Hyundai presenta eVTOL New Vehicle Cabin Concept

Hyundai eVTOL presenta un novu cuncettu di cabina di veiculu
Hyundai presenta eVTOL New Vehicle Cabin Concept

Hyundai Motor Group hà svelatu un novu cuncettu per dimustrà a so visione di a mobilità aerea avanzata. Sviluppatu in partenariatu cù a cumpagnia americana Supernal, u cuncettu, chjamatu eVTOL, serà dispunibule per l'usu cummerciale in i Stati Uniti è in Europa da u 2028. U cuncettu, chjamatu eVTOL, svelatu à u Farnborough International Air Show, prova à esse certificatu da Hyundai, mentri Supernal hà assuciatu cù i studii di design di u gruppu per creà u cuncettu di cabina. A cullaburazione trà e duie cumpagnie hè stata sviluppata in pocu tempu, mentre chì e cullaburazioni sò ancu realizate cù più di 50 filiali chì copre i pezzi di l'automobile, a custruzzione, a robotica è a guida autònoma.

Per chì eVTOL diventenu un mezzu di trasportu diffusatu, ogni dettagliu da l'esperienza di u passageru à l'altri regulamenti è infrastruttura deve esse pensatu à u più chjucu dettagliu. Sfruttandu e capacità di mobilità di Hyundai Motor Group, Supernal hè pre-investisce in risorse dispunibili per cultivà l'industria in l'anni à vene.

U cuncettu di cabina di nova generazione di cinque posti di Supernal offre l'esperienza di u passageru nantu à l'aviò più còmode, mentre allarga l'orizzonti di l'aviazione cummerciale cù a so pulitica di prezzu più ecunomica. U cuncettu, chì risponde à i più alti standard di sicurezza di l'aviazione, dà ancu indizi chì Hyundai beneficia di i prucessi di cuncepimentu è di produzzione di l'automobile. Cunsiderendu a filusufìa di a sicurità sopra à tuttu cù u so designu prominente, Hyundai dà priorità à rende a vita più faciule cù l'usu di ogni ghjornu.

A squadra di l'ingegneri è di i diseggiani s'hè basata nantu à l'approcciu progressiu di u disignu di l'industria di l'automobile per creà a cabina di fibra di carbonu ligera. I sedili in forma ergonomica offrenu un ambiente di cocoon-like per i passageri, mentre chì e cunsole di u sediu di apertura offrenu una cunsola centrale cum'è in vitture. Queste sacchetti furniscenu una stazione di ricarica è un compartimentu di almacenamento per l'articuli persunali, è ancu maniglie di porte è schienali chì aiutanu i passageri à entra è esce. I lampi di tettu ispirati à i tetti di l'automobile offrenu ancu una combinazione di illuminazione diversa. Sta tecnulugia, chjamata "terapia di luce", pò esse adattatu per diverse tappe di volu. A disposizione di a cabina hè supportata da un altu spaziu per a testa è u voluminu di bagaglii chì permette di trasportà e merchenzie.

Supernal è Hyundai migliurà a capacità è e dimensioni di l'aviò elettricu in l'anni à vene, è scuntrà i cunsumatori cù una pulitica di prezzu adattata per ogni budget.

U famosu giant britannicu di l'automobile è aerospaziale Rolls-Royce coopera ancu cù Hyundai.

Hyundai Motor Group hè ancu in cullaburazione cù Rolls-Royce per sviluppà a propulsione completamente elettrica è a tecnulugia di celle di carburante à l'idrogenu. Dà impurtanza à tutte e cullaburazioni per avè una voce in u mercatu di Mobilità Aria Avanzata (AAM), Hyundai beneficerà di e capacità di l'aviazione è di certificazione di Rolls-Royce. Hyundai hà da cuntinuà à fucalizza nantu à i tecnulugii di pila di carburante di l'idrogenu è l'industrializazione chì hà sviluppatu per parechji anni. E duie cumpagnie purtaranu solu suluzioni elettriche persunalizate tutte elettriche, ibride è di celle di combustibile à i mercati di Mobilità Aria Urbana (UAM) è Mobilità Aria Regionale (RAM).

I benefici di l'usu di un sistema di pila di carburante à l'idrogenu in un sistema di propulsione di l'aeronautica cumplettamente elettricu includenu una fonte di energia à bordu à emissioni zero, tranquilla è affidabile. Mentre furnisce l'ecunumia di carburante, in particulare in i voli di longa distanza, i passi seranu ancu fatti per offre un ambiente più pulitu à e generazioni future cù zero emissioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*