Erciyes Ultra Sky Trail maratona di muntagna cumpletata

Erciyes Ultra Sky Trail maratona di muntagna cumpletata
Erciyes Ultra Sky Trail maratona di muntagna cumpletata

A 200ª Maratona Internaziunale di Erciyes Ultra Sky Trail Mountain, assistita da 6 atleti di diversi paesi di u mondu è di u nostru paese, hè ghjunta à a fine. L'atleti anu avutu una sperienza di corsa unica in a magnifica atmosfera di Erciyes per dui ghjorni.

Erciyes, chì hè diventata una stazione di sci di u mondu, cuntinueghja à offre una vasta opportunità per sport di muntagna è natura cum'è ciclismo, maratona, volleyball, football, campu di furmazione in alta altitudine durante a stagione estiva.

Urganizata per a 6a volta questu annu, a Maratona Internaziunale di Erciyes Ultra Sky Trail Mountain si terrà trà 1-2 di lugliu in Kayseri Erciyes A.Ş. accoltu da l'urganisazione Middle Earth Travel, cù u nome di sponsorizazione di Corendon Airlines è cù u sustegnu di Decathlon, Das3917 Hotel, Megasaray Hotel, Argeus Events, Zuber, Meysu, Hüma Hospital, SPX, Merrell.

200 atleti da Turchia, Francia, Russia è Tadjikistan anu participatu à i razzi Erciyes Ultra Sky Trail, chì hà vultatu l'ochji di a cumunità di corsa à Erciyes è diventenu una di e razzii più impurtanti di u nostru paese. I participanti anu cumpetitu in 2 diverse tappe, 64K, 45K, 25K, 12K è Vertical Kilometer VK, per 5 ghjorni.

U primu ghjornu di e corse, chì hè ancu inclusu in u calendariu di l'Associazione Internaziunale di Trail Running (ITRA) è a Federazione Internaziunale di Skyrunning, hè stata cumpletata cù a tappa di Kilometru Verticale (VK), chì hè a corsa verticale più alta in Europa. In questa tappa, Oğuzhan Emre Singer hè vinutu prima, Hakan Akay secondu è Abdullah Özdemir terzu in l'omi. In a categuria femminile, Rezeda Galyamova hè stata prima, Beyza Güzel hè stata seconda è Serpil Budak hè stata terza.

In a tappa 64K, chì hè stata eseguita in u sicondu ghjornu di e corse, Cevdet Alyılmaz hè stata prima, Mehmet Arslan secondu, Mehmet Zahir Kül terzu in l'omi, Deniz Çiçek hè diventatu u primu in donne, Beste Gün Aslan hè u sicondu è Özden Sertkaya hè stata u terzu. In questa tappa, l'atleti currianu à 360 gradi in tuttu Erciyes è resistenu à u terrenu difficiule è à a longa distanza.

In a tappa 45K, Sergey Abramov hè stata prima in l'omi, Umut Çavuşoğlu è Selim Korkmaz sò terzu, mentre Rezeda Galyamova hè stata prima in donne, Halide Kaya hè stata seconda è Büşra Genç hè terza. In a tappa di 45 chilomitri longu inclusa in u calendariu di a corsa per a prima volta, l'atleti corse da l'antica cità di Gereme, una di e cità mistiche di Bizanziu è situata à u pede di Erciyes.

In a corsa 25K, partita da Sarıgöl è finita in a regione di Tekir Kapı, Oğuzhan Emre Singer era u primu, Abdullah Özdemir era u sicondu, Buğrahan Cemil Uslu era terzu in l'omi, mentre Serpil Budak era primu, Beyza Güzel era secondu è Alesya Livanova era terzu. terzu in e donne.

In a corsa di 12 chilometri da Hacılar Kapı à Tekir Kapı, Metin Keleş hè vinutu prima, Ali Akaydın secondu, è Burakhan Öztaş terzu. In questa categuria, Itır Atadiyen hè stata prima, Yaren Demirdöğenler u sicondu, è Merve Köksel terzu.

À a fine di e cuncorsi, e medaglie è e tazze di a cerimonia di premiazione urganizata per l'atleti chì anu classificatu in a cumpetizione sò state presentate à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç, Rettore di l'Università Kayseri Prof. Dr. Kurtuluş Karamustafa, Kayseri Erciyes A.Ş. Direzzione. Tassu di scambiu. President Dr. Murat Cahid Cıngı, Direttore Provinciale di Cultura è Turismu di Kayseri Dr. Şükrü Dursun hè statu prisentatu da l'Ufficiale di Comunicazione Corporativa è Marketing di Corendon Airlines, Beata Modrzejewska.

Parlendu à a cerimonia di premiazione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà dettu: "I nostri sforzi per fà u nostru Erciyes micca solu una stazione di sci, ma ancu un centru per i sport individuali è di gruppu cuntinueghjanu rapidamente. Avemu piacè di capisce chì l'investimenti chì facemu sò curretti. Mostramu ancu a vulintà di fà di più. U sport significa pace, fratellanza, sulidarità, tolleranza è amicizia. Vogliu felicità l'amici chì anu classificatu in questu rispettu, spergu chì vogliu ringrazià l'amici di diversi paesi è e nostre ànime di diverse pruvince in u nostru paese chì ci anu visitatu per respira è guardà stu bellu aria di i nostri Erciyes. Felicitate à tutti voi, quelli chì ùn sò micca entrati in u ranking ", disse.

Kayseri Erciyes Inc. Direzzione. Tassu di scambiu. President Dr. Murat Cahid Cıngı, invece, hà dettu: "Per noi in Erciyes, hè più essenziale di ùn fà nunda, ma di cuntinuà. Avemu ottenutu questi scopi finu à avà in a Maratona Internaziunale di Erciyes Ultra Sky Trail Mountain, è avemu rializatu bè a sesta. Felicitamu à tutti quelli chì anu participatu à sta corsa è anu finitu a corsa è dimustratu stu curagiu. Ùn hè micca per tutti di finisce a corsa dimustrà prestazioni incredibili è cundizione in piste veramente difficili. Felicitamu ancu i vincitori. Quandu i nostri marchi pussede tali urganisazioni, a so sustenibilità, a qualità è a ricunniscenza diventanu più cumuni. Per quessa, vulemu sprime a nostra gratitudine à tutti i nostri sustenidori, in particulare Corendon Airlines, per esse cun noi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*