160 New Metrobus à Istanbul, Annunciu 'İETT Staff' à 500 Impiegati

Novu Metrobus Calisana "Annunziu di u Staff IETT à Istanbul"
160 New Metrobus à Istanbul, Annunciu 'İETT Staff' à 500 Impiegati

İBB hà messu in serviziu 160 autobus novi chì saranu inclusi in a flotta Metrobus d'Istanbul, chì anu acquistatu cù l'equità. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluannunciatu à IETT chì circa 500 persone chì travaglianu attraversu diverse cumpagnie eranu incluse in u persunale di l'antica istituzione. Parlendu à l'eventu induve i dui servizii sò stati spartuti cù u publicu, İmamoğlu hà dettu: "I risorse di u paese appartenenu à 86 milioni in Turchia è 16 milioni in Istanbul. Ùn vi scurdate chì hè u duvere di l'amministratori di distribuisce e benedizioni chì vi appartenenu in una manera ghjustu à voi. Stu travagliu chì facemu oghje ùn hè micca un favore per voi. Ekrem İmamoğluÙn hè micca un guadagnu per voi. Ekrem İmamoğluA rispunsabilità di hè u modu di esse un manager facendu bè cù i so cumpagni di squadra, fendu u dirittu, fendu u travagliu ghjustu, fendu u travagliu ghjustu, fendu u travagliu ghjustu. Dunque, aghju veramente u mo duvere. U prublema più grande di u paese hè u sforzu di santificà alcune di e persone chì dirigenu u paese. Semu umani eh; ricurdate. Semu cum'è tè. Semu esseri umani è avemu da fà u sforzu per gestisce stu paese è gestisce sta cità inseme ", disse. L'impiegati assuciati à u staffu IETT riceveranu 4 bonus annu, è e so ore di travagliu settimanali diminuiranu da 45 à 40 ore.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà urganizatu a "Cerimonia di u Programma di Cambiamentu di Modellu Operativu di Garage IETT IETT" in a maratona "150 Prughjetti in 150 Days". A cerimonia tenuta à u Garage IETT in u Distrettu di Kurtköy Yenişehir; U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluA riunione hè stata cun a participazione di i deputati CHP Gürsel Erol è Mahmut Tanal, u sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık è u vicepresidentu di u Gruppu di l'Assemblea IMM di u Partitu IYI İbrahim Özkan. Imamoglu è u direttore generale di l'IETT, Alper Bilgili, anu fattu discorsi durante a ceremonia.

"IETT È UNA VECCHIA ISTITUZIONE DI 150 ANNI"

Enfatizendu chì IETT hè una istituzione di 150 anni, İmamoğlu hà dettu: "Oghje, simu inseme per una filiale di 150 anni in a nostra maratona di apertura è rivoluzione di u nostru prughjettu di 150-day-150. IETT hè una di e istituzioni è marche più preziose è ben stabilite micca solu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, ma ancu di Turchia. A lugliu, serve 3.324 milioni di Istanbuliti cù un totale di 3.000 autobus, 5.460 autobus publichi è 16 cunduttori. Di sicuru, IETT ùn hè micca solu cumpostu di veiculi è cunduttori. Ci hè una grande urganizazione daretu à questu. Parechji di i nostri impiegati anu sforzi assai preziosi. Ogni ghjornu in questa cità, milioni di i nostri citadini ponu andà da un locu à l'altru cù IETT. Per dà un numeru, più di 4 milioni di Istanbuliti viaghjanu in a cità cù IETT ogni ghjornu. IETT solu copre u 7,5 per centu di u trasportu di massa di ogni ghjornu di 60 milioni di persone in a nostra cità, cumprese e nostre linee di metro, linee di mare è Marmaray. Questa figura hè parechje volte più grande di a maiò parte di e cità in Europa ".

"U SISTEMA INIZIA CUN FALTI DA U INIZIO"

Nutendu chì 600 di l'inventariu IETT, chì include l'autobus è l'autobus publichi, sò custituiti da metrobuses, İmamoğlu hà dettu: "Pigliendu certi risichi è affruntendu critiche, dendu à l'autobus publichi un statutu chì serve in u stessu culore, facendu a nostra strada amicizia cun elli. più istituziunale, avemu da cuntinuà à travaglià sistematicamente ci. In altri palori, avemu decisu di furnisce un serviziu di qualità olisticu senza rifuggià sottu à a scusa di "questa istituzione hà fattu quellu sbagliu, ùn hè nunda di i nostri affari". Sapete tutti ", hà ricurdatu. Dichjarà chì circa 52 mila persone beneficianu di a linea di metrobus di 44 chilometri cù 900 fermate, chì si estende da Beylikdüzü à Söğütlüçeşme, İmamoğlu hà dettu: "Sfortunatamente, cum'è in parechje zone, sta zona hè stata trascurata per anni. Una certa trascuranza hè stata fatta. U sistema hà cuminciatu cù errori, difetti è trascuratezza da u principiu ", disse.

"Avete qualchì timore di Diu, avete un cuncisu contr'à?"

Ricordendu l'acquisti BRT fatti da l'Olanda in u passatu, chì anu investigatu ancu, İmamoğlu hà dettu: "Questi veiculi sò stati acquistati da l'Olanda cum'è s'ellu ùn aviamu micca risorse domestiche. Avete decisu di cumprà da una fonte straniera, grazie; Unu di elli hè statu compru per 1 milione 250 mila euro. In altre parolle, cù i soldi d'oghje, ogni autobus hè 23 milioni di lire. Cumu un manager chì cumprà un metrobus per esattamente 23 milioni di lire ùn vede micca i dettagli di questu? Cumu ùn si tratta micca? Believe me, ùn hè micca spiegabile, ùn hè micca capitu à tuttu. Sapemu tutti chì stu paese ùn hè micca cusì riccu, chì u più grande flagellu è guai di stu grande paese hè l'extravaganza è u gastru. Allora lasciemu tuttu da latu, quand'ellu si parla di questu, cù a nostra definizione suciale ; "Ùn avete micca timore di Diu, ùn avete micca cuscenza?" Tutti dumandanu questu ", disse. Ellu hà dichjaratu chì i veiculi in quistione ùn puderanu micca esse utilizati perchè ùn sò micca adattati per a topografia di Istanbul è sò stati lasciati à putreri in i magazzini. Nutendu chì a cumpagnia chì hè stata acquistata hà ancu cessatu di e so attività, İmamoğlu hà descrittu l'avvenimenti cum'è un "filmu cumedia". Dicendu: "Questa hè una cunniscenza di l'assenza di pianificazione, a mancanza di prugrammazione, a spulazione di e risorse di a nostra nazione, a perdita di e nostre risorse inconsciente", İmamoğlu hà dettu, "Ùn hè micca pussibule di capiscenu. Almenu, i nostri cuncetti ùn sò micca adattati per questu. È avemu un capiscenu chì luttà contru. Cumu vecu tali pratiche, ancu quandu ne parlu, u mo visu s’arrossisce cum’è u sindaco di sta istituzione. Hè vergognosu è piccatu. Hè veramente imbarazzante ", disse.

"U SEGUNDU ATTU DI U GOCCU ERA IN ANKARA"

Spartendu l'infurmazioni chì a maiò parte di a flotta BRT esistente hè custituita da veiculi di 10 anni, İmamoğlu hà dettu: "U tempu di spedizione hè scadutu, per quessa, ci hè un inventariu chì ùn pò micca furnisce un serviziu di qualità, ùn pò micca travaglià à a capacità desiderata. è spessu si rompe. In generale, sapemu chì a nostra flotta BRT hè un pocu stancu, un pocu stancu. Di sicuru, ùn pudemu micca lascià sta salvezza à u so destinu. Ùn simu micca una amministrazione chì farà scuse per i Istanbuliti. Avemu fattu un sforzu particularmente grande per rinnuvà l'autobus nantu à a linea Metrobus. Quasi dui anni fà, avemu l'entusiasmu di portà 300 autobus novi à u nostru Istanbul, cunvincenduci cù a ricerca chì avemu fattu subitu, chì hè una saviezza chì generalmente ùn pudemu micca cunvince facilmente, è eliminendu à l'unanimità un limitu di prestitu da u paese. Parlamentu. Ci hè chì u sicondu attu di u ghjocu di appruvazioni, chì avemu ricevutu unanimu da quì, era in Ankara, era ghjucatu in Ankara. È u nostru prestitu ùn hè ancu statu appruvatu da a Presidenza. Allora, se avemu aghjustatu 160 à l'attuale 300, avariamu rinnuvatu cumplettamente l'inventariu oghji obsolet. A ghjente di Istanbul averia rinnuvatu a so vechja flotta di autobus in i so autobus brillanti, intatti è senza prublemi, postu chì u periodu prima di noi hè statu trascuratu, sfurtunatamenti.

"Semu aiutu; INNÒ"

"Semu impotenti ; Dicendu no, İmamoğlu hà dettu: "Questa volta, avemu aghjustatu 7 novi veiculi à a nostra flotta inseme, cù i nostri propri mezzi, negoziendu in rate di 160 anni è assicurendu chì avemu i migliori prezzi. E duie marche chì vede nantu à u spinu sò e duie marche domestiche di stu paese. Bona furtuna ", disse. Ripetendu chì l'autobus impurtati da i Paesi Bassi chì ùn ponu esse utilizati sò 23 milioni di TL, İmamoğlu hà dettu chì i veiculi chì compranu sò 7,5 milioni di TL ognunu. Dichjarà chì anu sperimentatu i veiculi per 1 annu prima di riceve, İmamoğlu hà spartutu infurmazioni nantu à e capacità tecniche di i veiculi. Enfatizendu chì rinnuvà u sistema di metrobus, chì si move in a direzione opposta di u flussu di trafficu, cù u tempu, İmamoğlu hà dettu: "Sapemu chì i metrobus portanu un risicu assai seriu d'accidentu quandu operanu in a direzione opposta. Cù i nostri veiculi BRT di nova generazione, cessemu ancu di travaglià in a direzzione opposta cù u tempu. In questu modu, elimineremu stu risicu ".

IMPIEGATI INSTALLATI IETT

Indittendu chì anu da fà novi regulamenti in favore di l'impiegati di l'IETT in cunfurmità cù a cunniscenza di u municipalismu suciale demucraticu, İmamoğlu hà sparte l'infurmazioni seguenti:

"Oghje finiscemu u 'Modellu di Prughjettu Operazione' in Kurtköy Garage. Chì ghjè stu prughjettu cummerciale? In 2018, l'antica gestione hà datu i diritti operativi in ​​quattru garage di Istanbul à alcune cumpagnie. In altre parolle, hè a stessa cumpagnia chì opera l'autobus, paga u persunale è mantene i veiculi. Sfurtunatamente, stu mudellu ùn pare micca esse un mudellu ghjustu è efficaci. Da u mantenimentu di l'autobus à e linee di persunale, ci sò parechje prublemi. Ci hè ancu un prublema quì: Ci hè un veiculu IETT. Passanu fiancu à fiancu. I cunduttori di l'autobus si salutanu è clacsonanu. Ma dentru dice; "Femu u listessu travagliu, ma ci hè una differenza trà noi". Questa ùn hè micca una situazione ghjusta. Ùn vi scurdate mai chì era u sgiò Kemal Kılıçdaroğlu chì hà alzatu a bandiera più grande è hà luttatu contr'à u cuncettu di i travagliadori subcontratti in stu paese. È sapete chì, ancu s'è u guvernu d'oghje hà fattu un passu in daretu à quella data è hà fattu qualchì mudificazione, ùn hè ancu ghjuntu à u livellu chì si merita. Sò digià persone viventi. Averete i stessi diritti. Vulemu avè questu in tutti l'ambienti. Hè pussibule chì sta nazione sia in prosperità u ghjornu chì i diritti di i travagliadori in stu paese sò prutetti è ricevenu i so diritti ugualmente in un inventariu ".

"OGGI AMU A CHANGIÀ A MENTE DI U MANAGER IN U PAESE"

İmamoğlu, chì hà paragunatu u prucessu à l'anelli di una catena, hà dettu: "Nimu ùn hà una bacchetta magica. Allora chì vogliu dì ? Pudemu prisentà esempi di u nostru approcciu di gestione, cultura di gestione è etica di gestione facendu tali cambiamenti in u nostru propiu scopu, ma ùn pudemu micca risolve tutti i prublemi in a Municipalità Metropolitana, per esempiu, cù a bacchetta magica in e nostre mani. Hè cum'è i ligami di a catena. Iè, pudemu risolviri. Ùn pudemu micca risolve quelli altri prublemi olistici. Chì ghjè u mutivu ? Perchè l'ecunumia hè male. Allora l'ecunumia deve esse ancu bè. Perchè l'inequalità è l'inequalità in a distribuzione di l'ingudu ùn sò micca un prublema chì solu IMM pò risolve in u so propiu campu. 360 gradi hè un prublema chì deve esse risolta in tuttu u paese. Perchè ci hè una inuguaglianza di redditu. Allora a radica di u prublema hè i prublemi è i prublemi cù l'ecunumia. Hè a mente chì gestisce u paese chì hè rispunsevuli di prublemi cum'è l'incapacità di a forza di travagliu è i prucessi sottostanti. Allora s'è aspettemu un cambiamentu tutale, avemu da cambià a mente esecutiva d'oghje in u paese. Ùn ci hè altru modu ", disse.

"U PIU GRANDE PROBLEMA DI U PAESE hè A FORZA DI CERTE POPLU chì GUVERNA U PAESE"

Enfatizendu chì e risorse di u paese appartenenu à 86 milioni in Turchia è 16 milioni in Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Ùn vi scurdate micca chì u duvere di l'amministratori hè di distribuisce e benedizioni chì vi appartenenu, à voi in modu ghjustu. Stu travagliu chì facemu oghje ùn hè micca un favore per voi. Ekrem İmamoğluÙn hè micca un guadagnu per voi. Ekrem İmamoğluA rispunsabilità di hè u modu di esse un manager facendu bè cù i so cumpagni di squadra, fendu u dirittu, fendu u travagliu ghjustu, fendu u travagliu ghjustu, fendu u travagliu ghjustu. Dunque, aghju veramente u mo duvere. In questu rispettu, l'aghju dettu in ogni locu, è l'aghju dettu quì : U prublema maiò di u paese hè u sforzu di santificà certi persone chì dirigenu u paese. Semu umani eh; ricurdate. Semu cum'è tè. Semu esseri umani è avemu da fà u sforzu per gestisce stu paese è gestisce sta cità inseme ", disse.

"Avete da rende u leader di Istanbul più felice chè mai"

Dicendu "Allora chì facemu", İmamoğlu hà listatu i diritti di l'impiegati chì recrutanu cù u novu regulamentu cusì:

"Vi purtemu da questu ambiente ineguale à un ambiente uguale. I nostri piloti riceveranu 4 bonus annu. L'ore di travagliu settimanale diminuirà da 45 à 40 ore. Ci saranu carichi alimentari. U numaru di ghjorni di licenza annuali aumenterà da 14 à 22 ghjorni. Anu u dirittu à 8 ghjorni di permessu suciale. Beneficiaranu di l'aiuti cum'è u pacchettu d'aiutu suciale, l'aiutu di cullizzioni, l'aiutu di Ramadan. Ci saranu fonti di motivazione cum'è u premiu di punti di successu PGS, bonus senza danni, bonus di guida, bonus di turnu. Iè, quelli chì si uniscenu à a nostra famiglia prufittàranu di sti diritti. Perchè per noi, a salute, a felicità è e boni cundizioni di ogni individuu di i 16 milioni sò d'impurtanza particulari. Quelli chì si uniscenu à noi, à a nostra famiglia, è cari amichi, prufittarete di sti diritti. Perchè per noi, a salute, a felicità è e boni cundizioni di tutti i membri di i nostri 16 milioni di persone guadagnanu impurtanza. Dunque, ci hè solu un mutivu per queste opportunità chì vi furnimu: Avete da fà a ghjente di Istanbul felice più chè mai. Avemu accunsentutu annantu à questu?"

ATTENZIONE "SERVIZI AMICI" A L'IMPIEGATI

İmamoğlu hà avvistatu i so culleghi di furnisce un serviziu amichevule à a ghjente di Istanbul è hà dettu: "Serete un ambasciatore di a Municipalità Metropolitana chì sorride, rispettu a ghjente, tratta bè a ghjente è li guida". Enfatizendu chì stanu prova à serve Istanbul cù a listessa comprensione, İmamoğlu hà dettu: "À u stessu tempu, pruducimu metro in 10 linee sotterranee à u stessu tempu. Custruemu spazii verdi, custruemu parchi. Avemu apertu u più grande stabilimentu d'Europa chì pruduce energia da i rifiuti solidi. Avemu cullucatu i nostri prughjetti per i novi, facemu u prucessu EIA. Cù u nostru bilanciu d'aiutu suciale, cuntribuiscemu à 1,5 milioni di famiglie in questi tempi difficili in Istanbul. Calchì volta damu borse di studiu à i studienti. Calchì volta purtamu u latte in casa soia. Distribuemu u latte à 200 mila zitelli. In 3 anni, purtemu assai prughjetti chì ùn sò micca stati pigliati per 25 anni. Ci sò amici chì ci criticanu o ci parlanu nant'à certi piattaforme, chì seranu l'uppusizione di l'Istambul d'oghje è l'uppusizione di dumane in Turchia, paragunanu i nostri dati cù 25 anni mentre sò in cumpetizione. In altre parolle, paragunanu ciò chì avemu fattu in 3 anni cù 25 anni. Di sicuru, ùn avemu micca surprisatu da questu. À u cuntrariu, sò cuntentu. Dicu à sti amichi chì anu paragunatu 3 anni in 25 anni; "Quandu i 5 anni sò finiti o in un periodu di serviziu d'Istanbul per dui termini, crede mi, seranu sorpresi di ciò chì dicenu. Ma farà questu: A maiò parte di elli venenu à vutà per noi, viderete.

"Menu di a so matina"

Dichjarà chì anu rinfurzatu è abbellitu Istanbul cù investimenti, İmamoğlu hà indirizzatu à i cunduttori chì anu trasferitu à IETT cù e seguenti parolle:

"Che Diu vi conceda viaghji sicuri è senza prublemi. Cuntinuemu à riunisce i nostri citadini cù i nostri veiculi novi più muderni, impiegati più felici è un serviziu di trasportu publicu degnu di Istanbul. Ognunu di voi, fate u vostru serviziu bè. Fighjate, ancu s'ellu ci sò menu malfunctions chè in l'ultimi anni, si lagnanu di voi à a nazione usendu i so propri sistemi è media per ogni malfunzione. Facenu inghjustizia. I numeri sò certi, i numeri sò certi. Denigranu a vostra istituzione, a nostra istituzione. Quessi sò una mansa di persone. Questa hè una istituzione di 150 anni. Ùn si ponu permette di denigrallu. Ma facenu. Facenu scribbles brevi cum'è questu. Di sicuru, finu à quandu brusgia a candela di u bugiardariu ? finu à l'ora di dorme. Hè solu di l'ora di dorme. Hè per quessa chì vi dumandemu ; Tutti l'amichi, fate u vostru travagliu bè. Inseme serveremu bè a nostra nazione. Pigliaraghju ancu i vostri autobus di tantu in tantu. Venaraghju à i vostri garage di tantu in tantu. incù tè sohbet Faraghju. Oh, i mo belli citadini di Istanbul vi sò affidati. Prutegge è prutegge i nostri figlioli. Puderete una attenzione particulari à e donne. Avemu una decisione di piantà fora di e tappe qualchì volta chì sapete di notte. Dunque, a salvezza di a vita è a pruprietà di ogni persona chì vive in stu paese hè affidata à voi in i vostri autobus. Avete un bellu modu ".

MESSAGGIU MUHARREM: "VUGU DI ESSERE GENTI CHE SERVENU A PACE È A PACE"

Ricordendu chì avemu intrutu in u mese santu di Muharram à a fine di u so discorsu, İmamoğlu hà dettu: "Vogliu chì u mese di Muharram, chì hà cuminciatu oghje, sia benedettu à u mondu islamicu, per purtà a pace è a felicità à tutta l'umanità, portanu unità è sulidarità, è per fà sentu chì bella nazione simu tutti inseme. Vogliu chì diventemu persone chì amparanu da e nostre soffrenze è chì servenu per u futuru, a pace, l'armunia è l'unità ". Dopu à i discorsi, İmamoğlu hà pigliatu una foto cù i cunduttori chì anu unitu à l'IETT, è hè statu accoltu cù l'acclamazioni da i so culleghi.

U General Manager IETT Alper Bilgili hà ancu fattu un discorsu in a ceremonia. Bilgili hà dettu: "Cum'è u primu passu di sta trasfurmazioni, chì avemu implementatu cù l'ordine di u nostru presidente, "per include circa 2018 persunali di cunduttori chì travaglianu in imprese subcontratte dapoi u 2000, in a municipalità" per assicurà a pace di u travagliu è aumentà u nostru travagliu. qualità di serviziu, circa 500 di i nostri amichi si uniscenu oghje à a nostra famiglia IMM. Ti pregu bona furtuna.

Oghje, celebremu ancu l'intruduzioni di 160 veiculi BRT novi è d'alta capacità, chì avemu acquistatu cù e nostre risorse è hà iniziatu u serviziu à i nostri passageri. Da avà, avemu u scopu di rinnuvà cumplettamente a nostra flotta di metrobus invechjata in pochi anni, sperendu acquistendu almenu 100 metrobuses novi ogni annu. Vogliu sprimà u nostru ringraziu à tutti quelli chì anu fattu un grande sforzu in stu prucessu, è vulemu chì i novi veiculi chì avemu aghjustatu à a nostra flotta seranu benefizii per a nostra cumuna è i nostri passageri. Oghje, felicitamu sinceramente i mo 500 culleghi chì si sò uniti à a nostra famiglia İBB cù u so novu staffu. Credu chì servirete di tuttu u core per a nostra Istanbul cù tuttu u vostru travagliu duru è u vostru visu sorridente, è vi auguru à voi è à i nostri passageri un viaghju sicuru è di auspiziu ".

U PROCESSU DI L'OFFERTA È L'ACQUA

L'età media di i veiculi 670 chì travaglianu nantu à a linea di metrobus di IETT, unu di l'affiliati di IMM, hè aumentatu à 10. Quandu a Presidenza ùn hà micca appruvatu u prestitu straneru di 300 milioni d'euros per mesi per cumprà 90 veiculi per rinnuvà i metrobuses, chì hà causatu intense lagnanze, IETT hà pigliatu l'azzione per cumprà autobus cù e so risorse. In u risultatu di l'offerta, chì hè stata tenuta u 5 d'Aostu 2021 è trasmessa in diretta, l'offerta di a cumpagnia Otokar per 21 autobus cù una lunghezza di 100 metri è l'offerte di Akia per 25 autobus cù una lunghezza di 60 metri sò stati appruvati. L'autobus Otokar cù una lunghezza di 21 metri anu una capacità di 200 passageri. I veiculi attualmente utilizati sò 18,5 metri è 185 passageri ponu viaghjà à u stessu tempu. 25 autobus Akia cù una lunghezza di 60 metri anu una capacità di 280 passageri. L'autobus attualmente utilizati sò ancu 26 metri, ma ponu purtà 225 passageri.

A CONSEGNA INIZIATA D'APRILE, SERÀ COMPLETA IN SETTEMBRE

E spedizioni di l'autobus, u 15 per centu di i quali sò stati acquistati in contanti è u restu cù una maturità di 72 mesi, anu cuminciatu cù l'intruduzione di 12 novi metrobuses à u serviziu di i Istanbuliti u 2022 d'aprile di u 30. Cù a cirimonia tenuta oghje, 100 novi veiculi cumincianu à piglià u palcuscenicu nantu à a linea di metrobus. I restanti 30 metrobuses novi si scontranu cù Istanbuliti finu à u prossimu settembre. Cù novi acquisti di metrobus; U sustegnu hè statu furnitu à l'industria naziunale cù veiculi pruduciuti in u paese. L'età di a flotta BRT da 11,5 hè stata ridutta à 8,5. In a flotta attuale, a situazione chì i difetti chì si trovanu per l'età di u veiculu affettanu negativamente a linea diminuirà. Grazie à e porte scorrevule di tippu di metro chì si apre à l'esterno, a circulazione di i passageri serà facilitata. Grazie à l'alta capacità di passageru, a capacità tutale aumenterà di 10 per centu, u numeru di passageri trasportati in un tempu serà più grande, è i tempi d'attesa à e fermate seranu ridotti. Grazie à a so alta capacità di putenza di l'aria condizionata, un viaghju cunfortu serà furnitu. U cunsumu unità di carburante per passageru trasportatu serà più bassu di i veiculi esistenti. Cù u sistema di rilevazione di u tassu di occupazione di u passageru di u veiculu, l'occupazione di u veiculu serà visualizata à u passageru da u segnu di u veiculu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*