U Countdown hè iniziatu per l'Evenimentu di Osservazione di u Cielo Erzurum

U Countdown hè iniziatu per l'Evenimentu di Osservazione di u Cielo Erzurum
U Countdown hè iniziatu per l'Evenimentu di Osservazione di u Cielo Erzurum

L'Avvenimenti di Osservazione di u Celu di TÜBİTAK, chì riuniscenu entusiasti di l'astronomia di tutte l'età, seranu tenuti in Erzurum sta volta dopu Diyarbakır è Van. I preparativi chì anu cuminciatu mesi fà in u Konaklı Ski Center per l'avvenimentu chì si terrà u 22-24 di lugliu sò stati cumpletati. A regione, induve si trova u telescopiu più grande di Turchia, l'Osservatoriu di l'Anatolia Orientale (DAG), serà u novu "Sky Gazing Stop" per i dilettanti di u spaziu è l'astronomia.

Erzurum Sky Observation Event hè urganizatu da Erzurum Governorship, Erzurum Metropolitan Municipality, North Eastern Anatolia Development Agency (KUDAKA), Università Atatürk è Turkey Promotion Tourism and Development Agency (TGA) sottu l'auspici di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, u Ministeru di a Ghjuventù. è Sport, u Ministeru di a Cultura è u Turismu, serà urganizatu per a prima volta in Erzurum sottu a coordinazione di TUBITAK cù i cuntributi di TÜBİTAK. I preparativi finali sò stati fatti per l'avvenimentu. Tendi sò stati stallati per accoglie i participanti, è sò stati creati spazii cum'è una sala di pranzu è una sala di cunferenza. Per utilizà l'area in modu più efficace, a municipalità metropolitana di Erzurum hà ancu finitu i travaglii di infrastruttura.

SERÀ SCUGLIATA À 3 MIA 170 METRES

I participanti anu ancu l'uppurtunità di visità DAG, chì hè stabilitu à una altitudine di 3 mila 170 metri, induve si trova u telescopiu più grande di Turchia. A collina di Karakaya, induve si trova u telescopiu DAG, à 10 chilometri da u Konaklı Ski Center, serà accessibile per strada è per seggiovia.

VARANK E KASAPOĞLU PER APERTURA

L'apertura di l'avvenimentu u 22 di lugliu hà participatu u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank, u Ministru di a Ghjuventù è Sport Mehmet Muharrem Kasapoğlu, è ancu u guvernatore di Erzurum Okay Memiş, u sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum Mehmet Sekmen, u presidente TUBITAK Prof. Dr. Serà tenutu inseme à Hasan Mandal, rapprisentanti di istituzioni cuntribuenti è invitati.

UNA IMAGE PIÙ CLARA SERA OTTENU DA HUBBLE

U Ministru Varank hà enfatizatu chì DAG serà unu di i centri di osservazione spaziale più impurtanti in u mondu cù a so situazione è e caratteristiche ottiche è hà dettu: "Custruemu u telescopiu più grande chì deve esse installatu in u cuntinente europeu in Erzurum. "Cù u nostru telescopiu, seremu capaci di piglià l'imaghjini cù una risuluzione più altu ch'è u Telescopiu Spaziale HUBBLE", disse.

E FAMIGLIE È E DONNE MUSTRANO GRANDE ATTENZIONE

L'amatori di l'Astronomia mostranu un grande interessu in l'Evenimentu di Osservazione Erzurum, chì hà da scopu di aumentà l'interessu di i ghjovani in u spaziu cù a visione di u Programma Spaziale Naziunale. Trà 71 persone chì anu dumandatu à participà à l'avvenimentu da 800 pruvince diverse, 600 persone sò state scelte per lotteria. Famiglie è donne anu mostratu un grande interessu à participà à l'Evenimentu di Osservazione di u Cielo Erzurum, cum'è era u casu in e pruvince Diyarbakır è Van prima. L'invitatu più chjucu di l'avvenimentu, determinatu da lotterie, averà 1 annu, mentre chì u più vechju serà 66 anni. Mentre a dumanda principale era da i studienti è i ghjovani, hè statu osservatu chì i candidati eranu trà l'età di 20-40.

SABATA GIORNU DI POPULA

L'avvenimentu d'osservazione, chì serà apertu à u publicu à 23:10.00 u sabbatu 18 di lugliu, includerà seminarii, cuncorsi è parechje attività ligati à l'astronumia, cù a participazione di i dilettanti di l'astronumia di tutti i gruppi di età. Unu di i discorsi accademichi più impurtanti in a sezione aperta à u publicu hè cù Çanakkale XNUMX Mart University Faculty Member Prof. Dr. Faruk Soydugan, fotografu di l'universu, averà una presentazione nantu à "James Web Space Telescope".

INTRODUZIONE DI TUG E DAG

Durante l'avvenimentu, l'Osservatoriu Naziunale TÜBİTAK (TUG) in Antalya è DAG, chì hè attualmente installatu in Erzurum, seranu prumuvuti. Durante l'attività d'osservazione, diversi attelli sò stati fatti fora di ghjornu è di notte. sohbetDiverse attività cum'è studii, osservazioni di telescopiu è esperimenti seranu realizati.

OPPORTUNITÀ DI SCONTRE E STELLE

Inoltre, seminarii, cuncorsi è parechje attività ligati à l'astronumia seranu urganizati, è l'astrònomu prufessiunali è amatori anu l'uppurtunità di scuntrà l'astri esaminendu u celu cù un equipamentu speciale. Durante l'avvenimentu, i scientisti; Farà presentazioni à i participanti nantu à temi interessanti è attuali sottu diverse rubriche cum'è exoplanets, cunnosce u celu, asteroidi chì passanu vicinu à a terra, occultazioni di stelle, ricerca polare.

U TELESCOPIU PIÙ GRANDE DI TURCHIA

DAG, u più grande investimentu di Turchia in u campu di e scienze basiche, hè cunsideratu unu di i prughjetti di visione di l'annu 100 di a Republica. Quandu hà finitu, DAG serà u telescopiu più grande in Turchia cù un diametru di metri 4. Serà ancu un telescopiu "infrared" chì pò fà osservazioni fora di l'area sensitiva à l'ochju umanu. Hè previstu di riceve a prima luce da DAG, chì u travagliu di stallazione hè in corso, à a fine di questu annu. I Ministri Varank è Kasapoğlu, chì apriranu l'avvenimentu, farà ancu ispezioni in DAG è riceveranu informazioni nantu à l'attività di stallazione realizate.

SKY LOOKING STOP

U Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia riunisce i dilettanti di u celu di tutte l'età sparghjendu l'Evenimentu Naziunale di Osservazione di u Cielo TÜBİTAK, iniziatu per a prima volta da a Rivista di Scienza è Tecnulugia TÜBİTAK in 1998 è tenutu in Antalya Saklıkent, in diverse cità di Anatolia. L'avvenimenti di osservazione di u celu urganizati cù u mottu "Sky Gazing Stop" farà a so finale in Antalya u 18-21 d'aostu, dopu à Erzurum questu annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*