I satelliti İMECE è TÜRKSAT 6A seranu lanciati in u 100u anniversariu di a Republica

I Satelliti IMECE è TURKSAT A seranu lanciati in l'annu di a Republica
I satelliti İMECE è TÜRKSAT 6A seranu lanciati in u 100u anniversariu di a Republica

Mehmet Fatih Kacır, Vice Ministru di Industria è Tecnulugia di a Republica di Turchia; Hà visitatu l'ingegneri è i tecnichi di u satellitu di sorveglianza d'alta risoluzione İMECE è u primu satellitu di cumunicazione naziunale TÜRKSAT 6A à u Centru TAI di Integrazione è Test di Sistemi Spaziali (USET). Vice Ministru Kacır; "Manderemu dui satelliti naziunali in u spaziu in u 100 anniversariu di a Republica". Hà dichjaratu chì i satelliti IMECE è TÜRKSAT 6A seranu lanciati in 2023.

Durante a so visita à u Centru TUSAŞ USET, u direttore generale di TUSAŞ Temel Kotil è u presidente di l'Uffiziu di Trasformazione Digitale di a Presidenza Turca Ali Taha Koç anu assistitu. U presidente di l'Uffiziu di Trasfurmazione Digitale, Ali Taha Koç, hà spartutu annantu à u so contu, "Continuemu à sviluppà i nostri prudutti domestici è naziunali in ogni campu. Avemu esaminatu u nostru satellitu high-tech TÜRKSAT 6A cù u nostru Vice Ministru di Industria è Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır. Semu fieri di u nostru paese ". hà fattu dichjarazioni.

TÜBİTAK è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture sò l'istituzioni di finanziamentu in u Prughjettu TÜRKSAT 6A, chì hè statu iniziatu cù u scopu di sviluppà u primu satellita di cumunicazione naziunale è naziunale di Turchia è risponde à i bisogni satellitari di TÜRKSAT A.Ş., mentre TUSAŞ, TÜBİTAK UZAY L'imprese , ASELSAN è CTECH travaglianu cum'è imprese. Cum'è l'utilizatore finale di u satellitu, TÜRKSAT A.Ş. si trova.

In a situazione attuale, TUSAŞ hà finitu cù successu u Modellu di Adequazione Strutturale Termale (IYYM) in 2018. TUSAŞ, chì hà finitu l'attività di produzzione, integrazione è teste di i sottosistemi strutturali, di cuntrollu termicu è chimicu sottu a so rispunsabilità per u Modellu di Ingegneria in 2019, hè ancu finitu in a produzzione di u Modellu di Volu (UM) per esse mandatu à spaziu.

Centru d'Integrazione è Test di Sistemi Spaziali (USET)

A simulazione più realistica di e cundizioni ambientali chì tutti i sistemi spaziali cù l'osservazione di a terra, a cumunicazione è e caratteristiche simili scontru in u prucessu da u mumentu di u lanciu finu à ch'elli sò messi in orbita in u primu è solu centru di l'integrazione è u test di i Sistemi Spaziali à grande scala. di u nostru paese, chì hè statu messu in serviziu à u campus principale di TAI in 2015. hè fattu.

Costu d'investimentu Presidenza di l'Industria di Difesa (SSB), Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è TÜRKSAT A.Ş. In questu centru, chì hà una zona chjusa di circa 9.500 m2, una sala pulita di 3.800 m2 di 100.000 m5 è un equipamentu di supportu in terra, chì hè coperto da TUSAŞ è operatu da TUSAŞ, attività di assemblea, integrazione è teste di più satelliti cù un A massa di sin'à XNUMX tunnellate pò esse realizatu simultaneamente.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*