Attaccu à un Driver Femminile chì travaglia in ESHOT

Femmina Sofore Assault Under ESHOT
Attaccu à un Driver Femminile chì travaglia in ESHOT

Una donna cunduttore chì travagliava sottu a Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè stata attacata verbalmente è fisicamente perchè ùn hà micca pigliatu passageri fora di a fermata. U suspettatu hè statu pigliatu in custodia. Ministru Tunç Soyer"U seguitu legale necessariu serà fattu", disse.

U cunduttore femminile di l'autobus chì operava nantu à a linea Konak-Halkapınar Metro 2 (253) sottu a Direzzione Generale ESHOT hè stata battuta da un passageru maschile in u veiculu. In l'incidentu chì hè accadutu in l'ora di a matina, u cunduttore hè partitu dopu avè pigliatu i passageri da a stazione di treni BA Alsancak. À questu tempu, a luce rossa era accesa per i veiculi. Ci era quelli chì vulianu cullà in l'autobus aspittendu chì a luce verde ghjunghjia, ma u cunduttore BA ùn hà micca apertu a porta perchè era pruibitu di prutege a sicurità di i passageri è di u trafficu.

Intantu, i passageri GY anu dumandatu à u cunduttore per apre a porta è quandu ellu hà ricevutu una risposta negativa, hà insultatu u cunduttore. Dopu, BA hà tiratu l'autobus in un locu adattatu è hà dumandatu aiutu da a Linea di Supportu per i Driver ESHOT. Mentre aspittendu a pulizza, u suspettatu, chì hà aumentatu a dosa di attaccu verbale, di colpu hà rottu a porta di prutezzione di u cunduttore è hà pugnatu a donna cunduttore. In a rissa, u cunduttore BA hè statu feritu à l'ochju manca è u bracciu. L'intervenzione di altri passageri in l'autobus hà impeditu più ferite. Arrivatu à l'ora di l'incidentu, a polizia hà pigliatu u suspettatu in custodia per l'accusazioni di ferite intenzionalmente è dannu a pruprietà publica. U cunduttore BA, chì hà scoppiatu in lacrime cù u scossa di l'incidentu, hà ricevutu un rapportu d'assaltu è hà presentatu una denuncia contr'à u suspettatu.

Presidente Soyer: Semu seguitori

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, u cunduttore hà chjamatu personalmente BA è trasmette i so auguri. U presidente Soyer hà dettu: "L'attaccu verbale è fisicu à a nostra donna cundutta ci hà assai tristi tutti. Seguimu i prucessi legali per dà a punizione necessaria à sta bruttura. Vogliu ringrazià i nostri passageri chì si sò cura di u nostru fratellu di cunduttore è di e nostre forze di sicurezza chì anu rispostu rapidamente à l'incidentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*