A rete di servizii di assistenza domiciliaria di l'Hospital Eşrefpaşa si espande

A rete di servizii di assistenza domiciliaria di l'Hospital Esrefpasa si espande
A rete di servizii di assistenza domiciliaria di l'Hospital Eşrefpaşa si espande

L'Hospital Eşrefpaşa di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì sparghje u serviziu di cura in casa in 30 distretti di a cità, hà purtatu i medichi à i pedi di i pazienti chì stavanu bè. L'unità di serviziu di assistenza domiciliaria hè stata stabilita in Kemalpaşa Armutlu. Se dopu Bayraklı, Mordoğan è Ödemiş.

Presidente di l'Hospital di Esrefpaşa di a Municipalità Metropolitana di İzmir Tunç SoyerHà aghjustatu un novu à i servizii chì cuntinueghja in ligna cù l'intelligenza suciale di a municipalità. Hà stabilitu l'Unità di Serviziu di Cura Domiciliaria in l'Hospital Armutlu di Eşrefpaşa, chì hà aumentatu u serviziu di assistenza domiciliaria chì furnisce à e persone in lettu, anziani, malati è disabili in 30 distretti. L'apertura serà u sabbatu 30 di lugliu, à 13.30, da u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç Soyersarà ospitatu da

"I servizii di l'ospedale di Eşrefpaşa sparsi in tutta a cità"

Dichjarà chì anu travagliatu da circa un annu per sparghje u serviziu di cura in casa in tutti i distretti di İzmir, u Supervisore Amministrativu di l'Hospital Eşrefpaşa Dr. Arif Kutsi Güder hà dettu: "A nostra prima tappa hè stata Kemalpaşa per espansione u serviziu di cura in casa. In u risultatu di i nostri sforzi cumuni cù a municipalità di Kemalpaşa, avemu stabilitu una unità in Armutlu. In i ghjorni à vene BayraklıE nostre Unità di Serviziu di Cura Domicile seranu attivate in Mordoğan, Ödemiş è i distretti circundanti.

Serviziu da l'analisi di sangue à u trattamentu dentale

Dichjarà chì cù u prughjettu Nimu per l'orfani, a squadra di u Serviziu di l'Assistenza Domestica serve à u paziente cù u scopu di furnisce un sustegnu sanitariu è suciale. Güder hà dettu: "I nostri medichi visitanu è esaminanu u paziente à l'ora stabilita evaluendu. In casu di necessariu, analisi di sangue è di urina, se ci hè un mal di lettu, u vestitu hè fattu. In i casi induve hè necessariu di vene à l'uspidale, a cunsultazione di i medichi specialisti hè dumandatu è sò pigliati da a so casa in ambulanza è purtati à l'uspidale. I Pacienti chì sò stati in lettu per un bellu pezzu anu qualchì bisognu di cura. Mentre furnisce stu serviziu, furmà ancu a persona chì cura u paziente è u facemu più cuscente. Parlemu di cumu alimentà u paci è cumu si move. Avemu un sustegnu psicologicu. Questu hè impurtante micca solu per u paci, ma ancu per i parenti di u paci. Inoltre, i dentisti seranu avà in u campu secondu i bisogni di u paci.

Un primu in Turchia

Unità di serviziu di assistenza in casa di Kemalpaşa, Dr. Beril Hüseyin, invece, hà dettu chì andavanu in casa di i pazienti in lettu cù una squadra di 5 persone è dicenu: "Travagliemu cù a nostra squadra in cunnessione cù l'Hospital Eşrefapaşa. Se necessariu, avemu l'opinione esperta di i nostri medichi in u nostru hospitalu è risolve i prublemi di u paziente. Stu serviziu hè u primu in Turchia ", disse.

E persone di Kemalpaşa aspettanu i medichi

I pazienti chì anu bisognu di cure aspettanu i medichi è l'infermieri di l'Unità di Serviziu di Cura Domestica Kemalpaşa di l'Hospital Eşrefpaşa. I parenti di i pazienti sò ancu assai felici di accoglie i prufessiunali di a salute in casa. Sevim Karakaş, un paziente di 86 anni, hà dettu: "Che Allah sia cuntentu di quelli chì vi anu mandatu quì. Ùn possu micca lascià a casa. Tu sì u nostru bracciu è l'ala. Semu assai felici chì sarete avà in Kemalpaşa ".

I nostri medicini sò ancu scritti.

Süleyman Acar hà dettu: "Ogni volta chì chjamu a Municipalità Metropolitana di Izmir, venenu à a mo porta. Diu li benedica. I nostri maestri curanu tuttu ciò chì hè necessariu, scrivenu i nostri medicini ", disse.

Fatma Karakaş, chì si cura di a so mamma in lettu, Nurten Karakaş, hà dettu: "Aghju cura di a mo mamma dapoi 4 anni. Da u nostru puntu di vista, era un grande vantaghju chì Armutlu hà ricivutu u Serviziu di Cura à Domicile. Invece di chjamà da Izmir, riceveremu stu serviziu ghjustu vicinu à noi. Avemu assai furtunatu. Aviu avutu à lascià a casa è lascià a mo mamma per prescrive i medicazione. Grazie à u serviziu di prescrizione di medicina di a Municipalità Metropolitana di Izmir, ùn ci sarà più bisognu di una cosa cusì ".

Hotline 293 80 20

A squadra hè custituita da medichi, infermieri, tecnichi medichi d'urgenza, travagliadori suciali, psicologi, dietisti, dentisti è fisioterapisti. L'infurmazione dettagliata nantu à u serviziu di assistenza in casa pò esse acquistata da u numeru di telefunu 293 80 20. L'Unità di Serviziu di Cura Domestica di Kemalpaşa pò esse ghjunta à u numeru 293 85 04.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*