İmamoğlu: "Ùn portu micca stivali per mostrà, ma mentre facci un travagliu di infrastruttura"

Imamoglu hà infurmatu u publicu annantu à a pioggia è u prucessu puliticu dopu
İmamoğlu hà infurmatu u publicu annantu à a pioggia è u prucessu puliticu dopu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluinfurmatu à u publicu nantu à a pioggia chì era efficace in a notte di u primu ghjornu di vacanze in a cità è u prucessu puliticu chì seguita.

E valutazioni di Imamoglu nantu à e zone affettate da l'inundazione, u travagliu di l'IMM è e critiche fatte eranu i seguenti:

"U mutivu perchè sò cun voi oghje hè ciò chì hè accadutu dopu una pioggia assai efficace in Istanbul, in particulare in dui di i nostri distretti, in un quartiere o ancu una strada di u nostru distrittu Esenyurt. Aghju osservatu per uni pochi di ghjorni. Aghju intesu i cumenti. Lettu ciò chì era scrittu. Forse l'aghju lettu parechje volte è sò quì oghje. Prima di entre in ogni cambiamentu di focus, saria utile per nome l'affari inseme prima. Prima, parlemu apertamente di a realità chjara, micca di e percepzioni create. In quellu ghjornu, ùn ci era micca una situazione di disastru in Istanbul. Ci sò stati inundazioni in parechji conte. Solu in u Pınar Mahallesi di Esenyurt, ci era un prublema in una linea limitata, ancu in una strada. Inoltre, ci sò stati assai prublemi in u stessu locu in l'ultimi anni. Infine, dopu à u prublema sperimentatu in 2020, avemu decisu d'invistisce per creà una suluzione permanente à sta regione. U prucessu cuntinueghja. Parlemu di un investimentu chì supera i 800 milioni di lire. A pioggia s'intensifica dopu à mezzanotti. Aghju seguitu i sviluppi momentu à mumentu per avè infurmazioni da i nostri squadre. È da 03.30 di notte, avemu fattu teleconferenze è gestite i sviluppi inseme cù e nostre squadre.

Sottulineemu qualcosa è parlemu di sta determinazione inseme. Sfurtunatamente, in l'ultimi anni, avemu avutu chì e cose anu deviatu da u normale in parechji spazii in Turchia. A causa di e pratiche di u putere attuale, un fenomenu degeneratu hè apparsu. Chì ghjè stu fenomenu ? A cunniscenza di "un omu" in tutti i campi. E sta cunniscenza di un omu hè vulsutu esse diffusa. Hè una situazione assai periculosa per esaltà tantu l'umanità è per pruvà à sparghje in ogni campu. In un periudu di quasi 100 anni, in quale a parolla "sovranità appartene à a nazione incondizionatamente" hè stata affidata, questu ùn cunvene micca à a nostra nazione. Hè assai periculosa. È noi campemu veramente.

In ogni prublema, s'ellu ùn hè micca rispunsevule per a persona di u campu, nunda ùn hè fattu. Ci hè una tale situazione. Hè cum'è chì i sforzi di millaie di persone chì travaglianu per risolve u prublema ùn anu micca valore. Un tali prucessu. İBB ùn hè micca una istituzione chì hè stata gestita cù u capu di un omu per 3 anni. Prima di tuttu, quelli chì facenu l'abitudine di guvernà stu paese cù u capu di un omu deve capisce stu fattu. Finu ch'e resteraghju cum'è presidente, ùn ci sarà mai una sola-manità in IMM. Finu à a matina quella notte, 3 mila 200 impiegati di IMM, tutti da u nostru vicepresidentu à u nostru Sicritariu Generale, da i nostri 3 Vice-Segretarii Generali à u nostru Direttore Generale İSKİ è i gestori di e nostre altre istituzioni è urganisazioni eranu in u campu. Avemu gestionatu tuttu u prucessu finu à a luce di a matina cù questu staffu giant. Semu cuncentrati in a risoluzione di prublemi, micca in a mostra. È veramente avemu risoltu u prublema.

Quì mi piacerebbe ripetiri enfaticamente: In IMM, l'"eroe" ùn hè micca una persona. Ùn succederà mai. In IMM, l'eroi hè una grande squadra. Hà partenarii pulitichi. Hà attori burocratici. Hà stakeholder esecutivi. A più impurtante, l'eroi in IMM hè a mente cumuna. Eroe; sforzu cumuna è sulidarità forte. L'eroi di IMM sò tutti i mo cumpagni devoti è travagliadori. Di sicuru, hè una cumpagnia larga è grande chì ùn pò micca in sta sala, ancu in a piazza di a Municipalità Metropolitana chì vede davanti à noi.

Ùn aghju micca purtatu stivali per mostrà, mi portanu mentre facia u travagliu di l'infrastruttura.

Felicitatu veramente à ognunu di i mo culleghi, a ghjente di Istanbul è mè stessu, chì hà travagliatu prima di voi durante quella notte, è li ringraziu di tuttu. Vogliu enfatizà una volta di più chì simu è seremu sempre da tutti i nostri citadini chì anu patitu danni minuri o maiò. In questu prucessu, ùn aghju micca ricivutu assai chjami sinceri chì dicenu "Usate i vostri stivali, dà una foto in u campu". Ti ringraziu sinceramente per tutti i cunsiglii ben intenzioni. Ùn disegnu dopu à u disastru, micca per spettaculu; L'aghju purtatu mentre facia u travagliu di l'infrastruttura per chì i nostri citadini ùn saranu micca danati in casu di disastru. Aghju purtatu i mo stivali in u campu per ùn dà ritratti à i media dopu chì un prublema succede, ma per risolve i prublemi di l'infrastruttura chì ùn sò micca stati risolti per 25 anni, perchè ùn ci hè micca prublema. Credu sinceramente chì a foto più bella è a foto di serviziu permanente hè quella foto.

U dannu accadutu in u Quartiere di Pınar ùn hè micca accadutu perchè eru fora di a pruvincia cù a mo famiglia. Ci sò serii omissioni in questu. Perchè in Esenyurt, ùn aghju micca cambiatu u lettu di u rughjonu da induve hè è spustà in un altru locu. Perchè ùn aghju micca ristrettu u lettu di u creek in Esenyurt. Fighjate, aghju campatu in quella zona dapoi 33 anni. Ùn aghju micca apertu Esenyurt à a custruzzione salvatica. Senza infrastruttura, ùn aghju micca erettu decine di grattacieli di cimentu. A municipalità di Esenyurt di u passatu, l'amministrazione è u guvernu IMM di quellu periodu, a mentalità chì hà criatu a cità più brutta di u mondu, hà fattu tuttu questu. Esattamente a listessa mentalità hà sfurtunatamenti purtatu cattive custruzzioni micca solu in Esenyurt, ma ancu in parechji vaddi è i letti di torrente di Istanbul per u prufittu. Fighjate à u passatu, pudete vede a perdita di vita in issi letti è ambienti di creek, unu per unu, ciò chì a ghjente di Istanbul hà pagatu.

Allora chì avemu fattu ? Chì cuntinuemu à fà ? Travagliemu cun grande devozione per riduce u caosu creatu da questi rentiers; malgradu tutti l'ostaculi. Per esempiu, in u Quartiere di Pınar, investemu più di 5,5 milioni di lire per via di l'errori chì anu fattu in u lettu di u flussu di 800 chilometri in stu prucessu. Queste carenze avemu vistu in Istanbul in 3 anni, hè sbagliatu à dì ancu 3 anni, solu İSKİ hà investitu 2 miliardi di lire in 2,5-10,2 anni per prevene questi raids è cuntinuemu à fà. Semu sta amministrazione. Sì a piova chì caduta quellu ghjornu avia piuvutu nantu à Istanbul 3 anni fà, avaristi sempre à circà u nostru populu chì era persu in l'inundazione, ancu dopu una settimana hè passata. Ùn vi scurdate micca questu. Quellu ghjornu, si vedemu u mare è a terra scontru torna una volta, cum’è dapoi 25 anni. Sapete megliu chè mè quale distrettu hè. In u 21u seculu, avemu vistu u sangue di i sacrifici chì scorri in u Bòsforu, cù i flussi in u Bòsforu, è u Bòsforu era rossu. Ma quì simu, simu una squadra tamanta, una famiglia tamanta, camminendu nantu à a strada di a ragiò, a tecnica è a scienza chì hà eliminatu cumplettamente tutte queste imagine per impediscenu di accade.

Vi dumandu rapprisentanti di i media. Fate una scansione d'archiviu è vede quante persone sò morti in l'inundazioni è quante persone sta cità hà persu. Vi ricordate quandu aghju dettu a valle di Ayamama, pudete piglià l'altri unu per unu. Di sicuru, l'ingenuità hè sottumessu à cumplimentu. In solu 3 anni, avemu risoltu u prublema di l'infrastruttura in tutta a nostra gigantesca cità in questu sensu, è avemu fattu affari à centinaie di punti. È cuntinuemu à fà cusì malgradu tutti l'ostaculi. Lasciami sottolineare; Vogliu ricurdà à İSKİ a persecuzione inflitta à a nostra distinta istituzione enfatizendu quì. Believe me, ùn hè micca difficiule di vede tutti i travaglii fatti in stu prucessu. Pudete facilmente vede è detectà. Semu una squadra chì hà risoltu u bruttu prublema di inundazioni di Istanbul in grande misura è hè fieru di compie a piccula parte restante dopu un pocu tempu.

Ma sfurtunatamenti, in stu prucessu degeneratu, nè sti travaglii sò discututi in questu ordine, nè l'anni 20-25 di ignuranza di i veri pruprietarii di i prublemi sò discututi. Ùn guardu micca a maiò parte di i vostri canali televisivi, eccettu per uni pochi. Perchè, sfurtunatamenti, in questu ordine degeneratu, e conversazioni chì si cunvene à u nostru populu ùn sò micca fatti in a maiò parte di quelli canali. Ùn ci hè micca sbagliu in simile : ci hè un omicidiu. U suspettatu cammina intornu à a scena di u crimine agitando a manu. Si face dinù cum'è un salvatore. Tuttu u mondu sà chì hè culpèvule. Ma per una certa ragione, a persona chì prova di risuscitarà a vittima hè accusata è linchata. Questu hè esattamente u prucessu è l'ordine chì a stampa vole creà. Cumu hè quella cuscenza ? ti dumandu. Credu sinceramente chì i nostri citadini analizzaranu cun cura questu è anu u putere di analizà.

Dapoi u ghjornu chì avemu principiatu u travagliu, avemu focu annantu à risolve i prublemi gangrenosi di sta cità. Identifichendu ogni prublema cù una mente cumuna, pigliendu a scienza cum'è guida è mettendu fine à u perdu, avemu attribuitu i soldi chì hè stata spesa à un certu gruppu di persone, una manciata di persone, per fà affari, è cuncintratu nantu à u nostru travagliu, a nostra forza, è à serve vi. 10,2 miliardi è 10 investimenti in linea di metro in İSKİ solu in l'ultimi trè anni. Circa 10 miliardi di strade, ponti, intersezioni... Parechji di questi sò investimenti chì risolvenu ancu i prublemi di infrastruttura. Un prucessu chì hà toccu rùbbriche intaccate in a storia di a cumuna sin’à st’ora… Avemu furnitu un grande sustegnu à i studienti, à l’agricultori è à e mamme, è cuntinuemu à fà. Prestu, novi dormitori è un dormitoriu per i studienti università per a prima volta cù una capacità di 5000 letti. E continueremu à apre novi ristoranti di cità unu à unu per serve sta cità in questi ghjorni difficili.

In e settimane à vene, prisintàremu decine di prughjetti chì avemu realizatu, unu dopu l'altru, à u vostru serviziu. Da u passatu à u presente, salvu ciò chì faremu da avà. L'annunziu oghje. Vi presenteremu "150 prughjetti in 150 ghjorni". In novu, poseremu a fundazione di parechji prughjetti novi, chì ogni dettagliu hè statu cuncepitu cunsiderà i bisogni publichi. Sostemu i nostri citadini, chì sò oppressi di fronte à prublemi dulurosi è ecunomichi causati da quelli chì implementanu pulitiche irrazionali è populiste, per passà quelli ghjorni difficili, è continueremu à fà. Ci hè ancu una mentalità populista quì. Là dinù, u nostru paese campa in una miseria più prufonda per via di una amministrazione luntanu da a ragione è a scienza. Chì facemu ? A settimana passata, daremu carne à quasi 200 mila famiglie cù e donazioni di sacrificiu di i nostri citadini. Grazie à e fatture pendenti, avemu pagatu più di 360 mila fatture finu à a data. Quist'annu, daremu un supportu di borsa di 75 TL à i nostri 4 mila studenti. Inoltre, u nostru sustegnu hè incondizionatu. In altri palori, ùn vulteremu micca à i nostri figlioli più tardi è dicemu: "Paga cù interesse". Ch'elli passanu. È dicemu; "Voi sì i nostri ghjovani brillanti chì meritanu stu soldi in ogni modu". Vulariu chì avemu avutu l'uppurtunità, pudemu dà più, pudemu esse cun più di i nostri citadini.

Vogliu sparte una ultima infurmazione. Sò trè anni chì aghju vintu l'elezzioni di Istanbul. U numaru di ghjorni off in trè anni hè esattamente 25 ghjorni. Cusì solu una settimana per annu. Sò un babbu chì passa una settimana cù a so famiglia ogni annu. E famiglie anu ancu u dirittu di passà u tempu inseme, di sparte è di esse felici. In questu sensu, forse i nostri figlioli anu più bisognu. Sò; Istanbul hà coincisu cù a pioggia nantu à e mo vacanze. Ma tuttu Istanbul cunnosce assai bè u mo travagliu duru è e boni intenzioni. Inoltre; Aghju dichjaratu ancu chì ùn seraghju mai un babbu chì ùn hà micca risparmiatu tempu per a so casa, a moglia, i zitelli è a famiglia. Inoltre, i mo famigliali è i mo figlioli ùn anu mai statu in pulitica, cusì ùn possu micca risparmià tempu per elli in pulitica. Puderaghju solu u tempu per elli in una settimana durante l'annu quandu l'assignemu à l'altri in casa è à u travagliu. Hè contru à i nostri principii di famiglia è a disciplina di a famiglia per elli à passà u tempu in ambienti pulitichi è esse cun mè. Vogliu mette in risaltu ancu questu. Vogliu chì questu sia cunnisciutu ".

Dopu à e so valutazioni, İmamoğlu hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*