İmamoğlu: U Prughjettu Crazy hè di serve a ghjente di sta cità

U prughjettu Imamoglu Cilgin hè di serve a ghjente di sta cità
Imamoglu Crazy Project hè di serve a ghjente di sta cità

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà apertu e Tombe Seyyid-i Velayet è Asude Hanım in Fatih, chì e squadre IMM Heritage restaurate è riportate à u patrimoniu storicu di a cità in esattamente un annu. Dicendu: "Continueremu à prutege u nostru patrimoniu culturale è e ricchezze storiche chì Istanbul hà", İmamoğlu hà dettu, "U cuncettu di u prughjettu pazzu hè cambiatu. U cuncettu di u prugettu pazzu significa di serve à a ghjente di sta cità è di stu paese prima di tuttu. Significa serve a vostra spiritualità. Significa apre a strada per quella bella generazione di i nostri figlioli è ghjovani à u puntu di marchjà versu l'avvene cù più cunniscenze, ragione è scienza. Eccu, oghje, sò onoratu è fieru di rializà unu di quelli belli prughjetti ". İmamoğlu hà enfatizatu chì gestiscenu regularmente u mantenimentu è a riparazione di un totale di 1 monumenti storichi.

IMM Heritage, in u corpu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), hà restauratu e tombe dilapidate di Seyyid-i Velayet è Asude Hanım in u District Fatih Cibali. I travaglii di risturazione, iniziati u 26 di lugliu di u 2021, sò stati finiti in esattamente un annu. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà apertu dui mausolei, chì sò elementi impurtanti di u patrimoniu storicu di a cità, cum'è parte di a "150 Maratona di Prughjetti in 150 Days". İmamoğlu hà fattu un discorsu in a ceremonia d'apertura post-ristrutturazione per e tombe. Enfatizendu chì Istanbul hè una cità affascinante, İmamoğlu hà dettu: "Omu sente l'onore è l'orgogliu di campà è serve in una tale cità, in una ricchezza cusì ricca è culturale", disse. Ricordendu ch'elli anu apertu recentemente a Cisterna Basilica, una di e strutture storiche è simboliche di Istanbul, dopu a risturazione, İmamoğlu hà enfatizatu e personalità spiciali chì vivenu in a geografia anatolica è rumeliana.

"Gestiscemu REGULAMENTE A MANUTENZIONE E A RIPARAZIONE DI 1200 OPERE STORICHE"

Dicendu: "Queste belle persone anu lochi spiciali, mumenti speciali, ricordi speciali in questa cità", İmamoğlu hà dettu, "Per quessa, simu in una ricerca diversa cù i mo cumpagni di viaghju in questa cità. Facenu un travagliu assai speciale. Li ringraziu sinceramente tutti. Dicu "mumenti speciali è ricordi"; entremu in un tale locu, in un tale carrughju, simu di fronte à un locu cusì chì simu stupiti è tristi. Questu pò accade à volte in Fatih, à volte in Üsküdar, à volte in Beyoğlu, è à volte in altri distretti. In i nostri servizii effettuemu cù stu travagliu sensibile è meticulosu è cù u sensu di rispunsabilità chì mettemu, gestionemu regularmente u mantenimentu è a riparazione di 1200 artefatti storichi. Avemu finitu a risturazione di decine d'edificazioni è cuntinuemu oghje a risturazione di 40 grandi opere.

"Avemu travagliatu cù u mobile"

Enfatizendu chì cuntinueghjanu à travaglià in un statu di mobilizazione chì prutege, guardà, riparà u latu spirituale di Istanbul è si sforza di purtarilu per u futuru in modu sustenibile, İmamoğlu hà dettu: "Comu servemu 16 milioni di Istanbuliti indiscriminatamente è trattemu tutti. à a listessa distanza cù stu caratteru, offrimu un serviziu uguale.Se u presentemu, a squadra IMM Heritage, chì a nostra Municipalità Metropolitana d'Istanbul hà vintu in questu periodu è serve per parechji anni, s'impegna ancu à dà uguale cura è impurtanza à tutti. i nostri patrimoni culturali. Vulemu purtari Istanbul in u futuru cù tutte e so bellezze è i valori di u passatu ". Dichjarà chì anu restauratu e Tombe Sayyid-i Velayet è Asude Hanım cun questa comprensione, İmamoğlu hà dettu:

"U nostru squadra İBB Heritage hà trattatu stu prucessu veramente arruvinatu chì hè stata trascurata è lasciata senza assistenza per parechji anni. Hanu agitu prestu. È anu cuminciatu l'affari di risturazione è paisaghjistu u 26 di lugliu di u 2021. À u principiu, m'hà invitatu è sò vinutu. A scena ch'e aghju vistu veramente m'hà fattu assai, assai tristu. Sò assai dispiaciutu da u fattu chì questi spazii spirituali di belli persone chì ci portanu à u nostru passatu, ci portanu à u presente è, quandu pigliamu l'esempiu, ci guidanu veramente, seranu cumpagni è mettenu luce nantu à a nostra filusufìa ancu in u U XXI seculu, ancu in i seculi chì venenu, ferma cusì. In pocu tempu, i nostri amichi anu finitu u so travagliu. Cusì, dopu à a morte di Asude Hanım Sultan, a mamma adottiva di Beyazıt II, è Aşık Paşazade, avemu purtatu e tombe, chì assunsenu u sheikhdom di a loggia, à u so statu attuale, cù una apparenza degna di i so valori.

CHIAMATA À I FIGLI

Esprimendu chì anu trasfurmatu u travagliu in i tombi in un libru, İmamoğlu hà ancu indirizzatu à i zitelli di u quartiere chì anu assistitu à l'inaugurazione è l'ascolta cù e seguenti parolle:

"Di sicuru, vogliu chì sti belli zitelli cun cori boni è una forte vulintà per amparà stu locu da quelli travaglii. Ognunu di i nostri figlioli è i zitelli, chì amparanu, sò furnuti di cunniscenze, è guardanu à l'avvene cù a ragiò è a scienza, seranu e generazioni chì prutegeranu u so passatu cun coscienza è in u modu più forte. Ùn avemu micca dubbitu chì suscitarà una generazione assai sana quandu ùn agisce micca cecamente, micca cù superstizioni, micca cù ciò chì sentenu da a diritta è a manca, ma cù e dati chì ricevenu da fonti veri. In sta occasione, manderemu dumane u nostru camionu di libri speziale à e nostre belle figliole è figlioli, quelli belli figlioli chì ùn ci lascianu micca solu quì oghje. Li prisintàremu cù una residenza d'estate, belli libri, rigali, per ch'elli ponu guardà stu locu è u so circondu megliu, è esse più sensibili i zitelli è i ghjovani. Continueremu à prutege u nostru patrimoniu culturale è a ricchezza storica di Istanbul. U cuncettu di u prughjettu loca hè cambiatu. U cuncettu di u prughjettu pazzo significa principalmente serve à a ghjente di sta cità è di stu paese. Significa serve a vostra spiritualità. Significa apre a strada per quella bella generazione di i nostri figlioli è ghjovani à u puntu di marchjà versu l'avvene cù più cunniscenze, ragione è scienza. Quì oghje, sò onoratu è fieru di rializà unu di quelli belli prughjetti ".

POLAT: "Questi Opere sò SIGNIFICATIVI PÀ PRESERVA A MEMORIA STORICA"

Mahir Polat, Vice Sicritariu Generale di l'IMM, chì hà parlatu à a ceremonia, hà spiegatu a storia di Seyyid-i Velayet è Asude Hanım Tombs in dettaglio. Parlendu di i travaglii di risturazione chì anu realizatu in i tombi è intornu à e tombe, Polat hà dettu: "Queste opere sò significative in quantu à a preservazione di a memoria storica. Ma da una banda, hè ancu impurtante per a sustenibilità di sti strutture è u so trasportu sanu à u futuru. Di sicuru, tutti sti travaglii sò fatti cù u travagliu umanu, ma sò travaglii chì ponu esse salvati cù a visione è u sustegnu di un grande manager. Cum'è in tutte e nostre risturazioni di siti storichi, ringraziemu à u nostru presidente, chì hè l'architettu di stu prucessu, per a guida, l'istruzzioni è u sustegnu ch'ellu ci hà datu da u primu ghjornu cù a so grande sensibilità in a risturazione di i religiosi. siti culturali è mistici. Ekrem İmamoğluLi devo un ringraziu assai speciale ".

L'apertura di i dui santuarii hè accadutu dopu à e preghiere dettu dopu à i discorsi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*