Novu Pianu per a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa

Novu Pianu per a Stazione Ferroviaria di Haydarpasa
Novu Pianu per a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa

U guvernu prepara un novu pianu per Haydarpaşa, chì hè statu assai dannatu in u focu in u 2010 è hè statu chjusu in u 2013. Hè previstu chì u persunale chì travaglia in l'edificiu di a stazione serà trasladatu à u novu edifiziu per esse custruitu è ​​​​l'edificiu sarà completamente evacuatu.

U guvernu ùn hà micca rinunciatu à i so piani per a storica stazione ferroviaria di Haydarpaşa, custruita 114 anni fà. Infine, hè statu revelatu chì a 1a Direzzione Regiunale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), à quale hè affilatu u persunale chì travaglia in l'edificiu di a stazione storica, hè prevista per esse spustata in un edifiziu per esse custruitu è ​​​​l'edificiu sarà. esse completamente evacuati. U destinu di l'edifiziu cù a rimuzione di u persunale ùn hè micca divulgatu. U pianu di a Stazione Haydarpaşa hè statu spiegatu in u Rapportu Annuale 2021 di TCDD Teknik, Mühendislik ve Müşavirlik Anonim Şirketi. In u rapportu, hè statu dichjaratu chì a Cumpagnia Tecnica TCDD avia un prughjettu preparatu da a Direzzione Generale di TCDD u 3 d'Aostu 2021. Hè statu annunziatu chì u prugettu hè statu preparatu per a custruzzione di un novu edifiziu di serviziu per a 1ª Direzzione Regiunale di TCDD situata in a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa. Mentre chì u locu di u novu edifiziu di serviziu ùn hè micca annunziatu, hè statu infurmatu chì u prugettu hè statu appruvatu da a Direzzione Generale di TCDD.

A TERRA VA APPREZIA

Sicondu a nutizia di İsmail Arı da BirGün, Hè cunnisciutu chì a terra di u campus di a Stazione TCDD Haydarpaşa hè di circa 1 milione di metri quadrati. Micca solu l'edificu di a stazione storica, ma ancu sta grande terra hè sempre stata u mira di u guvernu. In u 2004, hè statu annunziatu in a stampa chì sottu u tìtulu "Haydarpaşa diventerà Manhattan", cù u prugettu preparatu per u portu di Haydarpaşa è u so circondu, a regione cumpresa a stazione è u portu hè stata pianificata cum'è un centru cummerciale mundiale. U fattu chì ci era 7 grattacieli in u prughjettu hà attiratu una grande reazione. Stu prughjettu, chì hè statu purtatu à u Cunsigliu di Conservazione, ùn hè micca statu appruvatu da l'opposizioni attiva di Haydarpaşa Solidarity è a decisione di u Cunsigliu di Conservazione. Hè statu ancu dichjaratu chì l'edificiu di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa serà fattu un hotel di tantu in tantu per anni.

BRUSTU IN 2010

U 28 di nuvembre di u 2010, à 14.30, un focu hà scoppiatu à u tettu di a storica stazione di treni Haydarpaşa. L'edifiziu storicu hè statu assai dannatu in stu focu, chì hè statu spentu in duie ore è mezu. Mentre chì u tettu è u quartu pianu di a stazione sò stati assai danucati, hè stata dichjarata chì l'extinzione di u focu cù l'acqua di mare durante l'intervenzione cù i navi di u mare hà aumentatu i danni à u bastimentu. I travaglii di risturazione è di riparazione cuminciati dopu à u focu ùn sò micca stati finiti per anni. L'armatura, chì hè stata custruita fora di l'edifiziu storicu, ùn pudia esse smontata dapoi anni perchè l'opere ùn anu pussutu esse finite.

CHIUSU IN 2013

A stazione di Haydarpaşa, chì hè stata messa in serviziu in u 1908, hè stata chjusa u 19 di ghjugnu 2013 in a custruzzione di u prughjettu di Marmaray, malgradu tutte l'obiezioni. Tutte e linee di trenu chì appartenenu à a stazione saranu trasferite à a Stazione di Pendik u 24 di lugliu di u 2014 è à a Stazione di Söğütlüçeşme u 12 di marzu di u 2019. Halkalı Trasferitu à a stazione di trenu.

I LAVORI DI SCAVATURA CONTINUANO

I scavi archeologichi, iniziati in 300 nantu à una zona di circa 2018 decares in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, cuntinueghjanu. Duranti i scavi, sò stati truvati una tomba di u periodu ellenisticu, una nova tomba multipla, un attellu di casting è una funtana di l'era ottomana fora di l'area di a piattaforma, una surgente santa bizantina, un refuggiu custruitu durante a 2ª Guerra Munniali.

TCDD hà tenutu un'offerta u 4 d'ottobre di u 2019 per affittà e zone di magazzini apprussimative di e stazioni Haydarpaşa è Sirkeci "per esse aduprate in attività cummerciale". A Cummissione Tender hà annunziatu chì l'offerta hè stata attribuita à sta cumpagnia per una tarifa di affittu di 350 mila TL, dopu à a riunione di negoziazione chì solu Hazerfen Consulting Company hà invitatu.

Hè risultatu chì Hüseyin Avni Önder, di 33 anni, u pruprietariu di a cumpagnia chì hà vintu l'offerta, hà travagliatu ancu in İBB per un tempu, è Bilal Erdoğan era u direttore generale di a Fundazione Archers.

Mentre sta offerta era nantu à l'agenda publica, u Cunsigliu di Statu, cù a demanda presentata da IMM in 2020, hà annullatu l'offerta per e zone di Haydarpaşa è Sirkeci Station da esse affittate per l'usu in avvenimenti culturali è artistici.

HAN LUTTATU PER 17 ANNI

A Solidarità Haydarpaşa, chì hè stata fundata in u 2005, hà luttatu per 17 anni per prutege a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa. I membri di a Solidarità Haydarpaşa, chì si sò riuniti davanti à l'edificiu di a stazione ogni dumenica per anni, cuntinueghjanu a so lotta. Da Haydarpaşa Solidarity Assoc. Dr. U Specialista di Conservazione Gül Köksal hà dettu: "Ciò chì Haydarpaşa Solidarity sottolinea ancu hè chì u valore d'usu di a stazione, u portu è u cortile cuntinueghja sempre. Haydarpaşa Station hè un locu chì pò cuntinuà a so prima funzione è a ghjente vole. Ci hè un interessu publicu supremu quì. Dunque, i tentativi di apre sta zona per u sviluppu sò inaccettabili ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*