I servizii di treni in Spagna seranu gratuiti finu à a fine di l'annu

I servizii di treni seranu gratuiti in Spagna finu à a fine di l'annu
I servizii di treni in Spagna seranu gratuiti finu à a fine di l'annu

Comu precaution contra l'aumentu di u costu di a vita in Spagna, hè statu annunziatu chì u trasportu ferroviariu serà liberu da settembre à a fine di l'annu.

Sicondu a nutizia di The Guardian, in a dichjarazione fatta da a rete ferroviaria statale Renfe, hè statu dichjaratu chì l'applicazione serà implementata da u 300 di settembre nantu à i voli cù menu di 1 chilometri. Hè statu ancu dichjaratu chì un scontu di 30 per centu in i tariffi di trasportu publicu in u paese hè nantu à l'agenda.

"Questa misura incuragisce l'usu di u trasportu publicu per assicurà un trasportu sustinibili postu chì i prezzi di l'energia è di i carburanti aumentanu tremendamente", u Ministeru di i Trasporti spagnolu hà dettu in una dichjarazione.

L'INFLAZIONE CRESCE RAPIDAMENTE

U primu ministru spagnolu Pedro Sánchez hà dettu à l'iniziu di a settimana chì una seria di misure seranu implementate per riduce l'impattu di l'inflazione rapidamente crescente è i prezzi di l'energia in u paese. "Sò chì hè difficiule di ghjunghje cù i salarii", disse Sanchez. Vogliu sapè chì sò cuscente di e difficultà vissute da u populu spagnolu.

In Germania, i passi sò stati fatti per riduce i costi di trasportu publicu. Deutsche Bahn, a cumpagnia di ferrovia di Germania, hà lanciatu una dumanda di bigliettu di 9 Euro chì pò esse usata trà ghjugnu è aostu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*