IMO Bursa Evaluatu T2 Tram Line è Prughjetti di Trenu d'Alta Velocità

L'IMO hà valutatu i prughjetti di a linea di tramvia Bursa T è di i treni d'alta velocità
IMO Bursa Evaluatu T2 Tram Line è Prughjetti di Trenu d'Alta Velocità

Ülkü Küçükkayalar, presidente di u Cunsigliu di a filiale di Bursa di a Càmera di l'Ingegneri Civili (IMO), hà annunziatu u rapportu di a Cummissione di Trasportu Branch chì valuta i travaglii ferroviari in u trasportu di Bursa. Küçükkayalar hà enfatizatu chì l'investimenti di trasportu di Bursa, chì prova di spiccà cù a so agricultura, l'industria è u turismu, è hà un postu impurtante in Turchia cù e so cifre d'esportazione è a densità di pupulazione, deve esse pianificatu cunsiderendu i bisogni.

U rapportu di a Cummissione di Trasportu IMO Bursa Branch chì valuta i prucessi di custruzzione di a Ferrovia di Trasportu Bursa (Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli High Standard Railway è Kent Meydani-Terminal (T2) Tram Line prughjetti sò i seguenti:

A cerimonia di vede a luce in u tunnel di u prughjettu di a Ferrovia High Standard Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli, chì i scavi sò stati finiti in u distrittu di Bilecik / Osmaneli, hè stata tenuta u weekend scorsu cù a participazione di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, è pulitichi di Bursa è Bilecik. U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì u travagliu di u prughjettu di a tappa Bandırma-Bursa di 95 chilometri hè stata finita quì. I travaglii di custruzzione cuntinueghjanu in a fase Bursa-Yenişehir-Osmaneli. Sta infurmazione hè impurtante in u rispettu seguenti; Cù l'apertura simultanea di tutta a linea ferroviaria Bandırma-Bursa-Yenişehir Osmaneli High Standard di 201 chilometri, assicurendu a cunnessione marittima (portu) di i treni di merci hè di vitale importanza per riduce i costi di trasportu è l'esportazione.

À questu puntu, l'espropriazione è u prughjettu di u Prughjettu Ferroviario Bursa-Gemlik, chì hè longu 22 chilometri, include 6 tunnel è 2 ponti, hè statu aghjuntu à a custruzzione di a Ferrovia High Standard Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli cum'è riserva, è Bursa si trova à e duie estremità, à dì Bandırma è Gemlik. Seranu cunnessi à u mare. Per Bursa, chì aspetta a ferrovia per un bellu pezzu, questu ùn hè micca una benedizzione, ma a consegna di un dirittu ritardatu. Cunsiderendu a fabbrica TOGG in custruzzione in Gemlik, questu hè un must. Ci sò 16,5 tunnelli cù una lunghezza totale di 13 chilometri, 8 tunnel di fuga cù una lunghezza totale di 11 chilometri, è 1 tunnellati tagliati è coperti di 5 chilometru in u prughjettu di a Ferrovia High Standard Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli. U tunnel, chì hè statu apertu cù una cerimonia u 16 di lugliu, hè u tunnel T500, chì hè di circa 04 metri di longu. In altri palori, solu unu di i tunnellati 29 hè statu scavatu è supportatu. I travaglii dettagliati cum'è più insulazione, cimentu finale, superstruttura è posa di ferrovie, l'elettrificazione seranu iniziati in questu è altri tunnelli in i ghjorni à vene.

L'INVESTIMENTI DI TRASPORTU DEVERU ESSERE PIANIFICATI A LONGUE TERMINE

U viaghju trà Bursa-Ankara è Bursa-Istanbul da Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli High Standard Railway durerà 2 ore è 15 minuti. In pratica, cumu saria preferibile andà in Istanbul in ferrovia, chì dura 2 ore è 15 minuti da Bursa, via trasferimentu Osmaneli? Perchè hè pussibule ghjunghje à u Ponte Osmangazi è l'autostrada in 1 ora. L'investimenti di trasportu deve esse pianificatu cun proiezioni à longu andà in mente. Sfurtunatamente, i piani ùn sò micca fatti in questu modu in u nostru paese. U viaghju in ferrovia di 2 ore è 15 minuti da Bursa à Ankara pò esse aghjurnatu à pocu pressu. Ma pò micca truvà u so passageru potenziale previstu à mediu è longu termine. Perchè, se l'autostrada (Ankara-İzmir) Ayrım-Sivrihisar-Bursa (Bursa Anatolian Highway), chì u prughjettu è l'espropriazione hè stata finita da KGM, finisce, l'appellu di a ferrovia Bursa-Ankara via Osmaneli pò micca vale a pena. aspetta. Comu si vede, tramindui i viaghji ferroviari Bursa-Ankara è Bursa-Istanbul ùn sò micca rotte fatte apposta per Bursa o cunsiderendu i bisogni di Bursa.

BURSA hè una cità chì hà bisognu di SOLUZIONI SPECIALI

Hè statu vistu cum'è un trasferimentu Bursa à a linea principale Ankara-Istanbul. Sicondu i dati 2021 di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi, Bursa, chì si trova in u 3u postu dopu à Istanbul è Kocaeli in l'esportazioni, cù una populazione di 3.150.000, hà ricevutu una parte di 6,63 per centu di e vendite di esportazioni totali di u paese. In u 2021, un totale di 184 miliardi di dollari hè statu vindutu da Bursa à 14 paesi è regioni autonome è 14,9 zone libere. Bursa, chì hè a 4a cità più grande di u nostru paese in quantu à i settori di a pupulazione è di l'esportazioni, cum'è l'automobile, tessili, vestiti pronti, è mobili, hè abbastanza grande per esse risolta in u modu più veloce è còmode.

AMEMU USU FREQUENTAMENTE A PAROLA "DESIDERI".

Avemu aduprà a parolla "Vogliu" cusì spessu in questi ghjorni. Se u Ponte Osmangazi era statu cuncepitu cù a linea ferroviaria, l'avvirtimenti di a Branca di Bursa di a Càmera di Ingegneri Civili è di e camere accademiche ùn sò micca stati ignorati quandu u Ponte Osmangazi hè statu custruitu, ùn avemu micca usatu a parolla "Vogliu" per a nostra cità avà. Puderia furnisce un trasportu assai più efficace da Bursa à Istanbul per ferrovia in a categuria YHT.

VALUTAZIONE LINEA T2

Quandu valutemu l'investimenti di u sistema ferroviariu urbanu, ùn scontru micca una stampa diversa. L'offerta per a Linea di Tram di a Piazza di a Cità-Terminal (T2) hè stata fatta u 10.06.2015. 9445 ghjorni di calendariu sò stati dati per a custruzzione di a linea di tram cù una lunghezza di linea tutale di 800 metri. L'apertura hè stata annunziata u 25 di ghjugnu 2018. U fattu chì a linea hà divisu a strada di Istanbul in dui è ùn era micca integrata cù a linea T1 è u BursaRay Light Rail System (HRS) hà causatu reazzione. E camere accademiche anu avvistatu chì u prugettu era sbagliatu. In a custruzzione, chì si firmò per via di a terminazione di u cuntrattu cù u cuntrattu esistenti, u prucessu di licitazione di furnimentu hà iniziatu. Duranti stu pirìudu, certi tramvii sò stati acquistati. In settembre di u 2020, u travagliu di custruzzione di rifornimentu hà ripresu. E produzioni incomplete sò state finite è infine u 2 di lugliu di u 2022, 7 anni dopu a so prima offerta, a linea di Tram T11 cù 2 stazioni hè stata messa in serviziu. A linea prutetta, isolata da l'autostrada, si interseca cù l'autostrada à l'intersezzione à u livellu in Kent Meydani è Beşyol. Cù u Beşyol Junction, chì i rami ùn anu pussutu esse custruitu per via di l'espropriazione, Yalova Yolu Street, chì hà sopravvissutu à una signalizazione, hà tornatu à l'antica assai vicinu à a Beşyol Junction per via di a tramvia è hè fermata per via di a luce. L'attesa di u tram è di l'altri veiculi di roti di gomma side by side in Traffic Signaling crea imaghjini interessanti. A cuntrariu di BursaRay, i ferri di ferru forgiatu è i vasi cù e piante ornamentali sò posti nantu à i muri di cimentu. In fatti, passaggi successivi bluccatu a vista di a cità da l'entrata di Istanbul. In u passatu, quelli chì venenu da Istanbul sò stati salutati da a siluette di a Grande Moschea in a discesa da Ovaakça. A parte di i novi ponti custruiti in Ankara Yolu Street in a Piazza di a Cità, i vechji ponti custruiti da a Direzzione Generale di l'Autostrade 45 anni fà sò usati cum'è piattaforme per i minibus blu di a linea nord. Inoltre, in certi lochi, a scala T2 o a torre di l'elevatore sò quasi intrecciate cù appartamenti è centri di cummerciale. Queste suluzioni furzate, fatte per ùn aumentà e spese di espropriazione, dà una mala maghjina.

A LINEA T2 ùn portarà micca a carica di a regione dopu à 2 anni

Ci sò custruzzioni urbane di trasfurmazioni urbane è Business Center in a strada, prima cunnisciuta cum'è Yalova Road è novu nome Istanbul Street. Nuvelle densità cuntinueghjanu à esse aghjuntu à i zoni densi cum'è Terminal, Buttim, DOSAB, TÜYAP Fairground, Courthouse, Mufti, Özdilek AVM, Anatolium AVM, As Merkez. Hè una quistione chì u tram di Silkworm, chì pò esse operatu cù un massimu di dui treni è hè statu finitu in 7 anni, pò trattà a carica di passageri in l'anni à vene. Yalova Road hà a capacità di un sistema di ferrovia ligera, micca un tram, è hè stata cuncepita cum'è a linea nordu di BursaRay, i prughjetti di l'applicazione sò in l'archive Metropolitana. Ancu a bocca di u tunnel di uscita di sta linea in a stazione di BursaRay Osmangazi hè stata lasciata in considerazione per l'anni futuri. A direzzione nordu di a cità duveria esse pianificata cum'è HRS, cù a prughjezzione di a pupulazione avanti. Un puntu impurtante hè chì u tram và solu à a Terminal cù una perspettiva stretta. A regione DOSAB è Demirtaş, chì hè una regione seria d'investimentu in abitazioni, duveria esse capace di prufittà di sta linea. Pare chì dopu à 2 anni, u trammu diventerà un investimentu luntanu da portà u pesu di quella regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*