Animali salvatichi trattati in Eskişehir liberati à a natura

Animali salvatichi trattati in Eskisehir liberati à a natura
Animali salvatichi trattati in Eskişehir liberati à a natura

11 uccelli salvatichi è 2 serpenti, chì i trattamenti sò stati cumpletati da i veterinari di a Direzzione di u Zoo di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir, sò stati liberati in natura.

In più di a so cuntribuzione à u turismu di a cità, u Zoo di Eskişehir, chì cura ancu l'animali salvatichi feriti, malati è difficili, hà trattatu 11 uccelli salvatichi è altri 2 serpenti è li rimette in a natura.

9 ghestrioni, 2 gufi di u boscu d'orecchie è 2 serpenti hazer truvati da l'amatori di l'animali in Eskişehir sò stati consegnati à e squadre di l'Uffiziu di Conservazione di a Natura è di i Parchi Naziunali Eskişehir. L'animali salvatichi, chì sò stati prima aiutati, sò stati poi purtati à u Zoo di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir per u so trattamentu è cura.

Quì, 9 kestrels, 2 gufi di u boscu di l'arechje è 2 serpenti hazer, chì u trattamentu è a cura sò stati cumpletati, sò stati liberati à a natura da e squadre di u Eskişehir Zoo and Nature Conservation and National Parks Eskişehir Branch Directorate.

Fornendu infurmazioni nantu à u sughjettu, i funzionari di u Zoo di Eskişehir anu dettu: "U mutivu per chì i kestrelli sò ghjunti hè in relazione cù a caduta di l'uccelli da u nidu. Ci ghjunghje quandu hè un cucciolo perchè i nostri citadini l'anu trovu. Trattemu è li liberamu in a natura. U serpente Hazer hè statu trovu in a cità. Entranu in diversi lochi è sò stati purtati da quì. Sti serpenti sò particularmente micca velenosi. Ùn dannu micca, salvu chì sò assai arrabbiati, campanu manghjendu animali cum'è topi è cunigli. I civette di u boscu d'arechje sò ancu ghjunti quandu eranu ghjovani. Quandu diventemu adulti, l'avemu liberatu torna in natura. A cosa più grande chì faremu quì hè micca di coglie i cuccioli da induve sò. Deve aspittà un pocu è esse alluntanatu da i predatori. Tandu vene a mamma è piglia i cuccioli. Una attenzione particulare deve esse pagata à questu ", dissenu.

11 uccelli salvatichi è 2 serpenti hazer sò stati liberati in l'ambienti naturali unu à unu in a zona forestale vicinu à Kızılinler Mahallesi, induve sò stati purtati cù i veterinari. L'animali, chì si sò stati pause per un pocu tempu dopu à esse liberati, sò stati dopu liberati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*