L'aiutu à e vittime di l'inundazioni hà iniziatu in Istanbul

L'aiutu à e vittime di l'inundazioni hà iniziatu in Istanbul
L'aiutu à e vittime di l'inundazioni hà iniziatu in Istanbul

U 10 di lugliu di u 2022, per via di e forte piogge in Istanbul, e vittime di l'inundazioni in u distrittu di Esenyurt sò stati dati un aiutu in soldi di 7 mila lire, in u quadru di u Regolamentu d'Assistenza Soziale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). L'IMM hà cuminciatu à furnisce un supportu di cash à i citadini feriti.

U 10 di lugliu di u 2022, IMM hà decisu di furnisce assistenza in cash à i citadini chì eranu vittimi di l'inundazioni accadute per via di e forte piogge in Istanbul.

IMM, chì furnisce un aiutu in cash à 27 famiglie chì anu cumpletu i so documenti in u primu locu, furnisce ancu un sustegnu ecunomicu à altre famiglie chì anu cumpletu i so documenti. Inoltre, a municipalità hà furnitu aiuti cum'è pannolini per i zitelli, biancheria intima, calzini è shampoo à i citadini nantu à e dumande.

U 10 di lugliu di u 2022, per via di e forte piogge in Istanbul, e vittime di l'inundazioni in u distrittu di Esenyurt sò stati dati un aiutu in soldi di 7 mila lire, in u quadru di u Regolamentu d'Assistenza Soziale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). IMM, chì vole eliminà e lagnanza di i citadini u più prestu pussibule, hà cuminciatu à furnisce un supportu di cash à i citadini feriti, malgradu a festa ufficiale. L'investigazioni suciali in e famiglie chì IMM Servizii Suciali cuminciaru u ghjornu di l'inundazione è cuntinueghjanu in 22 distretti sò stati cumpletati. I pagamenti sò stati fatti à 27 famiglie chì anu dumandatu à a Direzzione di i Servizii Sociali Edirnekapı cù i so documenti. L'entrata di documenti sò state furnite per un totale di 125 famiglie per esse furnite cù supportu di soldi.

Chì hè statu fattu ?

U 10 di lugliu, quandu a forte pioggia hà iniziatu, una squadra di 100 persone chì travaglianu in a Direzzione di i Servizii Sociali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà travagliatu attivamente in u campu. 22 indirizzi sò stati visitati in 236 distretti in Istanbul, in particulare in u distrittu Esenyurt. I primi sondaggi suciali sò stati realizati in 218 indirizzi, escludendu i citadini chì ùn eranu micca in casa. L'11 di lugliu, 190 citadini sò stati intervistati unu à unu per determinà i so bisogni è spiegà i ducumenti necessarii per riceve l'aiutu finanziariu. U 12 di lugliu, un sondaghju suciale hè statu realizatu in 77 famiglie. U numeru di e famiglie chì u so esame suciale hè statu finitu u 13 di lugliu hà righjuntu 44. Inoltre, u sustegnu ecunomicu hè statu furnitu à 27 famiglie chì anu ricevutu un rapportu di u focu è cumpletu i ducumenti necessarii.

Mentre a cuuperazione inter-istituziunale per a cumplettamentu di i ducumenti mancanti cuntinuava, un totale di 125 citadini intrutu in documenti per riceve u sustegnu ecunomicu u più prestu pussibule.

Aiuti altri ch'è u sustegnu ecunomicu

I citadini chì e so case sò stati dannighjati per via di inundazioni sò stati posti in u dormitoriu Esenyurt Mahir İz. À e dumande di i citadini posti quì; Sò stati distribuiti 168 pacchetti di pannolini, 150 pacchetti di salviette umide, 150 pacchetti di biancheria intima, calzini, shampoo, pettini, 100 ghjoculi, 120 pacchetti di cioccolata.

U persunale prufessiunali di a Direzzione di i Servizii Sociali hà dichjaratu ch'elli ponu furnisce un supportu gratuitu à i residenti di Istanbul chì anu bisognu di supportu psicologicu durante l'investigazioni di campu.

U persunale di i servizii suciali chì travaglia durante e vacanze era trà i primi squadre à entra in l'area di disastru affissendu una comprensione oltre u riflessu generale.

A sulidarità dimustrata da u populu di Istanbul cù e vittime di l'inundazioni hà datu un esempiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*