I "Campi di Tende di Ghjuventù" di Izmir Metropolitan attiranu un grande interessu

I Campi di Tende di Ghjuventù di Izmir Buyuksehir attiranu una grande attenzione
I "Campi di Tende di Ghjuventù" di Izmir Metropolitan attiranu un grande interessu

I campi di ghjuventù, induve a municipalità metropolitana di Izmir riunisce i ghjovani cù a natura è l'intrattenimentu, attiranu una grande attenzione. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà visitatu u campu tenutu in Çandarlı Tunç Soyerscontru cù i ghjovani. Dichjarà chì hè estremamente triste chì a maiò parte di i ghjovani cercanu u so avvene à l'esteru, u presidente Soyer hà dettu: "Questu ùn hè micca qualcosa chì pudemu accettà o accunsentà. Questi ghjovani anu u putenziale di cambià stu paese ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Youth Tent Camps", chì sò stati implementati in linea cù a visione di a cità orientata à i ghjovani di . Dopu à l'Olivelo Living Park è Alaçatı in İnciraltı, Çandarlı è Güzelbahçe Yelki, u primu ghjornu di u campu, chì hè statu tenutu in Çandarlı per a seconda volta trà u 21-23 di lugliu, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç Soyer ancu unitu.
U sindaco di Dikili Adil Kırgöz, u vice-segretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Ertuğrul Tugay, u direttore generale di İZBETON Heval Savaş Kaya, u capu di u dipartimentu di prughjetti suciale di a municipalità metropolitana di İzmir Anıl Kaçar hà participatu ancu à u prugramma, induve u sindaco di İzmir hà scontru cù i ghjovani per una cena. Tunç SoyerDopu hà visitatu u camping. U presidente Soyer hà ancu scontru cù i ghjovani. sohbet Ascoltò e dumande è suggerimenti.

conversazione culurita

In u campu, un avvenimentu d'entrevista hè statu fattu cù u viaghjatore Santiago Sanches Cogedor, chì hà giratu u mondu à pedi. Rispondendu à e dumande di i ghjovani, Cogedor hà dettu di e so avventure. Durante l'avvenimentu, u presidente Soyer hà ancu dumandatu una dumanda à Cogedor. Cogedor, chì hà viaghjatu intornu à un centu di paesi, hà dumandatu à u presidente Soyer: "A speranza di u mondu per l'avvene di l'umanità hè aumentata o diminuita?" In risposta à a quistione, "Hè necessariu avè un pensamentu pusitivu. Soprattuttu, deve fà e cose boni è sparghje. Hè cum'è ciò chì facemu. Ci tocca à strincà per i ghjovani è e generazioni chì venenu dopu à noi. Avemu bisognu di lascià elli u listessu o megliu ambiente chì avemu, mai peghju ". U presidente Soyer hà dettu à Cogedor: "Sò prontu à insegnà u turcu s'ellu intende esse interessatu à a pulitica".

"Invechjanu prima di pudè campà a so ghjuventù"

Dichjarà chì sò felici di u grande interessu in i campi urganizati per i ghjovani, u sindaco Soyer hà dettu: "I ghjovani anu una vita cusì limitata è isolata chì ùn pudemu micca fà nunda. Anu luttatu cù u disimpiegu è i prublemi ecunomichi. Hè per quessa ch'e aghju pruvatu à fà e cose chì li facenu surrisu è li facenu piacè a vita. Da una banda, pensu à ciò chì pudemu fà per preparalli per u futuru. Vulemu chì almenu piglià un fiatu à a fine di l'annu, l'esami sò finiti, almenu avè qualchì ghjornu di piacè. Hè per quessa chì avemu fattu campi d'estate. Avemu un campu d'estate in 6 posti. Spergu chì tutti quelli chì venenu si godanu è partenu quì cun ricordi piacevuli ".

"Mi mette in i so scarpi"

Dichjarà chì travaglianu per risolve i prublemi di i ghjovani, u presidente Soyer hà dettu: "Se vi preoccupate, produci ancu suluzioni. Per esempiu, avemu stallatu una lavanderia per i ghjovani. Perchè avemu fattu? Perchè quandu una persona si mette in u so postu, pensa à e difficultà ch'elli ponu sperimentà, cumencia à pensà à cumu truveraria una suluzione à quelli difficultà s'ellu era ellu, è cusì chì l'idea matura è vene à a vita. Quandu mi mette in u so locu, pensu chì l'esami sò finiti, a persona hè stancu, sopraffatta, è vogliu riposu per almenu dui o trè ghjorni. Quandu pensate cusì, truvate una suluzione ".

"Questi ghjovani anu u putenziale di cambià stu paese"

Evaluendu a recente perdita di speranza di i ghjovani in Turchia è sceglienu di campà à l'esteru, u presidente Soyer hà dettu: "Sfurtunatamente, una parte assai grande di i ghjovani cercanu u so avvene à l'esteru. Ci sò figuri di inflazione, u costu di a vita, è più impurtante, questu hè u rapportu. Chì percentuale cercanu u so avvene fora ? Quandu si vede, hè 60-70 per centu. Ùn ci pò esse nunda di peggiu chè i ghjovani rinunziendu a speranza in stu paese. Questu hè u più grande disastru chì pò accade à noi. Hè per quessa chì ci vole à rinfurzà i so ligami è ligami cù stu paese. Avemu bisognu di fà amassi stu paese, cumbatte per ellu, è piglià a rispunsabilità per ellu. Per d 'altra banda, avemu bisognu di pruvà à creà l'uppurtunità per elli à stabilisce una vita pacífica è sorridente quì. Pensemu à questu cù tutte e nostre forze. Perchè questu ùn hè micca qualcosa chì pudemu accettà o accunsentà. Questi ghjovani anu u putenziale di cambià stu paese. I ghjovani chì purteranu stu paese in un locu assai megliu cù a so intelligenza, a cuscenza è a mente ".

"Cum'è i figlioli di una cultura forte, stabiliremu un paese più bellu"

U presidente Soyer hà ancu datu un missaghju di speranza à i ghjovani. Soyer hà dettu: "Mai disperate. Ch'elli ricurdate sempre chì i nostri antenati è i missiavu sò stati capaci di salvà stu paese in cundizioni assai più difficili è più duru. È vincendu a guerra è luttendu contru à i più grandi putenzi di u mondu... Chì sò questi ! Di sicuru, avemu da superà questi, di sicuru, li lasciaremu daretu. In sta bella geugrafia, in sta bella terra, cum'è i figlioli di sta cultura è storia forte, stabiliremu un paese assai più bellu.

Cumu va u prugramma ?

U primu ghjornu di u campu, chì hè stata urganizata cù u tema di a natura è di u mare, sò stati fatti diversi attelli, attività è cuncerti di musica. U sicondu ghjornu di u campu, l'attività di yoga è meditazione matina, u piacè di u mare è diverse attività seranu urganizati in tuttu u ghjornu. L'eventu di l'entrevista cù Cogedor serà una volta di più. Dopu à u tempu liberu passatu in mare u terzu ghjornu di u campu, vulteremu à u Campus di Ghjuventù di a Storia di a Fabbrica di Gas di Carbone.

Informazioni nantu à l'applicazioni è i prossimi campi

Campi di Tenda di Ghjuventù; Serà in Alaçatı u 29-31 di lugliu è u 2-4 d'aostu, è in Bergama Kozak u 15-17 d'aostu. L'applicazioni per i campi aperti à i ghjovani trà l'età di 18-26 ponu esse fatte via gencizmir.com. I ghjovani chì l'applicazioni sò accettate ponu unisce à u campu solu purtendu e so tende cun elli, secondu u locu di u campu è a data chì sceglienu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*