce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*