Esportatori minieri in Afyonkarahisar, Capitale di Marble

Esportatori minieri in Afyonkarahisar, Capitale di Marble
Esportatori minieri in Afyonkarahisar, Capitale di Marble

L'esportatori di minerali si sò riuniti in Afyonkarahisar, a capitale di a produzzione di marmura è l'esportazione. L'Associazione di Esportatori Minerali di l'Egeu hà tenutu a so prima Reunione di Evaluazione Settoriale di Pietra Naturale fora di Izmir in Afyonkarahisar dopu l'Assemblea Generale.

Dopu à i discorsi di apertura di u presidente İbrahim Alimoğlu di l'Associazione di esportatori di minerali di l'Egeu, u presidente di u cunsigliu di u settore minerariu TİM è u presidente di l'associazione di esportatori di minerali d'Istanbul Rüstem Çetinkaya, u direttore generale di MAPEG Cevat Genç, u sindaco di Afyonkarahisar Mehmet Zeybek è u servitore di u partitu AK A. Dui sessioni separati tenuti cù l'urganisazioni cumunitarii, i dirigenti di l'Associazioni d'Esportatori è i rapprisentanti di u Ministeriu pertinenti, i prublemi di u settore è e pussibuli iniziative, è ancu l'ultima situazione in l'ecunumia glubale.

In a prima sessione, moderata da u presidente di u Cunsigliu di Mining TOBB, İbrahim Halil Kırşan, cù a participazione di u direttore generale di MAPEG Cevat Genç, u direttore generale di MTA Abdülkerim Aydındağ, u direttore generale di MAPEG Bayram Arı è Sami Sarıyıldız, u direttore generale di MAPEG Mustafa Sever, "APPLICAZIONE PERMESSA E LICENZA DI MINERIA" "PROBLEMI SPERIMENTATI DURANTE U PROCESSU" sò stati discututi.

In a sessione "SVILUPPI ECONOMICI GLOBALI, PROBLEMI IN ESPORTAZIONI E ASPETTAZIONI PER L'EXPORTAZIONE", moderata da Faik Tokatlıoğlu, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Exportatori di Minerali Egei, Adnan Yıldırım, chì hà servitu cum'è Vice Ministru di l'Ecunumia in 2014-15 è u General Manager di Türk Eximbank trà 2016-2019, TİM Mining Sector Board Chairman è İMİB Chairman Rüstem Çetinkaya, Aegean Mineral Exporters Association Chairman İbrahim Alimoğlu eranu presenti.

U vice-guvernatore di Afyonkarahisar, Mehmet Boztepe, presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria Hüsnü Serteser, u sindaco di İscehisar Ahmet Şahin, i dirigenti di u dipartimentu, l'affari è l'invitati anu assistitu à u prugramma.

L'esportatori di Afyon anu fattu 403 milioni di dollari di 111 milioni di dollari di esportazioni di petra naturale.

İbrahim Alimoğlu, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Esportatori di Minerali Egei, hà dettu: "Rapresentemu Afyon in i bordi di EMİB cù 11 nomi. 2021 di e nostre cumpagnie esportate da a nostra Associazione di Esportatori di Minerali Egei in 1121. 375 di sti cumpagnie sò di Afyon. Cum'è esportatori di Afyon, simu u primu trà i membri di EMİB. A nostra unione hà esportatu 2022 milioni di dollari di petra naturale in a prima mità di u 403. 111 milioni di dollari di questa esportazione hè stata realizata da i nostri esportatori da Afyon. Afyon hà ricivutu una parte di 27,5 per centu di l'esportazioni di pietra naturale di EMİB. "A più grande fetta di l'espurtazioni di petra naturale di Afyon, 111 milioni di dollari, hè stata trasfurmata exportazioni di prudutti". disse.

A parte di i prudutti trasfurmati righjunghji 84 per centu

Alimoğlu hà dettu: "A parte di i prudutti trasfurmati in l'esportazioni totali di pietra naturale di Afyon hà righjuntu u 84 per centu. Quandu si cunsiderà chì a parte di i prudutti trasfurmati in l'esportazioni di petre naturali di Turchia hè di 69 per centu, diventa chjaru chì Afyon esporta assai più pietre naturali di valore aghjuntu. Felicitatu di tuttu u core à ognunu di i nostri 375 membri chì anu ottenutu stu successu malgradu a cuntrazione in Cina, unu di i nostri più grandi mercati d'esportazione. "I nostri sforzi cuntinueghjanu per i prossimi 4 anni per aumentà ancu l'espurtazioni di Afyon cù principii minieri sustinibili è ecologichi". disse.

Chjama à l'imprese per unisce à u prughjettu Sustainability URGE

Spieghendu ch'elli, cum'è u settore mineru, volenu implementà prughjetti di tematiche di sustenibilità ecologiche, İbrahim Alimoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Per questu scopu, vulemu lancià u Prughjettu URGE, per quale u nostru Ministeru di Cummerciu sustene u 75 per centu. Aspittemu chì e nostre cumpagnie d'esportazione participanu à stu prughjettu. "Avemu decisu d'urganizà u 5th "A nostra Vita in Mines Workshop" in Afyon, chì urganizemu alternativamente cù l'Associu di Esportatori di Minerali di Istanbul, per revelà l'impurtanza di e mine in a nostra vita è per sparte cù u publicu chì facemu verdi- pruduzzione amichevule ".

AMORF Cuncorsu di Design è Produzione di Pietra Naturale, Prughjettu di Migliuramentu di Salute è Sicurezza Occupazionale sustinutu da l'UE

Alimoğlu spiegò chì, per aumentà l'esportazione di prudutti di valore aghjuntu, anu urganizatu u Cuncorsu AMORF di Design è Produzione di Pietra Naturale per a 3a volta, chì serve da ponte trà l'industria di a petra naturale è l'architetti è i diseggiani.

"U nostru prughjettu "Migliurà a Salute è a Sicurezza Occupational in u Settore Minerariu di Pietra Naturale" sustinutu da l'Unione Europea, in u quale avemu u scopu di elevà a salute è a sicurezza di u travagliu à u più altu livellu, cuntinueghja cù prugrammi di furmazione in e pruvince induve e nostre esportazioni di pietra naturale sò forti. ."

L'esportazioni minerali anu aumentatu da 2022% à 19 miliardi di dollari in a prima mità di u 3,36

Rüstem Çetinkaya, presidente di TİM Mining Sector Board è presidente di l'Associazione di Esportatori di Minerali di Istanbul, hà dettu: "In u periodu di ghjennaghju à ghjugnu, avemu esportatu 19,40 miliardi di dollari, un aumentu di 3,36 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente. 1 miliardi di dollari di questu hè stata ottenuta da a petra naturale. Quandu guardemu à u settore in generale, pensemu chì pudemu ghjunghje à u scopu di l'esportazione di l'industria minera di 7 miliardi di dollari stabilitu per a fine di l'annu se alcuni di i prublemi chì avemu avutu sò risolti. In fatti, sta figura hè assai daretu à u putenziale di Turchia ". disse.

Avemu da dì à a sucetà chì a nostra vita hè una mina.

Çetinkaya hè di l'opinione chì, se l'investimenti in u settore mineru sò aumentati, i figuri di l'esportazione ponu facilmente aumentà à livelli di doppia cifra.

"Ci sò prublemi chì avemu bisognu di superà cum'è settore per ghjunghje questi scopi. Unu di i nostri prublemi più impurtanti in a minera hè a percepzione publica di u settore. Sfurtunatamente, sta percepzione hè unu di i più grandi ostaculi à u sviluppu di u nostru settore, chì hè assai impurtante per l'ecunumia è l'industria turca. Cum'è un settore, hè assai impurtante chì pudemu spiegà si à a sucetà è à u statu. Pensu chì avemu da passà un limitu assai impurtante se pudemu spiegà à a sucetà chì a nostra vita hè una mina. Noi, cum'è İMİB, avemu principiatu u nostru travagliu rapidamente per fà u nostru megliu per cambià a percepzione publica di a minera è a minera, cun a cuscenza chì questu hè u prublema di primura chì apre a strada per u settore ".

Rüstem Çetinkaya hà dettu: "Avemu bisognu di spiegà chjaramente chì a minera, chì hè vista cum'è una "contaminazione ambientale" da u publicu, hè in realtà una benedizzione di a natura è a basa di u nostru modu di vita. Semu un paese riccu di petra naturale. Pudemu cambià a percepzioni di u settore dimustrendu chì usemu sta ricchezza in u modu più amichevule à l'ambiente è chì ci impegnà in a minera ecologica. Per questu, tutti i stakeholder di u settore anu una rispunsabilità. Avemu bisognu di alzà a nostra voce è spiegà l'impurtanza di a minera per l'ecunumia di Turchia è a continuazione di u nostru modu di vita esistente nantu à ogni piattaforma. "Avemu da unisce è dimustrà a verità contr'à e critiche chì a nostra industria ùn si merita". disse.

Avemu da riduce i periodi di permessu à menu di 1 annu.

Enfatizendu chì u prublema più impurtante di u settore hè a licenza è i prucessi di permessu, Çetinkaya hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Pudemu esse unu di i più grandi forzi di l'esportazioni in u scopu di a pulitica di crescita basata nantu à l'esportazione seguita da u nostru paese, ma permette i prucessi chì duranu finu à 3-4 anni affettanu negativamente l'interu appetite d'investimentu è a produzzione. Sfortunatamente, a recente diminuzione di e novi applicazioni di licenza hè ancu assai impressiunanti. Questu indica una diminuzione di a crescita di u settore. Per annunzià sta situazione, ci vole à attruverà grandi capitalisti in u nostru settore. In ogni casu, in a situazione attuale, sia a percepzione di u settore è e difficultà scontri in l'investimentu impediscenu novi investimenti. Se pudemu salvà i prucessi di licenza da a burocrazia pesante è riduce i periodi di permessu à menu di 1 annu cum'è prima, pudemu parlà di figure completamente diverse cum'è settore. "Pudemu aduprà e risorse chì avemu assai più efficace cù a prumuzione ghjusta è a strategia di marketing è creanu un grande valore aghjuntu per u nostru paese".

A parte di Afyon in a produzzione tutale di marmura in Turchia hè di 9,3 per centu

U direttore generale di MAPEG, Cevat Genç, hà dettu: "Ci sò 529 licenze minerarie in Afyon. 328 anu licenze per pruduce blocchi di u gruppu 2B è 158 anu permessi operativi. Questu hè u numeru chì produce veramente. Vi felicitamu per un numeru cusì altu di esportazioni da licenze 158. Semu una pruvincia assai efficace. In u 2021, un totale di 18 milioni 251 mila tunnellate di marmura sò stati pruduciutu in u paese. Afyon hà ricivutu una quota di 9,3 per centu è 1 milione 721 mila 289 tunnellate sò state prodotte ". disse.

Semu a capitale di l'alimentazione, u marmura è l'energia termale.

U sindaco di Afyonkarahisar, Mehmet Zeybek, hà dettu: "Semu a capitale di l'alimentu, u marmura è l'energia termale. Semu ancu assertivi in ​​u sport. Determinemu a borsa turca in a produzzione d'ova. "Semu una cità assertiva, a capitale di u marmaru, cù più di 400 imprese di marmura". disse.

Avemu da valutà e nostre mine cù un approcciu favuritu di l'ambiente.

U deputatu di u Partitu AK Afyonkarahisar İbrahim Yurduseven hà dettu: "Semu a capitale di u marmura è u gustu. Avemu battutu record in l'esportazioni è ottenutu a più alta figura di tutti i tempi. Avemu da prutege l'ambiente sia in l'agricultura sia in a minera è stabilisce un bon equilibriu per u sviluppu di u nostru paese. "Avemu da valutà e nostre mine cù un approcciu ecologicu". disse.

Avemu da rinfurzà a nostra pusizioni cù novi mudelli di finanziamentu

Adnan Yıldırım, chì hà servitu cum'è Vice Ministru di l'Ecunumia trà 2014-15 è Direttore Generale di Türk Eximbank trà 2016-2019, hà dettu: "Semu prisenti in u mondu sanu. Esporta à i paesi è e regioni 238. Impecemu prughjetti in i paesi 110. Pudemu rinfurzà a nostra pusizioni cù novi mudelli di finanziamentu. Avemu da intruduce strumenti di finanziamentu cummerciale. Avemu da creà risorse à mediu è longu andà in Turchia. A maturità per l'accessu à i finanzii deve esse allargata. Ci tocca à sapè cumu fà cun u mondu. A zona di compensazione di a Banca Centrale per i crediti di VAT deve esse allargata. A publicità hè impurtante in questu prucessu per l'imprese chì sò ben posizionati per accede à u finanziamentu. In a parità di u Dollaru / Euro, ci hè un ambiente in favore di u dollaru postu chì l'ecunumia americana hè una struttura monolitica ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*