Ingrandisce i vostri sogni dà i so primi laureati

Buyut Dreams hà datu i so primi laureati
Ingrandisce i vostri sogni dà i so primi laureati

300 di i 30 studienti à i quali a Fundazione di Istanbul hà furnitu borse di studiu in u scopu di u prughjettu "Grow Your Dreams", chì Dilek İmamoğlu hà pionnieru cù l'idea di furnisce uguali cundizioni per e ragazze è di cuntribuisce à a so educazione, sò graduate da e so scole. Dilek İmamoğlu, chì hà riunitu cù i studienti graduati, hà spressu i so sentimenti, "Vogliu vede chì i nostri studiosi, chì a so vita avemu toccu cù u prughjettu 'Crescite i vostri sogni', venenu in lochi assai boni in u futuru è chì facenu ancu. contributions précieuses à l'éducation des filles et à l'égalité des sexes. Vogliu di tuttu u mo core chì stu ligame di fratellanza durà per generazioni. U presidente İBB sustene a so moglia Ekrem İmamoğlu "Certe volte scontru ostaculi. A nostra motivazione più grande hè di trattà o superà l'ostaculi, francamente, quella energia chì avemu da voi ", disse. Parlendu in nome di i laureati è leghjendu a lettera cumuna chì anu preparatu, Bilge Nisa Yılmaz hà dettu: "Ùn ci scurderemu mai Dilek İmamoğlu è a famiglia di a Fundazione Istanbul chì hà toccu a nostra vita. Tuttu serà assai bellu. Avemu da ritruvà in i ghjorni ghjusti, trasparenti è demucratici ".

A Fundazione IMM Istanbul hà lanciatu u prughjettu "Grow Your Dreams", guidatu da Dilek İmamoğlu cù l'idea di furnisce cundizioni uguali per e ragazze è di cuntribuisce à a so educazione, in marzu 2021. U primu travagliu chì emerge in u scopu di u prugettu; U libru "Inspiring Steps", chì include e storie di 40 donne da e penne di 40 autori diffirenti, hè diventatu u libru. L'11 d'ottobre di u 2021, a Fundazione è Dilek İmamoğlu anu decisu di furnisce una borsa di studiu à 300 studienti femine cù i proventi da a vendita di u libru. 11 studentesse residenti in Istanbul anu applicatu à u prugettu, chì hè statu lanciatu nantu à u situ web di a "Fundazione Istanbul" trà l'21 d'ottobre è u 2021 d'ottobre 4. In u risultatu di l'applicazioni esaminate meticulosamente, un totale di studenti 543, di i quali 3 studianu à l'università, anu u dirittu di riceve a borsa di studiu furnita da a Fundazione di Istanbul. A Fundazione di Istanbul hà tenutu una cerimonia di graduazione in onore di 200 studenti universitari chì anu ricevutu borse di studiu da l'istituzione è si sò graduate quist'annu. L'avvenimentu hà tenutu à a Mansion Malta in Beşiktaş, presidente İBB Ekrem İmamoğluhè stata cun a participazione di a so moglia Dilek İmamoğlu è u Direttore Generale di a Fundazione di Istanbul, Perihan Yücel. L'avvenimentu, in quale circa 80 studiosi eranu prisenti, hà cuminciatu cù discorsi.

DİLEK İMAMOĞLU: "TU SEI A FACCIA BRIGANTE DI QUESTU PAESE"

Indirizzendu à i studiosi è à i ghjovani di novu graduate cù e parolle "Tu sì a faccia luminosa di stu paese, sì u futuru", Dilek İmamoğlu hà dettu: "Hè assai impurtante micca solu per voi, ma ancu per u nostru paese, chì uttene. una bona educazione è ghjunghje à una carriera di successu. Perchè a Turchia hà bisognu disperatamente di ghjovani muderni, competenti, sapienti chì sò pieni di desideriu di serve u so paese. Cum'è e donne graduate universitarie, pensu ancu chì avemu una rispunsabilità separata. Perchè, sfurtunatamenti, avemu sempre surelle chì ùn sò micca educati, ùn sò micca permessi di participà à a vita suciale, è ùn sò micca impiegati in stu paese. Hè assai impurtante per noi di rompe sta mentalità è dimustrà à tutta a sucietà, in particulare queste surelle, chì e donne ponu fà ogni travagliu cù successu. U vostru successu cum'è medichi, avvocati, maestri, amministratori, artisti, architetti è ingegneri cuntribuiscenu à un cambiamentu di mentalità in a sucità. Impediscerà e ragazze in u so viaghju per ghjunghje à i so sogni.

"VUGU QUESTU LINK FRATELLANZA CONTINUÀ PER GENERAZIONI"

Enfatizendu ch'elli anu decisu di sustene e ragazze per ghjunghje à i so sogni, Dilek İmamoğlu hà dettu:

"Aghju ancu un sognu. Mi piacerebbe vede chì i nostri studiosi, chì a so vita avemu toccu cù u prughjettu "Cresce i vostri sogni", venenu in lochi assai boni in u futuru è facenu cuntributi preziosi à l'educazione di e ragazze è l'ugualità di genere. Vogliu di tuttu u mo core chì stu ligame di fratellanza durà per generazioni. Ùn ci scurdemu mai e parolle di u grande Atatürk: "A torcia chì a nazione turca tene in e so mani è in a so mente nantu à a strada di u prugressu è di a civilizazione nantu à quale caminanu hè una scienza pusitiva". Milioni di zitelli di a Republica illuminati da sta torcia ùn si stancanu mai di marchjà à i passi di u so Babbu dapoi anni, ùn si stancheranu mai. Inseme, trasmetteremu a torcia chì illumina a bughjura seguendu a strada di a scienza à e generazioni prossime. Stu focu ùn si spegnerà mai ".

"ÙN HÈ TEMPU TU PERDU, hè TEMPU TU TU DAI"

Nutendu ch'ella sà chì e difficultà ecunomiche in u paese causanu una grande disperazione trà i ghjovani, Dilek İmamoğlu hà dettu: "Ma ci hè una cosa più chì sò:" Sò scunfittu quandu rinunzià, micca quandu perde". Ùn avemu mai rinunciatu à i nostri sogni è u nostru scopu di una Turchia muderna. Quandu mi fighjulà i vostri belli visi è i vostri ochji scintillanti, ùn aghju micca dubbitu chì ghjunghjemu i nostri scopi. Vi ringraziu tutti è vi auguru di campà una vita induve i vostri sogni diventanu realtà. Tutti avete u putere di ottene questu. Ti amu assai ", disse.

EKREM İMAMOĞLU: "L'EDUCAZIONE hè IN U TOP 10 DI I NOSTRE CONVERSATI CON A MIA MOGLIA"

Dichjarà chì l'educazione piglia u primu postu in i "top 10" conversazioni cù a so moglia in tutta a so vita. Ekrem İmamoğlu Ellu disse: "A mo moglia hè una persona chì passa assai più tempu nantu à l'educazione, pensa assai di più, è hà un tali riflessu per piglià a rispunsabilità preoccupandu assai di stu prublema. Questu hè di sicuru una aspettativa di u publicu generale. Ma quì, riservemu ancu una sezione speciale per e donne, e nostre ragazze è parlemu ". Enfatizendu chì e ragazze sò in svantaghju in quantu à l'educazione in diverse parti di u paese, İmamoğlu hà dettu: "À a fine di u ghjornu, e nostre figliole sò e prime vittime. Questu hè una cosa dolorosa. Veju a difesa di l'uguaglianza cum'è un duvere di i diritti umani. In altre parolle, a vecu cum'è una questione di diritti umani, senza chjamà "uguaglianza di genere". Ogni tipu di inuguaglianza infligenu ferite è danni in a sucità. Ma furnisce ogni tipu d'ugualità hè bonu per a sucità in quantu à l'ingudu, a qualità di vita, ma ancu i prucessi di genere. Questu deve esse furnitu urgentemente. Perchè avemu disperatu bisognu di speranza ", disse.

"CI DARTI L'ECCITAZIONE PER FARE BENE LAVORI"

Nutendu chì hà valutatu u prughjettu "Cresce i vostri sogni" in questu scopu, İmamoğlu hà dettu:

"Vogliu spiegà chì ci dà una eccitazione per fà travaglii megliu. Calchì volta scontru ostaculi. A nostra motivazione più grande per trattà o superà l'ostaculi hè, francamente, quella energia chì avemu da voi. In questu sensu, ringraziu sinceramente à a mo moglia Dilek è à tutti quelli chì anu cuntribuitu à sta bella idea, Dilek, chì hà fattu una grande cuntribuzione à questu è l'hà datu educazione. Perchè anu pensatu à tutte queste bellezze è li anu purtatu à a vita. Cum'è IMM, di sicuru, avemu statu vicinu à elli è li sustenemu. Perchè a Fundazione di Istanbul hè in realtà a fundazione di u populu di Istanbul. Il s'agit d'une fondation qui s'efforce et se concentre sur les œuvres utiles.

"L'AMBIENTE DISIGUALE DEVE ESSERE INCHIESTA"

Enfatizendu chì l'ambiente ineguale deve esse interrugatu, İmamoğlu hà dettu: "Molti di i prublemi chì sperimu oghje nascenu veramente da questa inuguaglianza. Se parlemu di i prublemi in l'ecunumia oghje, questu hè a fonte principale di inuguaglianza. Per esempiu; S'è vo mette e donne in u sfondate, s'ellu ci sò qualchi ostaculi à l'educazione di i nostri figlioli è zitelle, s'è vo create prublemi, prublemi ligati à a prumuzione di e donne in a vita di l'affari, prublemi mentali, ma fisichi, ma amministrativi, s'ellu si mette petre, Se ùn vulete micca chì e donne participanu à a vita suciale, ùn pudete micca avanzà economicamente, suciale o culturale. Hè cusì chjaru è precisu. Ma di sicuru, ùn cascà micca in a disperazione. Inseme, avemu da cambià è trasfurmà sta mentalità. Pudemu fà inseme. Ùn ci hè micca altru modu per fà questu ", disse.

BIGE NISA YILMAZ LEGGIU A "LETTRE COMUNE"

Dopu à i discorsi di a coppia İmamoğlu, Bilge Nisa Yılmaz, un graduatu di l'Università di Belle Arti di Mimar Sinan, Facultà di Architettura, Dipartimentu di Pianificazione Urbana è Regiunale, in nome di i studiosi, leghje a lettera cumuna chì anu preparatu cù i so amichi. A lettera, scritta in dedicazione à Dilek İmamoğlu è a Fundazione di Istanbul, includeva e seguenti dichjarazioni:

"FAremu"

"Durante i tempi difficiuli di u nostru paese, vulemu ringrazià e ragazze per dà un tali sustegnu. Vulemu ringrazià voi è, in a vostra occasione, tutta a famiglia di a Fundazione di Istanbul per u vostru sustegnu à i laureati 2021-22 è più di 300 ragazze cù u prughjettu 'Grow Your Dreams'. Ancu s'ellu ci sò cundizioni difficili per e donne è e donne in u mondu è in u nostru paese, e ragazze d'oghje sò u futuru di dumane. Sapemu l'impurtanza di l'empowerment è di aumentà u rolu di e donne in diverse aree di a vita. Travagliemu ancu per a parità di genere. Ci hè una longa strada da fà per chì e donne educate è cumpetenti facenu a so cuntribuzione à a vita suciale uguali à l'omi. Videmu u libru in u scopu di u prughjettu "Cresce i vostri sogni" cum'è una luce vera quandu avemu qualchì volta rinunzià: "Femu lu". Noi, cum'è studentesse graduate 2021-22, simu compie u nostru viaghju universitariu è continueremu a nostra strada cù u scopu di fà una bona carriera ".

"Ùn ci scurderemu mai a FUNDAZIONE ISTANBUL È DİLEK İMAMOĞLU"

"Avemu scontru cun voi in questu annu quandu avemu avutu tempi difficili economicamente è suciale. Tutti avemu affruntatu prucessi trasparenti è inghjusti in diverse interviste per 4 anni. Quandu guardemu avà, vi ringraziemu per u prucessu ghjustu è trasparente. Da u primu mumentu ch'e aghju intrutu in a porta di a Fundazione di Istanbul, ùn pudemu micca scurdà di cumu avemu statu accoltu cù sincerità. Hè assai preziosu per noi chì ci abbracciamu sinceramente cum'è s'ellu ci capissimu immediatamente. Dopu à l'entrevista, quandu avemu amparatu chì ci hè stata premiata una borsa di studiu in u scopu di u prughjettu "Cresce i vostri sogni", era ovvi chì a vostra vita era cambiata di colpu, ancu s'ellu ùn eramu micca cuscenti à quellu tempu. Duranti questu annu, a nostra dependenza finanziaria da a nostra famiglia hè diminuita è avemu avutu una altra famiglia à fiancu. Quandu guardemu avà, vedemu chì avemu passatu 4 anni sanu. Avemu ideali. Un ghjornu tutti noi; Faremu u nostru paese, a nostra cità è noi stessi fieri. Ùn ci scurderemu mai a famiglia di a Fundazione Istanbul è voi, Dilek İmamoğlu, chì hà toccu a nostra vita, qualunque sia u stadiu o a pusizioni in quale simu. Tuttu serà assai bellu. Avemu da ritruvà in giornate ghjuste, trasparenti è demucratiche. Cù amore ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*